بررسی هیوندای وراکروز (IX55) نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی هیوندای وراکروز (IX55) نمایشگاه اتومبیل داودی

هیوندای وراکروز (یا به عبارت دیگر، IX55) شاسی بلندی از محصولات هیوندای است که در زمان خود فروش بسیار خوبی را تجربه کرد و اکنون نیز نسخه های دست دوم آن بازار گرمی دارند و به خوبی خرید و فروش می شوند.

هیوندای وراکروز برای اولین بار در سال 2007 وارد بازارهای جهانی شد و حضور آن در بازارهای جهانی تا سال 2012 ادامه پیدا کرد. این کراس اور بزرگ، که بر پایه پلتفرم سانتافه ساخته شده است، در زمان عرضه خود بزگترین خودروی ساخت هیوندای بود. هیوندای وراکروز در برخی از بازارهای جهانی با نام IX55 نیز شناخته می شود و به همین علت نیز برخی از نسخه های موجود در کشورمان این نام را بر روی خود دارند.

هیوندای وراکروز IX55

هیوندای وراکروز در واقع نسخه بزرگتر شده از سانتافه است. سانتافه ای که خود تحسین های بی شماری را برانگیخت و هیوندای را مجاب کرد که برای مشتریانی که خودرویی جادارتر و قوی تر از سانتافه می خواهند، وراکروز را طراحی کند. همانطور که پیشتر گفته شد، برگ برنده وراکروز جادار بودن و فضای بیشتری است که این خودرو در مقایسه با رقبا ارائه می دهد. همچنین این خودرو می تواند با داشتن 3 ردیف صندلی برای نشستن 7 سرنشین فضای کافی را فراهم کند و نکته مثبت آن این است که فضای ردیف سوم وراکروز از سانتافه و سورنتو بزرگتر می باشد.

هیوندای وراکروز IX55

پیشرانه هیوندای وراکروز از نوع 6 سیلندر V شکل است که 3800 سی سی حجم دارد. حداکثر توان این پیشرانه 260 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن 347 نیوتن متر است که در دور موتور 4500 دور بر دقیقه به دست می آید. گیربکس وراکروز از نوع 6 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک است که از محصولات کمپانی معتبر آیسین ژاپن می باشد. نیروی موتور وراکروز از طریق این گیربکس به هر چهار چرخ آن منتقل می شود. شتاب صفر تا صد این خودرو 8.7 ثانیه و مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی 12.2 لیتر در هر صد کیلومتر هستند که برای این شاسی بلند 2 تنی با این مشخصات فنی اعداد مناسبی به شمار می روند.

هیوندای وراکروز ix55

از نظر ایمنی وراکروز عملکرد بسیار خوبی را ثبت کرده است و با دریافت 5 ستاره از موسسه معتبر NHTSA و کسب عملکرد خوب در تست موسسه IIHS یکی از ایمن ترین شاسی بلندهای زمان خود لقب گرفته است. از نظر ایمنی وراکروز مجهز به کیسه های هوای راننده، سرنشین جلو، جانبی و پرده ای بوده و مجهز به سیستم های ABS و سیستم پایداری ESP می باشد.

هیوندای وراکروز ix55

هیوندای وراکروز در زمان عرضه اولیه خود از آپشن های مناسب و قابل قبولی بهره می برد. اما با توجه به گذشت این سالها در مقایسه با خودروهای جدید عملا این خودرو حرف زیادی برای گفتن در این زمینه ندارد. از میان آپشن ها و امکانات رفاهی این خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

حافظه فرمان، آینه های جانبی و صندلی راننده- کروز کنترل- درب صندوق برقی - سیستم ورود بدون کلید-دوربین عقب - آینه های جانبی برقی با گرمکن- سنسور عقب- کنترل سیستم صوتی روی فرمان - DVD - نویگیشن - سیستم صوتی با قابلیت پخش MP3 و 6 اسپیکر

هیوندای وراکروز IX55

خرید هیوندای وراکروز نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید هیوندای وراکروز نمایشگاه اتومبیل داودی هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های هیوندای وراکروز نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

 

هیوندای وراکروز نمایشگاه اتومبیل داودی


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید