نمایشگاه داوودی؛ بهترین نمایشگاه اتومبیل های لوکس در مشهد

نمایشگاه داوودی؛ بهترین نمایشگاه اتومبیل های لوکس در مشهد

اتومبیل های لوکس از جمله اتومبیل هایی با بهترین آپشن های روز دنیا، امکانات رفاهی متنوع، راحتی و مرغوبیت نسبت به خودروهای معمولی اند. امکانات و تکنولوژی به کار رفته در اتومبیل های لوکس نمایشگاه داوودی از سطح بالایی برخوردار اند که قشر خاصی از جامعه قدرت خرید آن را دارند. معروف ترین برندهای لوکس اتومبیل در نمایشگاه داوودی وجود دارد که شامل مرسدس بنز، کادیلاک، بی ام و، لکسوس و غیره هستند. بدون محدودیت خودروهای لاکچری 2019 را از نمایشگاه داودی بخواهید.

نمایشگاه اتومبیل داوودی یکی از بهترین نمایشگاه های لوکس در مشهد با سابقه 20 ساله است. در نمایشگاه اتومبیل داودی شما می توانید بهترین خودرو های روز دنیا را بازدید کنید و از کارشناسان مجموعه مشاوره و راهنمایی بگیرید تا ایده آل ترین خودرو لوکس را مطابق با سلیقه خود خریداری کنید. کادر فنی نمایشگاه داودی از با تجربه ترین و ماهرترین متخصصین اتومبیل هستند تا خدمات تخصصی مورد نیاز مشتریان را ارائه نمایند. با توجه به نیاز بازار امروز و لازمه همراهی با عرصه فناوری و تکنولوژی، تمامی خدمات (مشاوره،سفارش) را بصورت آنلاین و از وبسایت نمایشگاه داوودی انجام دهید.

خودرو لوکس چگونه خودرویی است؟

لوکس بودن خودرو در هر کشور معنا و مفهوم متفاوتی دارد بعضی از کشورها اتومبیل های برند مرسدس بنز، کادیلاک، بی ام و، لکسوس و غیره را لوکس می دانند در حالی که بعضی دیگر علاوه بر برند اتومبیل ها، اتومبیل هایی که قیمت بیشتر از 75 هزار دلار دارند را جزء خودروهای لوکس می دانند. اما بصورت کلی خودرویی، لوکس محسوب می شود که دارای آپشن ها و تکنولوژی های پیشرفته تر نسبت به آپشن های خودروهای معمولی داشته باشد. هر چه تعداد این آپشن ها بیشتر باشد آن اتومبیل لوکس و گرانقیمت تر خواهد بود. در ادامه به معرفی تعدادی از این تکنولوژی ها می پردازیم :

خرید ماشین لوکس 2019 در مشهد

  • سیستم ایمنی داخل شهری : بیشتر تصادف ها داخل شهر مربوط به مواجه شدن دو اتومبیل پیچ ها است. این نوع تصادف ها در بسیاری از شهر های دنیا اتفاق می افتد. برند معتبر بی ام و  مجهز به سیستم ایمنی داخل شهری است که مانع از ایجاد تصادف های ناخواسته می شود. این سیستم قبل از برخورد به طور اتومات ترمز می گیرد که به راحتی توانایی تشخیص عابران پیاده، موتورسیکلت و دوچرخه را دارد و از برخورد با آن ها جلوگیری می کند.
  • کروز کنترل هوشمند : سیستم بسیار هوشمند کروز کنترل که در بسیاری از اتومبیل های لوکس تعبیه شده است. آپشن کروز کنترل هوشمند به خودرو این امکان را می دهد  به جای این که راننده بخواهد ترمز بگیرد، اتومبیل به طور خودکار سرعت را کم می کند که باعث کاهش حجم عمده تصادف های جاده ای می شود.

خرید انواع بی ام و در نمایشگاه داودی

  • سیستم دید در شب : شاید شنیده باشید افرادی امکان رانندگی در شب را ندارند این افراد در شب دیدشان کمتر از روز است به همین خاطر در برخی اتومبیل های لوکس سیستم دید در شب را به کار برده شده است . سیستم دید در شب برای مواقعی است که در شب رانندگی می کنید و دید بسیار محدود است به این صورت عمل می کند که تصاویر مادون قرمز را به صورت سیاه سفید به شما نمایش می دهد. BMW به جای مادون قرمز از سیستم گرمایشی استفاده می کند. این سیستم برای کسانی که ساعات بیشتری را در شب رانندگی می کنند مناسب است.

نمایشگاه داوودی خرید بی ام در تیپ های مختلف

  • دوربین دید عقب : در برخی از اتومبیل ها دوربین دید عقب به کار رفته که برای پارک کردن، ورود یا خروج از پارکینگ و دنده عقب گرفتن کاربرد دارد. این آپشن قبل تر بر روی اتومبیل های شاسی بلند نصب میشد که بعدها امکان نصب بر روی تمامی اتومبیل های لوکس فراهم آمده است. انواع مختلفی از خودرو های دیگر نیز امروزه از این آپشن بهره مند شده اند که به عملکرد راننده خودرو کیفیت می بخشد.

چه خودروهایی را می توان در نمایشگاه داوودی یافت؟

نمایشگاه داودی با سابقه درخشان در زمینه ارائه اتومبیل های لوکس در مشهد فعالیت می کند. شما در نمایشگاه اتومبیل داوودی می توانید شاهد برندهای معتبر دنیا از جمله بی ام دبلیو، ام جی، بنز، پورش، هیوندا، و غیره باشید که برای مشاهده کامل برندهای موجود در نمایشگاه داوودی به صفحه اصلی وبسایت نمایشگاه مراجعه کنید و از قسمت جستجو همه برندها را ببینید.

خرید ماشین های لاکچری در مشهد  نمایشگاه داودی

در نمایشگاه داودی خودروهای با بهترین کیفیت و با قیمت مناسب عرضه می شود که شما می توانید در قسمت مقایسه خودرو سایت دو اتومبیل موجود در نمایشگاه اتومبیل داوودی را انتخاب کنید و از لحاظ مشخصات فنی ، مشخصات رفاهی و قیمت اتومبیل با هم مقایسه کنید تا بتوانید اتومبیل مناسب خود را انتخاب کنید. ما در این بخش شما را با تعدادی از بهترین اتومبیل های نمایشگاه داوودی آشنا می کنیم.

  • ولوو سی هفتاد : ساخت برند مشهور ولوو است که مدل سی 70 در سال 2013 ساخته شده است کلاس بدنه آن سواری و رنگ بدنه آن قرمز است. این اتومبیل دارای آپشن های رفاهی از جمله آینه فتو کرومیک، کروز کنترل، صندلی چرم، ساب جلو، کولر دیجیتال، صندلی برقی، کی لس استارتر، بلوتوث و ایربگ فول است.
  • بی ام دبلیو 528 : مدل 528 برند بی ام دبلیو که تولید سال 2015 است. رنگ بدنه مشکی و نوع بدنه سواری است. بی ام دبلیو 528 دارای آپشن هایی از قبیل سنسور پارک، سنسور باران، اتوهلد، دنده پشت فرمان، ترمز دستی برقی، آینه تاشو، آینه فتو کرومیک، دی لایت، بلوتوث، کروز کنترل، صندلی برقی، چراغ شور، مموری صندلی وغیره است.
  • پورشه پانامرا : پورشه مدل پانامرا که خیلی مورد توجه خریداران لوکس است در نمایشگاه اتومبیل داودی به فروش می رسد. اتومبیل پانامرا با رنگ سفید و کلاس بدنه سواری است این خودرو تولید سال 2010 است این خودرو لوکس دارای امکانات و آپشن های منحصر به فرد خود می باشد که عبارتند از : ESP، سنسور پارک، کروز کنترل، کی لس استارتر، درایومد، کروز کنترل، سانروف، تنظیم ارتفاع ، دی لایت وغیره

عاملیت فروش BMW در نمایشگاه اتومبیل داودی

BMW که آن را بیشتر با نام بی ام و می شناسیم از شرکت های خودروساز قدرتمند آلمانی است که تولید کننده انواع اتومبیل لوکس و موتورسیکلت است و تولیدات این شرکت در تمام دنیا محبوب و معروف است. محصولات و تولیدات لوکس، قدرتمند و خوش ساخت این برند در کلاس های مختلفی توانسته بازار جهانی را نسبت به بسیاری از برند های معتبر دیگر در دست بگیرد. البته برندهای چون مرسدس بنز، کادیلاک، لکسوس و سایر برندها، طرفداران بسیاری دارند که با بی ام دبلیو در بازارهای جهانی رقابت می کنند. نمایشگاه اتومبیل داوودی بعنوان عاملیت فروش خودروهای بی ام و دارای قیمتهای باور نکردنی از این شرکت معتبر و جهانی است.

خرید بی ام و د مشهد نمایشگاه داوودی

عاملیت فروش قراردادی است که بین نمایندگی و بازاریاب بسته می شود. عاملیت بدین گونه است که نمایشگاهی تعداد مشخص از اتومبیل ها را خریداری می نماید و زمانی که مشتری برای خرید آن اتومبیل مراجعه کند، نمایشگاه از شرکت خودروساز و یا نمایندگی، خودرو مورد نظر را تهیه می کند که در هر ماه مقدار مشخصی عامل برای درخواست عاملیت خود پرداخت می کند که در این زمینه نمایشگاه اتومبیل داوودی عاملیت فروش بی ام و را برعهده دارد. خودروهایی که نمایشگاه اتومبیل داودی عاملیت آن ها است عبارتنداز :

  • 730LI
  • 530i
  • 330i
  • 320i و سایر مدل های روز دنیا

برای اطلاعات کامل تراز اتومبیل های بی ام و تحت عاملیت نمایشگاه اتومبیل داوودی می توانید به سایت نمایشگاه داوودی مراجعه کنید. در صورتی که مایل به سفارش این خودروها هستید می توانید قیمت خودرو مورد نظرتان را از طریق وبسایت نمایشگاه، تماس با بخش فروش و یا به صورت حضوری جویا شوید. متخصصان ما شما را به طور کامل راهنمایی خواهند کرد  تا خریدی مطمئن و مطلوب داشته باشید. نمایشگاه اتومبیل داودی علاوه بر اتومبیل هایی که عاملیت آن ها را بر عهده دارد مدل های دیگر از بی ام و را به طور مستقیم به فروش می رساند.


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید