بررسی کیا سراتو نسل دوم (TD) نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی کیا سراتو نسل دوم (TD) نمایشگاه اتومبیل داودی

در حال حاضر خرید یک خودروی صفر یا کم کارکرد که کیفیت و قابلیت های فنی بالایی داشته و از نظر خدمات و قطعات وضعیت مطلوبی داشته باشد، کار بسیار دشواری است. کیا سراتو نسل دوم یا TD یکی از معدود خودروهای موجود است که به طور نسبی از این شرایط برخوردار است.

نسل دوم کیا سراتو را می توان به جرئت یکی از موفق ترین خودروهای وارد شده به کشورمان دانست. خودرویی که در برابر رقبای قدری چون هیوندای النترا، مزدا 3، تویوتا کرولا و ... ایستادگی کرد و فروش قابل توجهی را نیز کسب کرد. اما این پایان کار سراتو TD نبود. چراکه مدتی بعد سایپا رو به مونتاژ این نسل از سراتو آورد. حضور این خودرو بر روی خطوط تولید سایپا به رونق بیش از پیش بازار این خودرو انجامید، چراکه اکنون دیگر خیال مشتریان از بابت پشتیبانی و قطعات این ماشین تا حد زیادی راحت شده بود. سراتو بر روی خطوط تولید سایپا با استقبال زیادی روبرو شد و با بهره گیری از شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش سایپا، موفق شد فروش قابل توجهی را تجربه کند.

کیا سراتو

از سوی دیگر، این خودرو همواره یکی از باکیفیت ترین خودروهای تولید شده در کشورمان بوده است. بر اساس بررسی های انجام شده توسط شرکت بررسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، کیا سراتو در زمان تولید خود همواره خودرویی بسیار مطمئن و با کیفیت بوده است. در نتیجه جدا از نسخه های وارداتی، نسخه های مونتاژی نیز از کیفیت و ایمنی بالایی برخوردار بوده و گزینه های بسیار خوب برای خرید به شمار می روند.

کیا سراتو

از سوی دیگر، حتی با گذشت سالها از عرضه سراتو نسل دوم، این خودرو هنوز هم خودرویی جذاب است که طراحی دلنشین و معقولی داشته و نمیتوان ایرادی از طراحی آن گرفت. بدون شک این مساله از آنجا نشات می گیرد که طراحی این خودرو از آثار پیتر شرایر کبیر است که با خلق طرح همگون و اصولی، یک خودروی اقتصادی را به یک خودروی ماندگار تبدیل کرده است.

کیا سراتو

کیا سراتو در دو نسخه 1.6 لیتری و 2 لیتری در کشور ما حضور دارد. نسخه 1.6 لیتری 129 اسب بخار قدرت دارد و گیربکس آن از نوع 5 سرعته دستی است. در طرف دیگر، سراتوی 2 لیتری 154 اسب بخار قدرت داشته و گشتاور آن به 195 نیوتن متر می رسد. گیربکس این خودرو از نوع 6 سرعته اتوماتیک می باشد. شتاب صفر تا صد سراتو 2 لیتری 10 ثانیه بوده و مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی 8 لیتر در هر صد کیلومتر است. این خودرو همچنین موفق به کسب 5 ستاره ایمنی شده است.

کیا سراتو

از نظر آپشن ها و امکانات رفاهی گزینه های مختلفی در بازار موجود است. در اینجا آپشن های موجود در نسخه 2 لیتری آپشنال سایپا، که نسخه فول مونتاژی است، را مشاهده می کنید.  

سیستم کلید هوشمند Key Smart+Less Key / سیستم ضد سرقت (Immobilizer) / باز شدن اتوماتیک دربها به هنگام تصادف / کمربندهای ایمنی جلو مجهز به سیستم پیش کشنده و قابل تنظیم ارتفاع- غربیلک فرمان و دسته دنده چرمی / غربیلک فرمان قابل تنظیم ارتفاع با کلیدهای کنترل- تهویه مطبوع اتوماتیک- مجهز به: ٦ بلندگو + USB + aux + ipod ورودی + mp3 قابلیت پخش سیستم صوتی مجهز به: Player CD + رادیو- سیستم مولتی مدیا، سیستم رهیاب خودرو GPS ،دوربین عقب- تنظیم صندلی راننده در 6 جهت و کمک راننده در 4 جهت / دارای روکش چرمی صندلی- آینه های جانبی برقی دارای گرمکن / تاشوی برقی / دارای راهنمای روی آینه- سانروف- چراغ های جلو با قابلیت تنظیم زاویه نور /چراغهای اتوماتیک / دارای مه شکن در جلو و عقب-  جلو آمپر سوپر ویژن- سنسور پارک دنده عقب

کیا سراتو

خرید کیا سراتو نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید کیا سراتو در مشهد هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های کیا سراتو نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

 

کیا سراتو نمایشگاه اتومبیل داودی

 


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید