تیونینگ رنجرور اسپرت SVR توسط اورفینچ

تیونینگ رنجرور اسپرت SVR توسط اورفینچ

یکی از شرکت‌هایی که به کار تیونینگ محصولات لندرور مشغول شده اورفینچ (Overfinich) است. این شرکت اکنون تصمیم گرفته محصول جدید خود را براساس رنجرور اسپرت SVR ارائه کند به همین دلیل این خودرو را در موارد زیادی مورد بهسازی فنی و ظاهری قرار داده و البته نام جدیدی نیز برای آن انتخاب کرده است: سوپراسپرت.

یکی از شرکت‌هایی که به کار تیونینگ محصولات لندرور مشغول شده اورفینچ (Overfinich) است. این شرکت اکنون تصمیم گرفته محصول جدید خود را براساس رنجرور اسپرت SVR ارائه کند به همین دلیل این خودرو را در موارد زیادی مورد بهسازی فنی و ظاهری قرار داده و البته نام جدیدی نیز برای آن انتخاب کرده است: سوپراسپرت.

قرار است خاص بودن این خودرو با تیراژ محدود 25 دستگاهی تضمین شود و جالب این‌که هرکدام از آن‌ها با رنگی خاص و جلوپنجره فیبرکربن عرضه می‌شود. در سپرهای جلو و عقب، رکاب‌های جانبی، کاپوت و اسپویلر عقب از مواد سبک استفاده شده و نام اورفینچ نیز روی آن‌ها حک شده است. علاوه‌براین امکان سفارش قطعات فیبرکربنی با روکش مات یا براق وجود دارد.

 

در ساخت رینگ‌های 22 اینچی رنجرور اسپرت SVR نیز از فیبرکربن استفاده شده که درنتیجه آن‌ها را تبدیل به سبک وزن‌ترین نمونه در مجموعه رینگ‌های شرکت اورفینچ کرده است که البته امکان سفارش آن‌ها در دو طرح نیز وجود دارد.

اگر با دقت به رینگ‌های این خورو بنگرید، به احتمال فراوان ترمزهای ساخت برمبو را مشاهده خواهید کرد که تقویت شده و اکنون صاحب کالیپرهای 8 پیستونه شده‌اند. این مورد در کنار سیستم اگزوز از جنس تیتانیوم و ورودی‌های هوا از جنس فیبرکربن، بخشی از بهسازی‌های فنی انجام شده روی این شاسی‌بلند لوکس توسط شرکت اورفینچ هستند.

همان‌طور که قبلاً اشاره شد، تغییرات انجام شده روی رنجرور SVR محدود به بخش فنی نیست بلکه در فضای کابین نیز تحولاتی روی داده است. در هنگام ورود به فضای داخلی و در همان نگاه اول، چرم بسیار باکیفیت روکش‌ها جلب نظر می‌کند که با دوخت خاص و البته به صورت ترکیب‌بندی دو رنگ، روی صندلی‌ها کار شده است. نشان اورفینچ روی صندلی‌ها حک شده درحالی‌که در ساخت پشتی این صندلی‌ها از فیبرکربن استفاده شده است. شرکت ادعا می‌کند که به واسطه انجام شخصی‌سازی‌های فراوان در ساخت هرکدام از این 25 رنجرور سفارشی، هیچکدام از آن‌ها شبیه دیگری نخواهد بود.


تگ ها

محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید