بررسی تویوتا کرولا نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی تویوتا کرولا نمایشگاه اتومبیل داودی

کیفیت مثال زدنی تویوتا در کنار استهلاک پایین و سواری راحت از تویوتا کرولا گزینه ای ایده آل برای استفاده خانواده ها ساخته است. در واقع می توان گفت که تویوتا کرولا هر انچه که از خودرویی در این سطح و کلاس انتظار می رود را یکجا جمع کرده و در یک پکیج کامل به طرفدارانش ارائه می دهد.

تویوتا کرولا یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین نام های صنعت خودروی جهان است. کرولا با دهها سال سابقه و حرکت در مسیری درست با فروش بیش از 40 میلیون دستگاه در دوران حیات خود، به خودرویی اسطوره ای تبدیل شده و به رکوردهایی دست یافته است که برای رقبا شبیه یک رویاست. تویوتا کرولا بدون شک یکی از معروف ترین خودروهای دنیاست و احتمال دیدن آن در تمامی کشورهای جهان وجود دارد. این خودرو در کلاس سدان های جمع و جور یک سنگ محک به شمار می رود که هر خودرویی جدیدی در این کلاس با آن سنجیده می شود. حتی وجود رقبای خوشنام و معتبری چون هیوندای النترا، کیا سراتو، فولکس واگن جتا، هوندا سیویک، نیسان سنترا و ... نیز نتوانسته نوار موفقیت های کرولا را پاره کند.

تویوتا کرولا جدید

در کشور ما نیز تویوتا کرولا یکی از محبوب ترین خودروهای این کلاس به شمار می رود. کیفیت مثال زدنی تویوتا در کنار استهلاک پایین و سواری راحت از تویوتا کرولا گزینه ای ایده آل برای استفاده خانواده ها ساخته است. در واقع می توان گفت که تویوتا کرولا هر انچه که از خودرویی در این سطح و کلاس انتظار می رود را یکجا جمع کرده و در یک پکیج کامل به طرفدارانش ارائه می دهد.

تویوتا کرولا جدید

تویوتا کرولا برای اولین بار در تاریخ در سال 1966 میلادی معرفی شد. در آن زمان شاید حتی مدیران شرکت تویوتا هم فکرش را نمی کردند که سدان اقتصادی آن ها به پرفروش ترین خودروی تاریخ تبدیل شود و نامش برای همیشه در دفتر افتخارات خودروسازی جهان ثبت شود. در این مدت کرولا تغییرات گسترده ای را به خود دیده است و بارها و بارها مورد بازنگری قرار گرفته است و تا به امروز 12 نسل مختلف از آن وارد بازار شده است. خودرویی که قصد معرفی آن را داریم تویوتا کرولا نسل یازدهم است که با کد E190 شناخته می شود. این نسل از سال 2014 وارد بازارهای جهانی شد و تا سال 2019 به فروش می رسید.

تویوتا کرولا جدید

تویوتا کرولا از یک پیشرانه 4 سیلندر خطی با حجم 2 لیتر نیرو می گیرد که حداکثر توان آن 145 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن 187 نیوتن متر است. نیروی موتور این خودرو از طریق یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود. مصرف سوخت سیکل ترکیبی این خودرو 7.3 لیتر بر صد کیلومتر است. همانطور که انتظار می رود گیربکس 4 دنده کرولا چندان هیجان انگیز نیست. اما در صورتی که از رانندگی اسپرت صرفنظر کنید، خواهید دید که این گیربکس به خوبی وظایف خود را انجام می دهد. تعویض دنده ها نرم و بدون تکان  است و معمولا صدای موتور به گوش نمی رسد. حقیقتا این خودرو برای افرادی طراحی شده است که خواهان یک رانندگی راحت، آرام و بی دردسر هستند. 

تویوتا کرولا جدید

تویوتا کرولا هیچ گاه به داشتن آپشن ها و امکانات رفاهی زیاد در بین رقبا معروف نبوده است. در واقع، تویوتا با در نظر گرفتن مشتریان کرولا، آپشن های ضروری را در آن قرار داده است و از شلوغ کردن کابین خودرو خودداری کرده است. البته همین آپشن های موجود با کیفیت بسیار بالایی کار می کنند و دوام بسیار بالایی هم دارند. از بین آپشن های کرولا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

روکش چرمی غربالک فرمان - سیستم هوشمند ورود بدون کلید - دکمه استارت موتور - چراغ های نمایش حین ورود به خودرو (چراغ سقفی و دور مغزی سوئیچ)- کنترل های صفحه نمایش بر روی فرمان - سنسور پارک عقب و جلو - کروز کنترل - صندلی عقب با قابلیت تاشو و قابلیت دسترسی به صندوق - آینه داخل با امکان تنظیم نور متناسب با شب و روز - سیستم تهویه خودکار - آینه های بغل برقی و همرنگ با بدنه و با قابلیت جمع شوندگی- تنظیم خودکار ارتفاع چراغ های جلو - سانروف

کابین تویوتا کرولا جدید

خرید تویوتا کرولا نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید تویوتا کرولا نمایشگاه اتومبیل داودی هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های تویولا کرولا نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

 

تویوتا کرولا نمایشگاه اتومبیل داودی

تویوتا کرولا جدید


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید