قدرتمندترین شاسی بلندهای جهان

قدرتمندترین شاسی بلندهای جهان

در اینجا تعدادی از قدرتمندترین شاسی بلندهای موجود در بازار لیست شده اند. در این لیست توان اسب بخاری موتور این خودروها از اعدادی که به صورت شگفت انگیزی بالا هستند شروع شده و بالاتر می رود. البته لازم به ذکر است که برچسب قیمتی همه این شاسی بلندها بالاتر از 80000 دلار است.

شاسی بلندها به دلیل اتطبیق پذیری بالای آنها بسیار محبوب هستند. این خودروها می توانند برای برداشتن کودکان از مدرسه، خرید خواربار، پیک نیک های اخر هفته و حتی حمل قایق به سمت دریاچه استفاده شوند. این خودروها، در صورتی که پول کافی برای آنها پرداخت شود، توانایی رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت از حالت سکون را در کمتر 5 ثانیه دارند.

جگوار F-Pace: قدرت 550 اسب بخار

جگوار F-Pace یکی از جدیدترین اعضای گروه شاسی بلندهای لوکس جمع و جور است و همچنین یکی از سریعترین آنهاست. نسخه SVR این خودرو با پیشرانه V8 5 لیتری سوپرشارژ عرضه می شود و صفر تا صد آن 4.1 ثانیه است.

جگوار F-Pace

لندروور رنج روور: قدرت 557 اسب بخار

اگر خواهان یکی از قوی ترین نسخه های رنج روور هستید، مدل SVAutobiography را در نظر داشته باشید که با یک موتور V8 به حجم 5 لیتر عرضه می شود.

لندروور رنج روور

BMW X6 : قدرت 567 اسب بخار

این شاسی بلند کوپه لوکس با یک پیشرانه 8 سیلندر خورجینی 4.4 لیتری توئین توربو عرضه می شود که صفر تا صد آن 4.1 ثانیه است.

BMW X6

لندروور رنج روور اسپرت: قدرت 575 اسب بخار

اگر ترجیح میدهید که به جای سریع و خشن، سریع و شیک باشید، نسخه SVR لندروور رنج روور اسپرت با داشتن پیشرانه V8 پنج لیتری سوپرشارژ گزینه های عالی برای شماست.لندروور رنج روور اسپرت

مرسدس بنز SGL: قدرت 577 اسب بخار

این خودرو با یک پیشرانه 5.5 لیتری توئین توربو عرضه می شود که صفر تا صد آن 4.5 ثانیه است.

مرسدس بنز GLS

مرسدس بنز GLE: قدرت 577 اسب بخار

مرسدس بنز GLE از زمان عرضه اولیه خود یکی از قدرتمندترین شاسی بلندهای سایز متوسط بوده است. اگر می خواهید حداکثر توان ممکن را به همراه یکی شاسی بلند عالی داشته باشید، می توانید نسخه AMG GLE 63 را بخرید که از پیشرانه V8 توئین توربو مرسدس نیرو می گیرد.

مرسدس بنز GLE

مرسدس بنز G کلاس: قدرت 577 اسب بخار

مرسدس بنز G کلاس در قدرتمندترین نسخه خود، که AMG G63 نام دارد، با پیشرانه 5.5 لیتری عرضه می شود که صفر تا صد این خودرو را تنها 4.4 ثانیه می کند.

 

مازراتی لوانته: قدرت: 590 اسب بخار

مازراتی لوانته 2020 مجهز به یک پیشرانه 3.8 لیتری است که توسط فراری ساخته شده است. بنابراین این پیشرانه در هنگامی که صفر تا صد را در 3.7 ثانیه طی می کند، صدای غرش گوشنوازی هم تولید می کند.

مازراتی لوانته

BMW X5 : قدرت 617 اسب بخار

قوی ترین نسخه این شاسی بلند لوکس X5 Competition M است که 617 اسب بخار توان دارد. پیشرانه V8 قدرتمند این خودرو، توانایی رساندن آن در کمتر از 4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت را دارد.

BMW X5

جیپ گرند چروکی ترک هاوک: قدرت 707 اسب بخار

جیپ گرند چروکی ترک هاوکبا موتور 6.2 لیتری V8 همی خود، که قابلیت سوپرشارژ را هم دارد، صفر تا صد را در 3.5 ثانیه طی می کند.

جیپ گرند چروکی گرند هاوک


تگ ها

محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید