بررسی هیوندای توسان نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی هیوندای توسان نمایشگاه اتومبیل داودی

هیوندای توسان یکی از موفق ترین ترین کراس اورهای بازار ماست که طی 3 نسل حضور در بازار کشورمان طرفداران بسیاری پیدا کرده و به یکی از گزینه های اصلی کلاس شاسی بلند های جمع و جور لوکس تبدیل شده است.

اغراق نیست اگر یکی از ستون های موفقیت هیوندای در سالهای اخیر را هیوندای توسان بدانیم. کراس اور جمع و جوری که در بازارهای مختلف دل از مشتریان برده و به رقیبی قدرتمند برای خودروهایی مانند تویوتا راو فور، کیا اسپورتیج، سوزوکی گرند ویتارا، میتسوبیشی ASX و ... تبدیل شده است. هیوندای توسان که در برخی مدلها با نام IX35 نیز شناخته می شود، کراس اوری است که با تکیه بر طراحی لوکس، امکانات زیاد و سواری خوب، مشتریان زیادی را برای این برند کره ای جمع کرده است.

هیوندای توسان نسل جدید TL

هیوندای توسان از سال 2005 و بر اساس پلتفرمی مشترک با کیا اسپورتیج به بازارهای جهانی معرفی شد و از همان ابتدا با استقبالی فوق العاده مواجه گردید. خودرویی که قصد معرفی آن را داریم، هیوندای توسان TL است که در واقع نسل سوم این خودرو محسوب می شود. نسل سوم این خودرو در سال 2015 در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی شد و با مدل 2016 به بازارهای جهانی عرضه شد. این خودرو در همان سال به کشور ما نیز وارد شد و با استقبال بسیار خوبی روبرو شد.

هیوندای توسان نسل جدید TL

هیوندای توسان نیروی خود را از پیشرانه ای از نوع Theta II با حجم 2000 سی سی میگیرد که حداکثر توان آن 157 اسب بخار می باشد. حداکثر گشتاوری تولیدی این موتور نیز 204 نیوتن متر است که در دور موتور 4000 دور بر دقیقه به دست می آید.

هیوندای توسان جدید TL نیوفیس

این پیشرانه تقریبا بدون تغییر در هیوندای النترا و کیا سراتو نیز به کار رفته است. گیربکس این خودرو از نوع 6 سرعته اتوماتیک است که عملکردی نرم و تعویض دنده های به جایی دارد. همچنین گشتاور موتور این خودرو به هر چهار چرخ منتقل می شود. سیستم تمام چرخ محرک هیوندای توسان در صورت نیاز و شرایط سخت فعال می شود. شتاب صفر تا صد این خودرو 11.5 ثانیه بوده و مصرف سوخت سیکل ترکیبی آن 10.1 لیتر در هر صد کیلومتر می باشد.

هیوندای توسان نیوفیس TL

طراحی هیوندای توسان بسیار اسپرت و جوان پسند است. در نتیجه می توان گزینه ای بسیار خوب برای جوانان و خانواده های کم جمعیت باشد. همچنین به دلیل ابعاد نه چندان بزرگ خودرو و تسلط بالای راننده و دید خوب به اطراف، می توان به راحتی در شهرهای شلوغ از آن استفاده کرد. هیوندای توسان از نظر ایمنی وضعیت بسیار خوبی دارد و از موسسه های ایمنی معتبری مانند EURO NCAP و IIHS امتیازات کامل ایمنی را دریافت کرده است. به علاوه سیستم های ایمنی این خودرو در کلاس خود کامل بوده و شامل مواردی مانند سيستم کمکي کنترل حرکت در شيب‌ HAC و سيستم کنترل پايداري الکترونيکي با امکان کنترل مجزاي 4 چرخ می باشد.
هیوندای توسان جدید TL نیوفیس
هیوندای توسان لیست بلند بالایی از آپشن ها و امکانات رفاهی را در اختیار دارد که از بین آنها می توان موارد زیر را نام برد:

گرمکن فرمان - سنسور نور - کلید استارت - ‌گرم کن و سرد کن صندلی - ترمز پارک الکترونیکی – کول باکس- سانروف پانوراما - آینه الکتروکرومیک (EMC) - صفحه کیلومتر سوپر ویژن با ال سی دی رنگی 4.2 اینچی - سيستم روشنايي ورود به خودرو‌  - سیستم شناسایی نقطه کور - سيستم کمکي پارک به وسیله سنسورهای عقب و جلو (PAS)

هیوندای توسان نیوفیس TL

خرید هیوندای توسان نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید هیوندای توسان نمایشگاه اتومبیل داودی هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های هیوندای توسان نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

 

هیوندای توسان نمایشگاه اتومبیل داودی


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید