خودروهای جدیدی که ارزش انتظار را دارند

خودروهای جدیدی که ارزش انتظار را دارند

هر ساله خودروهای بسیاری در سراتاسر جهان رونمایی می شوند و بسیاری از خریداران منتظر جدیدترین خودروهایی هستند که به بازار می آیند. در این میان برخی از این خودروها واقعا ارزش انتظار را دارند، چرا که در نسل جدید خود تغییرات فوق العاده ای نسبت به قبل داشته اند.

در اینجا تعدادی از مدلهایی که کاملا جدید بوده یا در آینده نزدیک به روزرسانی می شوند قرار گرفته اند. خودروهایی که با توجه به ویژگی های خاص آنها، ارزش انتظار را دارند.

ب ام و سری 2 گرن کوپه

اشتباه نکنید!  BMW سری 2 گرن کوپه یک نسخه چهار درب از سری 2، که BMW مدتهاست آن را تولید می کند، نیست. گرن کوپه سواری کاملا متفاوتی دارد، پلتفرم آن پرفرومنس کمتری داشته و فضای پای سرنشینان عقب آن حدودا 4 سانتی متر نسبت به سری 2 دو درب افزایش یافته است.

BMW 2 series gran coupe

شورولت تاهو و سابربن

شورولت تاهو و سابربن دو شاسی بلند تمام سایز تقریبا مشابه هستند که در بازطراحی اخیر خود بزرگتر هم شده اند. در این بازطراحی تاکید بر روی فضای کابین و بهبود کلی خودرو بوده است. سیستم تعلیق عقب کاملا مستقل و جدید این خودروها هندلینگ و راحتی آنها را افزایش داده است. ضمن اینکه حالت قرار گیری سیستم تعلیق به صندلی های عقب این امکان را داده است که به طور کاملا تخت جمع شوند.

شورولت تاهو و سابربن

جنسیس GV80

برند لوکس هیوندای، یعنی جنسیس، با معرفی اولین شاسی بلند تاریخ خود، قصد گسترش سبد محصولاتش را دارد. جنسیس GV80 چهارمین مدل معرفی شده توسط جنسیس خواهد بود و در کلاس شاسی بلندهای لوکس سایز متوسط عرضه خواهد شد. تاکنون جزئیات زیادی از این خودرو اعلام نشده است. اما جنسیس GV80 همانند برادران سدان خود، بر روی یک پلتفرم دیفرانسیل عقب ساخته خواهد شد و قابلیت تمام چرخ محرک را خواهد داشت.

جنسیس GV80

هوندا CR-V هیبرید

این اولین شاسی بلند هیبریدی هوندا خواهد بود که در آمریکا عرضه می شود. این خودرو از پیشرانه ای مشترک با آکورد استفاده خواهد کرد از یک موتور بنزینی چهار سیلندر دو لیتری به همراه یک جفت موتور الکتریکی تشکیل شده است. با تولید مجموعا 212 اسب بخار، هوندا CR-V هیبریدی توان بیشتری نسبت به نسخه بنزینی آن تولید خواهد کرد. با این وجود، هوندا اعلام کرده است که مصرف سوخت این خودرو نسبت به نسخه معمولی 50 درصد بهتر خواهد بود.

هوندا CR-V هوندا

کیا اپتیما

این سدان سایز متوسط کاملا بازطراحی شده است. از نظر ظاهری این خودرو با داشتن خطوط و و چراغ های تهاجمی نسبت به نسل قبلی خود بسیار جذابتر شده است. از نظر فنی انتظار می رود که اپتیما مشابه با پسرعموی خود، هیوندای سوناتا باشد. در این صورت، خریداران میان گزینه های 1.6 لیتری توربوشارژ با 180 اسب بخار و 2.5 لیتری تنفس طبعی با حدود 190 اسب بخار قابلیت انتخاب خواهند داشت. این نیرو از طریق یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلوی کیا اپتیما منتقل می شود.

کیا اپتیما

مرسدس بنز GLA

به نظر می رسد که مرسدس برخی از ضعف هایی که این خودرو در طول تست های نشان داده بود را برطرف کرده است. مدل جدید GLA پهن تر و بلندتر از قبل خواهد بود و از طرح کلی آن بیش از پیش به خودروهای شاسی بلند شبیه خواهد بود. این خودرو همچنین فاصله محوری بلندتری خواهد داشت و فضای پای آن به میزان 11.5 سانتی متر بزرگتر خواهد بود.

مرسدس بنز GLA


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید