راهنمای شناخت مدلهای مختلف پورشه کاین

راهنمای شناخت مدلهای مختلف پورشه کاین

پورشه کاین یک شاسی بلند لوکس سایز متوسط است که ظرفیت 5 نفر سرنشین را دارد. این خودرو نه تنها همه قابلیت های فنی که از یک پورشه انتظار می رود را ارائه می کند، بلکه توانایی آفرود و سواری راحتی نیز دارد.

پورشه کاین اولین شاسی بلند تاریخ پورشه به شمار می رود و تا کنون سه نسل از این خودرو وارد بازارهای جهانی شده اند. این خودرو برای اولین بار در سال 2002 به نمایش درآمد و از سال 2003 فروش آن رسما آغاز شد. دومین نسل این خودرو در سال 2010 معرفی شد. پورشه کاین بر روی پلتفرمی مشترک با فولکس واگن توآرگ و آئودی Q7 ساخته شده است. پورشه کاین همواره به دلیل طراحی اسپرت و قابلیت های فنی بالای خود معروف بوده است. ساختار فنی این خودرو به صورت موتور جلو و چهار چرخ محرک می باشد.  

پورشه کاین

همانند سایر مدلهای پورشه، کاین نیز در تریم های مختلفی عرضه می شود، که از کاین معمولی آغاز شده و نسخه دیوانه کننده کاین توربو S ختم می شود. گزینه های مختلف کاین عبارتند از:

کاین: نسخه پایه کاین مقدار معقولی توان را در کنار سیستم تمام چرخ محرک و هندلینگ اسپرت را ارائه می دهد، که این شاسی بلند سایز متوسط در زمینه هندلینگ فراتر از انتظارات ظاهر می شود.کاین پلاتینیوم ادیشن: کاین پلاتینیوم همان پیشرانه کاین را با مقادیر زیادی از بهبودهای ظاهری مانند رینگ های بزرگتر، تریم مشکی، صندلی های اسپرت و چیزهای دیگر ارائه می دهد.پورشه کاین

کاین S: کاین S پیشرانه قوی تری نسبت به کاین معمولی دارد که باعث شتاب بیشتر آن می شود. این مدل همچنین با آپشن های متعددی برای افزایش عملکرد عرضه می شود که از میان آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد: رینگ ها و لاستیک های بزرگتر و ترمزهای قوی تر

 کاین GTS: همانند سایر مدلهای GTS، کاین GTS تقریبا همان مدل S است که پرفورمنس آن مقداری بهتر شده و با مجموعه های متعددی برای افزایش عملکرد عرضه می شود که می تواند هر گونه سلیقه ای را راضی کند.

کاین توربو: کاین توربو شتاب بسیار سریعی دارد و از آپشن های بسیار لوکس تری نیز نسبت به مدل استاندارد بهره می برد.

کاین توربو S: کاین توربو S نهایت عملکرد مدلهای کاین است که پیشرانه آن حتی از مدل توربو نیز قوی تر است.

پورشه کاین

کاین S E-Hybrid: همانند پورشه پانامرا E-Hybrid این نسخه از کاین هم دارای موتور بنزینی بوده و هم موتور الکتریکی دارد. این امر باعث افزایش عملکرد این نسخه نسبت به کاین S شده و از سوی دیگر مصرف سوخت آن کمتر از آن مدل است.

کاین S E-Hybrid پلاتینیوم ادیشن: این تریم پیشرانه نسخه E-Hybrid را با المان های ظاهری و بهبود عملکرد مخصوص نسخه کاین پلاتینیوم ادیشن به طور همزمان ارائه می کند.

پورشه کاین


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید