بهترین شاسی بلندهای اسپرت 2020

بهترین شاسی بلندهای اسپرت 2020

شاسی بلندهای اسپرت با داشتن پرفورمنس بالا، قابلیت های دینامیکی خارق العاده و یک بدنه یک شاسی بلند خودروهایی نیستند که هر کسی امکان خرید آن ها را داشته باشد. در اینجا لیستی از این خودروها قرار داده شده است که ارزش بهای پرداختی را دارند.

شاسی بلندهای اسپرت در میان متنوع ترین خودروهایی هستند که امروز می توان خرید. آنها بسیار قدرتمند هستند، اما در عین حال سنگین بوده و به گونه ای طراحی شده اند آیرودینامیک مناسبی داشته باشند.

1- رنج روور اسپرت SVR

خودرویی این چنین می تواند به طور گسترده ای مورد تحسین قرار گیرد. اما همچنین بسیاری هستند که نمی توانند این خودرو را دوست داشته باشند. برای برخی، مصرف سوخت بالای این خودرو، وزن بالای آن، قیمت بالا و قابلیت های اسپرتی که راحتی آن را تحت تاثیر قرار می دهند، چندان جذاب نیستند. اما برای دیگران این خودرو داغ ترین رنج روور اسپرتی است که تا کنون ساخته شده است.

رنج روور اسپرت SVR

2- جگوار F-Pace SVR

جگوار F-Pace SVR خودرویی اسپرت برای کسی است که میخواهد خودرویی داشته باشد که به محل کار خود و مدرسه فرزندانش رفت و آمد داشته باشد و همچنین از خودروی خود انتظار انجام هر کاری در یک پیست را دارد. موتور 5 لیتری قدرتمند V8 آن که دارای تکنولوژی سوپرشارژ است، و هندلینگ هدفمند آن، بسیار جذاب هستند. اما کابین کاربردی و فضای آن باعث احساس راحتی سرنشینان می شود.

جگوار F-Pace

3- پورشه ماکان توربو

پورشه ماکان توربو در ذات خود خودرویی فوق العاده برای رانندگی در تقریبا هر سرعتی است. ماکان توربو توسط یک موتور 2.9 لیتری توربو V6 نیرو می گیرد که در خودروهای سایر متوسط سری RS آئودی دیده می شود. این خودرو با داشتن توان بیش از 400 اسب بخار، خودروی سریع، چابک و هدفمند است. سیستم تعلیق بادی این خودرو سواری آن را راحت و نرم می کند.

پورشه ماکان توربو

4- آلفارومئو استلویو کوادریفولیو

این خودرو در بسیاری از بخش هایش، از طراحی و مهندسی فراری بهره گرفته است. این خودرو خودرویی بزرگ است، اما سواری آن مانند یک خودروی کوچک می باشد. سواری آن بسیار سریع بوده و هندلینگ خیره کننده ای دارد. اما مشکل این خودرو آن است که به اندازه دیگر شاسی بلندهای لوکس سواری راحتی ندارد.

آلفارومئو استلویو کوادریفولیو

5- آئودی SQ7

آئودی SQ7 نسخه اسپرت تر Q7 است که از نظر قدرت و توان موتور چیزی از رقبایی مانند رنج روور اسپرت SVR و پورشه کاین توربو کم نمی آورد. اما این خودرو از نظر دینامیک رانندگی چندان راننده را به چالش دعوت نمی کند. اما این خودرو ساکت تر، ارزان تر و کم مصرف تر از سایر رقبای این لیست است. این خودرو همچنین خودرویی راحت و نرم است و همچنین کاربردی تر از سایر رقباست.

آئودی SQ7

6- پورشه کاین توربو

این خودرو سریعترین شاسی بلندی است که می توان در حال حاضر خرید. همچنین به لطف شاسی فوق العاده بهینه آن، چسبندگی فوق العاده ای به جاده دارد. اما سریعترین بودن به عنوان داشتن لذتبخش ترین رانندگی نیست. از سوی دیگر، پورشه کاین توربو، با کیفیت فوق العاده پورشه تولید می شود. کیفیت کابین آن فوق العاده بالا بوده و بسیار راحت است.

پورشه کاین توربو


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید