بررسی تویوتا کمری نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی تویوتا کمری نمایشگاه اتومبیل داودی

تویوتا کمری یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین خودروهای وارد شده به کشور ماست و به جرئت می توان تویوتا کمری را یکی از بهترین خودروها در کلاس سدان های لوکس و بزرگ دانست.

تویوتا کمری یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین خودروهای وارد شده به کشور ماست و به جرئت می توان تویوتا کمری را یکی از بهترین خودروها در کلاس سدان های لوکس و بزرگ دانست. در واقع کمری معیاری در این کلاس است که همه خودروها با آن مقایسه می شوند. تویوتا کمری از پرفروش ترین محصولات تویوتا در بازارهای جهانی است و حتی با داشتن رقبای قدری چون فولکس واگن پاسات، هیوندای سوناتا، کیا اپتیما، نیسان آلتیما، هوندا آکورد و ... همچنان در مقام اول این کلاس قرار داشته است.

تویوتا کمری جدید

کمری از استراتژیک ترین خودروهای تویوتا است و طی بیش از 40 سال حضور در بازارهای جهانی، فروش فوق العاده ای را برای تویوتا به همراه داشته است. حضور کمری در بازار ما با نسل XV20 آغاز شد. هرچند که تا پیش از آن نیز به تعداد بسیار کمی از نسل قبلی کمری به کشور ما وارد شده بودند. فروش تویوتا کمری با نسل های XV40 و XV50 به اوج خود رسید و نسل بعدی یعنی XV70 به دلیل بسته شدن واردات تا کنون وارد کشورمان نشده است.

تویوتا کمری جدید

خودرویی که قصد بررسی آن را داریم، کمری نسل XV50 است، که با مدلهای 2012 به بعد در کشورمان موجود است. در این نسل تویوتا کمری فرم کلی بدنه نسبت به نسل قبل از خود، تغییر چندانی نکرده و عمده تغییرات به مواردی چون فرم سپرها، چراغ ها و جلو پنجره خلاصه می شود. تویوتا کمری همواره به داشتن طراحی محافظه کار و بدون اغراق معروف بوده است. در کمری XV50 نیز همین قاعده رعایت شده و نتیجه آن یک خودروی شیک با طراحی دقیق و اصولی است که به راحتی کهنه نخواهد شد.

تویوتا کمری جدید

تویوتا کمری از پیشرانه ای 2.5 لیتری نیرو می گیرد. این پیشرانه حداکثر 181 اسب بخار را تولید می کند و حداکثر گشتاور آن نیز 235 نیوتن متر است. جعبه دنده این خودرو از نوع 6 سرعته اتوماتیک بوده و نیروی موتور را به چرخ های جلوی کمری منتقل می کند. تویوتا کمری با این مشخصات فنی از حالت سکون طی 8.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد که عدد مناسبی در این کلاس به شمار می رود. ضمن اینکه مصرف سوخت سیکل ترکیبی این خودرو 9.3 لیتر در هر صد کیلومتر است.

تویوتا کمری جدید

  چیزی که محصولات تویوتا به آن معروف هستند دوام بالا و کیفیت فوق العاده آنهاست. در این زمینه تویوتا کمری بدون شک گل سرسبد خودروهای تویوتا و یکی از بهترین خودروهای جهان در زمینه کیفیت و دوام است. نمونه این امر را می توان در کمری هایی که کارکردهای بسیار بالا دارند مشاهده کرد. خودروهایی که با کارکرد صدها هزار کیلومتر همچنان بدون خرج و با کمترین مشکلات در حال کار هستند. بنابراین می توان گفت که تویوتا کمری برای افرادی که یک خودروی لوکس و بی دردسر و با پرستیژ بالا می خواهند خودروی ایده آلی است. همچنین کمری با داشتن فضای بزرگ، می تواند به خوبی پذیرای خانواده های پرجمعیت و خودرویی عالی برای مسافرت های طولانی باشد.

تویوتا کمری جدید

تویوتا کمری هیچوقت به داشتن آپشن های زیاد معروف نبوده است و معمولا در این زمینه پشت سر آپشنهای رنگارنگ رقبا قرار می گیرد. اما امکانات موجود در این خودرو معمولا امکاناتی کاربردی بوده و نیازهای معمولی را به خوبی برآورده می کنند. از جمله آپشن های این خودرو می توان موارد زیر را نام برد:
6 کیسه هوا - آینه‌های بغل برقی - کولر با دریچه عقب - ترمز پارک پدالی - سقف کشویی شیشه‌ای (سانروف) - کروز کنترل - صندلی راننده برقی - رینگ آلومینیومی - سنسور پارک - سیستم ورود بدون کلید با درب باز کن صندوق و دکمه فعال سازی آژیر - سیستم تهویه مطبوع خودکار - دوربین دنده عقب - روکش صندلی پارچه‌ای اعلا - روکش چرمی فرمان - آفتاب‌گیر برقی شیشه عقب

تویوتا کمری جدید

خرید تویوتا کمری نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید تویوتا کمری نمایشگاه اتومبیل داودی هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های تویوتا کمری نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

 

تویوتا کمری نمایشگاه اتومبیل داودی


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید