بررسی رنو کولئوس نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی رنو کولئوس نمایشگاه اتومبیل داودی

یکی از جذاب ترین خودروهای شاسی بلند لوکس در بازار ما رنو کولئوس نسل جدید است که جایگزین نسل اول این خودرو که با ظاهری نه چندان جذاب و بسیار محافظه کار نتوانست جایگاه مناسبی در بازار پیدا کند، شده است.

یکی از جذاب ترین خودروهای شاسی بلند لوکس در بازار ما رنو کولئوس نسل جدید است که جایگزین نسل اول این خودرو که با ظاهری نه چندان جذاب و بسیار محافظه کار نتوانست جایگاه مناسبی در بازار پیدا کند، شده است. اما نسل دوم کولئوس خودرویی کاملا متفاوت بوده و بر اساس همین تفاوت ها نیز توانست بازار مناسبی را پیدا کند. مهمترین تغییر کولئوس نسبت به نسل قبل از خود، تغییر در پلتفرم و قوای محرکه آن است. تغییراتی که باعث تغییرات گسترده ای در کیفیت سواری و قابلیت های این خودرو شده است.

رنو کولئوس نسل جدید

چند سالی است که رنو تصمیم به ایجاد تغییرات گسترده ای در طراحی محصولات خود گرفته است و با فاصله گرفتن از طراحی خسته کننده و ملال آور نسل قدیم محصولاتش، به سوی طراحی جذاب و مدرنی حرکت کرده است که به سرعت چشم ها را به خود خیره می کند. این سبک طراحی با رنو تالیسمان معرفی شد و به سرعت طرفداران بسیاری پیدا کرد. بعد از تالیسمان، کولئوس دومین خودروی رنو بود که این سبک طراحی را استفاده کرد و بعد از آن با نسل جدید مگان و کلیو این سبک ادامه پیدا کرد.

رنو کولئوس جدید

از نکات بارز این سبک طراحی، ظاهر لوکس و به روز است که هرکسی را با هر سلیقه ای به سرعت جذب خود می کند. المان های طراحی نسل جدید خودروهای رنو مانند چراغ های C شکل، جلوپنجره دارای خطوط کرومی، استفاده به جا از کروم در بدنه، طراحی عضلانی و حجیم و ... در جای جای رنو کولئوس دیده می شود. در نتیجه کولئوس را می توان یکی از جذاب ترین گزینه ها در میان رقبایی مانند کیا اسپورتیج، نیسان ایکس تریل، میتسوبیشی اوتلندر و ... دانست.

رنو کولئوس جدید

رنو کولئوس حاصل همکاری رنو و نیسان است و یکی از بهترین نتایج این همکاری به شمار می رود. کولئوس از پلتفرمی مشترک با نیسان ایکس تریل بهره می برد. همچنین قوای فنی و پیشرانه کولئوس دقیقا همانند ایکس تریل هستند و صرفا بهینه سازی هایی در برخی بخش ها بر روی آن اعمال شده است. در نتیجه می توان رنو کولئوس را ترکیبی از مهندسی و قوای فنی ژاپنی و طراحی مدرن فرانسوی دانست. رنو کولئوس از یک پیشرانه 2.5 لیتری با حداکثر توان 170 اسب بخار نیرو می گیرد. حداکثر گشتاور این پیشرانه 233 نیوتن متر بوده و این عدد در دور موتور 4000 دور بر دقیقه به دست می آید. سیستم انتقال قدرت این خودرو نیز از نوع CVT XTRONIC می باشد که گشتاور موتور را به هر چهار چرخ کولئوس منتقل می کند. شتاب صفر تا صد کولئوس با این قوای فنی 9.8 ثانیه است.

رنو کولئوس جدید

رنو کولئوس از نظر ایمنی وضعیت بسیار مطلوبی دارد و موفق به کسب 5 ستاره ایمنی از موسسه EURO NCAP شده است. این خودرو دارای 6 کیسه هوا بوده و از سیستم های ایمنی و کمک رانندگی مانند سیستم کمک به شروع حرکت در سربالایی (Hill Assist)، سيستم كنترل پايدارى ESP ، سیستم EBA و ... بهره می برد.

رنو کولئوس نسل جدید کابین

رنو کولئوس از آپشن ها و امکانات فراوانی برخوردار است که در مقایسه با رقبا آن را در وضعیت بسیار خوبی قرار می دهد. از جمله این موارد می توان از صوتی حرفه ای BOSE با 13 عدد بلندگو و با مانيتور لمسى 8.7 اينچى، سیستم ناوبری R-LINK رنو نام برد. از جمله سایر آپشن های مهم این خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چراغ مه شكن جلو با قابليت چرخش با فرمان - سنسور پارك 360 درجه به همراه دوربين ديد عقب - سانروف برقى پانوراميك - آينه هاى جانبى برقى تاشو همراه با گرمكن - آينه عقب الكتروكروميك اتوماتيك - سيستم هشدار دهنده نقاط كور – کیلومتر شمار فول دیجیتال TFT - حالت رانندگى اكو / نشانگر تعويض دنده دستى در حالت اكونومى - سيستم نمايشگر باد تايرها - كليد رنو با امكان قفل هوشمند با دور شدن

رنو کولئوس نسل جدید

خرید رنو کولئوس نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید رنو کولئوس نمایشگاه اتومبیل داودی هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های تویوتا کمری نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

 

رنو کولئوس نمایشگاه اتومبیل داودی


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید