آئودی SQ2 با تیونینگ ABT

آئودی SQ2 با تیونینگ ABT

پس از آن که کراس‌اور اسپرت آئودی SQ2 با پیشرانه‌ی ۲ لیتری توربوشارژ و قدرت ۲۹۶ اسب بخار، در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸ به‌نمایش عمومی گذاشته شد، حال تیونر معروف آلمانی به سراغ این خودرو آمده تا دستی به سر و روی آن بکشد و قدرت بیشتری از آن را به نمایش بگذارد.

در حالی که آئودی با عرضه نسخه RS Q2 می تواند جذابیت این خودرو را افزایش دهد، تیونر مطرح آلمانی ABT اقدام به شخصی سازی و ارتقا مشخصات فنی و جذابیت SQ2 کرده است. این تیونر که متخصص تیونینگ محصولات کمپانی  های فولکس واگن و آئودی بوده و یکی از مطرح‌ترین تیونرهای آلمانی است، در اولین گام از پروژه تیونینگ SQ2 اقدام به ارتقا سطح قدرت پیشرانه دو لیتری توربوشارژ این خودرو پرداخته است. همچنین واحد کنترل استاندارد پیشرانه را با نمونه‌ای جدید جایگزین کرده است. به موجب این تغییرات شاهد بهبود عملکرد پیشرانه شده بوده و 50 اسب بخار قدرت و 40 نیوتون متر گشتاور به آن اضافه گردیده است. در نهایت پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری توربوی SQ2 خروجی 350 اسب بخاری و گشتاور 440 نیوتون متری دارد.

 

 

شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت کراس اوور آئودی به 4.6 ثانیه کاهش یافته و حداکثر سرعت نیز 262 کیلومتر در ساعت است که 12 واحد بیشتر از قبل می‌باشد.

 

 

ABT به جهت خاص تر کردن این خودرو، رینگ‌های 19 و 20 اینچی آلیاژی مشکی براق را در اختیار علاقه‌مندان گذاشته است که مشابه آن در تصاویر مشهود است.

 


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید