ABT و آئودی؛ این بار RS3

ABT و آئودی؛ این بار RS3

ABT در ادامه همکاری با آئودی از جدیدترین محصول خود یعنی RS3 رونمایی کرد که حاصل آن قدرت ۴۶۴ اسب‌بخاری این هاچ بک آلمانی است.

شرکت ABT آئودی RS3 را به پکیج Power S تجهیز کرده است. پس از اعمال تغییرات، قدرت پیشرانه 70 اسب بخار و گشتاور آن 60 نیوتون متر در مقایسه با نسخه‌ی استاندارد افزایش یافته است. در نتیجه این خودرو اکنون ۴۶۴ اسب‌بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. با توجه به سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت نسخه‌ی استاندارد RS3 در ۴.۱ ثانیه، قابل پیش بینی است که زمان مذکور برای محصول ABT کمتر از ۴ ثانیه باشد.

نسخه‌ی استاندارد RS3  دارای حداکثر سرعت محدود شده‌ی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است. حال تیونر ABT  با دریافت ۱۵۰۰ یورو محدود کننده‌ی سرعت الکترونیکی را از روی خودرو حذف می کند که نتیجه آن افزایش سرعت RS3 اسپرت بک به حداکثر سرعت ۲۸۵ کیلومتر بر ساعت می باشد.

 

 

تغییرات در آئودی RS3 اسپرت بک تنها به بخش فنی محدود نمی شود. ABT رینگ‌های استاندارد این خودرو را با نمونه آلومینیومی ۱۹ اینچی اختصاصی خود با رنگ سیاه مات جایگزین کرده است. امکان سفارش رینگ‌های ۲۰ اینچی برای طرفداران رینگ‌های بزرگ‌تر وجود دارد. تغییرات دیگر این مدل شامل ترمزهای قوی‌تر، کیت آنتی رول بار، سیستم تعلیق کویل‌اور و چند تغییر کوچک درون کابین است.

 

 


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید