نگاهی به مرسدس بنز C200 نمایشگاه اتومبیل داودی

نگاهی به مرسدس بنز C200 نمایشگاه اتومبیل داودی

مرسدس بنز کلاس C کوچکترین سدان مرسدس بنز است که در عین حال یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات این برند لوکس آلمانی به شمار می رود. این سدان لوکس در نسخه های متعددی که دارد، از جمله پرفروش ترین خودروهای لاکچری بازار ماست.

مرسدس بنز کلاس C برای اولین بار در سال 1993 معرفی شد. از همان زمان، تا کنون که چهار نسل از این خودرو وارد بازارهای جهانی شده است، همواره کلاس C یکی از موفق ترین سدان های لوکس و اسپرت جهان بوده است. کلاس C از آن جهت خودروی بسیار پرفروشی است که با داشتن برند مرسدس بنز و تمام ویژگی های لاکچری و قابلیت های فنی این برند ممتاز آلمانی، خودرویی جوان پسند و اسپرت است و که به دلیل ابعاد جمع و جور خود، قابلیت مانور بسیار بالایی دارد.

بررسی مرسدس بنز C200

خودرویی که در این مطلب قصد بررسی آن را داریم، نسخه C200 نسل سوم است که حضور پررنگی در بازار کشورمان داشته است. این نسل از مرسدس کلاس C  در سال 2007 معرفی شد و تولید آن تا سال 2014 ادامه داشت. این خودرو در سال 2011 مورد فیس لیفت قرار گرفت و از نظر قابلیت های فنی، آپشن ها و برخی المان های ظاهری بهبود پیدا کرد.

بررسی مرسدس بنز C200

مرسدس بنز C200 از ظاهری جذاب و اسپرت بهره می برد. این خودرو دارای جلو پنجره ای بزرگ است که لوگوی بزرگ مرسدس بنز در مرکز آن خودنمایی می کند. خطوط صاف و طراحی اصیل C200 به این خودرو استایلی لوکس و قدرتمند داده اند. این خودرو ساخته شده است تا به افراد لوکس پسند حس چابکی و سرعت بدهد.

بررسی مرسدس بنز C200

مرسدس بنز C200 پیشرانه ای 4 سیلندر به حجم دقیق 1796 سی سی دارد. این پیشرانه که دارای تکنولوژی توربوشارژ است، حداکثر توان 184 اسب بخار را تولید می کند. حداکثر گشتاور تولیدی این پیشرانه 270 نیوتن متر است که در دور موتور 4600 دور بر دقیقه به دست می آید. حداکثر گشتاور تولیدی این پیشرانه 270 نیوتن متر است که در دور موتور 4600 دور بر دقیقه به دست می آید. گیربکس مرسدس بنز C200 از نوع 7 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک است که نیروی موتور را به چرخ های عقب منتقل می کند. شتاب صفر تا صد این سدان لوکس 7.8 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن به 235 کیلومتر بر ساعت می رسد. مصرف سوخت مرسدس بنز C200 در سیکل ترکیبی 6.6 لیتر در هر صد کیلومتر است.

بررسی مرسدس بنز C200

مرسدس بنز C200 ترکیب ایده آلی از عملکرد بالا و لوکس بودن را ارائه می دهد. سواری این خودرو بسیار راحت و نرم بوده و پیشرانه آن قدرتمند و کارآمد است. این خودرو با توجه به انتقال قدرت به چرخ های عقب خودرویی مناسب برای رانندگی اسپرت و دریفت است. ضمن اینکه عملکرد عالی سیستم تعلیق آن، هندلینگی بسیار خوب را برای آن ایجاد کرده است که باعث می شود رانندگی با این خودرو در هر شرایطی جذاب و لذتبخش باشد.

بررسی مرسدس بنز C200

طراحی داخلی مرسدس بنز C200 بسیار عالی بوده و یکی از زیباترین و کاربردی ترین کابین های موجود در میان خودروهای لوکس را در ضمن عرضه خود داشت. این خودرو همچنین لیست بلندبالایی از آپشن های رفاهی و ایمنی را در اختیار می گذارد که مهمترین آنها عبارتند از:

تعویض دنده از روی فرمان - سیستم Agility Control - سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو - سیستم BlueEfficiency - خاموش شدن خودرو هنگام ایست کامل - سنسور باران - نشان دهنده باد لاستیک ها - تشخیص دهنده سرنشین جلو - سیستم Neck-Pro - سیستم Tirefit - سنسور نور - کروز کنترل - چرخش نور در پیچ ها - سیستم Dynamic Handling Package (تغییر حالت رانندگی به حالت اسپرت) - چراغ LED برای روز - فرمان سه پره با 12 دکمه کنترلی و روکش چرمی سیستم Attention Assist - سیستم Agility Control sport - سانروف - سقف پانوراما - سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان عقب - حافظه تنظیم صندلی های جلو - گرمکن صندلی های جلو - سیستم Parktronic - سنسور پارک - پکیج Driving Assistance (سیستم هایی مانند رادار، نشان دهنده نقطه کور، سیستم کمکی ترمز در مواقع اضطراری و PRE-SAFE، و سیستم Active Lane Keeping Assist) - پکیج Lane Tracking - نشان دهنده علامت های جاده به راننده - دوربین عقب- سیستم صوتی با قابلیت پخش CD و MP3 - بلوتوث - ورودی USB و AUX - صفحه نمایش TFT -کیسه هوا سرنشینان جلو - کیسه هوای جانبی - پرده ای - کیسه هوا زانویی برای راننده- سیستم های ترمز و پایداری ABS - ترمز دستی پدالی - HSA - ESP - BAS - PRE-SAFE - ASR

مرسدس بنز C200

خرید مرسدس بنز C200 نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید مرسدس بنز C200 در مشهد هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های مرسدس بنز E200 نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

مرسدس بنز E250 نمایشگاه اتومبیل داودی


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید