بهترین خودروهای سال 2020

بهترین خودروهای سال 2020

در این مطلب به معرفی خودروهایی می پردازیم که در بین چهار بخش خودروهای سواری، خودروهای سواری لوکس، شاسی بلندها و شاسی بلندهای لوکس دارای بهترین امتیازات کلی U.S. News شده اند.

خودروهایی که از نظر قابلیت اطمینان بررسی نشده اند، نتوانسته اند به این رقابت راه پیدا کنند. همچنین وانت ها، ابرخودروهای لوکس و خودروهای اسپرت در نظر گرفته نشده اند. این رده بندی بر اساس نظرات خبرنگاران خودرویی در کنار تست های قابلیت اطمینان و ایمنی انجام شده توسط سایر موسسات شکل گرفته است. پنج عامل در این امتیاز دهی دخیل بوده اند که شامل این موارد هستند: عملکرد، فضای داخلی، امتیاز منتقدان، ایمنی و قابلیت اطمینان. این امتیازات در فرمولی که بر اساس کلاس خودروها تغییر میکند، قرار گرفته تا بازتاب دهنده انتظارات مصرف کننده باشد.

بهترین خودروی شاسی بلند: کیا تلوراید (Telluride)

امتیاز کلی: 8.6 از 10، قیمت: 31690 دلار

کیا تلوراید که شاهد عرضه اولیه آن در سال 2020 هستیم، توانست با امتیاز 8.6 از 10 در صدر کلاس خودروهای شاسی بلند سایز متوسط قرار گیرد. در حقیقت هیچ شاسی بلند اقتصادی دیگری نمره بالاتری از تلوراید نگرفته است. خودروی جدید کیا فضای بسیار بزرگ سرنشین و بار را در کنار لیست بلندبالایی از آپشن های استاندارد، طراحی جذاب کابین و سواری متعادل را ارائه می دهد. این باعث می شود که تلوراید در یکی از رقابتی ترین و محبوب ترین بخش های بازار بدرخشد.

کیا تلوراید

بهترین خودروی سواری: تویوتا کمری

امتیاز کلی: 8.6 از 10، قیمت: 24425 دلار

قابلیت اطمینان، کاربردی بودن و ارزش احتمالا چیزهایی هستند که خریداران در زمان خرید تویوتا کمری به آنها فکر می کنند. امتیاز کلی تویوتا کمری 8.8 از 10 بوده است که آن را در رده بندی سدان های متوسط بالاتر از رقبایی مانند هوندا آکورد (8.5)، کیا اپتیما (8) و نیسان آلتیما(8) قرار می دهد.

تویوتا کمری

بهترین شاسی بلند لوکس: لینکلن نویگیتور (Navigator)

امتیاز کلی: 8.8 از 10، قیمت: 73200 دلار

در پی یک بازطراحی در سال 2019 از یک خودروی متوسط به بالاترین سطح شاسی بلندهای لوکس جهش کرد. امتیاز 8.8 نویگیتور باعث شد که رقیب کوچکترش مرسدس بنز GLE را در میان شاسی بلندهای لوکس خانوادگی کنار بزند. این خودرو در تمامی طول سال 2019 در صدر کلاس شاسی بلندهای لوکس ایستاده بود. لینکلن نویگیتور تمامی چیزهایی را که از یک شاسی بلند لوکس انتظار می رود را در خود جمع کرده است که شامل یک موتور V6 قدرتمند، رانندگی پالایش شده، صندلی های دربرگیرنده و فضای بار مناسب است.

لینکلن نویگیتور

بهترین خودروی سواری لوکس: ب ام و (BMW) سری 5

امتیاز کلی: 8.9 از 10، قیمت 53900 دلار

از زمان بازطراحی این خودرو در سال 2017، BMW سری 5 همواره در نزدیکی صدر جدول خودروهای سواری لوکس قرار داشته و این خودرو دهه جدید میلادی را در جایگاه اول آغاز می کند. امتیاز کلی این خودرو 8.9 از 10 بوده است که آن را با اختلاف بالاتر از مرسدس بنز کلاس E (8.3)، جنسیس G80 (8.3) و آئودی A6 (8) قرار داده است. در فصل جوایز 2019، BMW سری 5 به لطف ترکیب فضای بزرگ، آپشن های دوستدار خانواده و بررسی ها و تست های رانندگی فوق العاده، به عنوان برترین خودروی لوکس سایز متوسط انتخاب شد. هرچند BMW برای سال 2020 تغییرات چندانی را برای سری 5 در نظر نگرفته است، اما احتمال می رود که این خودرو عناوین بیشتری را در این سال به خانه ببرد. این خودرو هنوز هم کابین بسیار شیک و دینامیک رانندگی اسپرت را، همانطور که خریداران از این برند انتظار دارند، ارائه می دهد.

bmw 5 series


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید