بهترین سدان های لوکس اسپرت 2020

بهترین سدان های لوکس اسپرت 2020

این سدان ها که در سلسله مراتب خودرویی پایین تر از سدان های فوق اسپرت و لوکس قرار می گیرند، جایگزین هایی ارزان قیمت تر برای آنها هستند.

1- BMW M340i xDrive

این خودرو در صدر بخش سری 3 ب ام و قرار می گیرد. ترکیب موتور 369 اسب بخاری شش سیلندر خطی و توربوشارژ این خودرو، هندلینگ تیز تمام چرخ محرک آن، کابین جادار، مجهز و جذاب آن به همراه جذابیت برند BMW این خودرو را به یک سدان اسپرت ایده آن تبدیل می کند.

BMW M340i

2- آلفارومئو جولیا ولوچه

این خودرو دارای احساسی کلاسیک و هندلینگی متعادل است. چابکی فوق العاده و تنظیمات شاسی عالی این خودرو آن را بیشتر به یک خودروی اسپرت تبدیل کرده، تا یک خودروی کاربردی پنج نفره. موتور بنزینی توربوشارژ 2 لیتری آلفارومئو می تواند 276 اسب بخار توان واقعی را به این خودرو بدهد و این امر بر اساس استانداردهای موتورهای چهار سیلندر توربو عدد بسیار خوبی است.

آلفارومئو جولیا

3- کیا استینگر GTS

خودروی سطح بالای کیا استینگر چیزی نادر در میان خودروهای پرفورمنس امروزی است. قیمت این خودرو یکی از برگ های برنده آن است، چراکه اگر نگاهی به لیست رقبای آن در این لیست بیندازید می بینید که ساخت یک خودروی عملکرد بالا با توان 350 اسب بخار که شتاب صفر تا صد کمتر از 5 ثانیه را داشته باشد و قیمت آن کمتر از 40000 دلار باشد، بسیار سخت است.

کیا استینگر GTS

4- جگوار XF 3.0D S

با توجه به اینکه جگوار چه سابقه درخشانی در ساخت سدان های اسپرت موتور بزرگ و دیفرانسیل عقب دارد، می توان سدان سایز متوسط این برند را نقطه اوج این کلاس خودرویی دانست. این خودرو دارای یک موتور توربودیزل V6 است که مطابق سنت های این کمپانی است.

جگوار XF

5- ولوو S60 T8 مهندسی شده توسط پولستار

انتظار حداقل یک خودروی پلاگین هیبرید را می توان در لیست خودروهای سدان اسپرت داشت. در این خودرو ترکیبی فوق العاده از پرفورمنس و تطابق با کاربری های روزمره مشاهده می شود. پولستار به ولوو کمک کرده است تا سدان S60 را با پرفورمنس بهتر و مهندسی قوی تر عرضه کند. این خودرو از یک موتور توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی به همراه موتورهای الکتریکی نیرو می گیرد که حداکثر توان مجموع آنها به 400 اسب بخار می رسد.

ولوو S60

6- آئودی S4 TDI کواترو

آئودی در ساخت خودروهای لوکس و اسپرت تبحر خاصی دارد. اوج این مساله در خودروهای سری S این کمپانی مشاهده می شود. آئودی S4 با داشتن موتور دیزلی سه لیتری V6، که در کنار آن یک موتور 48 ولتی برقی و یک توربوی الکتریکی اضافی قرار گرفته اند، توانایی تولید قدرت 342 اسب بخار و 700 نیوتن متر گشتاور را دارد. اعدادی که برای رساندن این سدان از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت در 4.6 ثانیه کافی هستند.

آئودی S4

7- مرسدس بنز AMG CLA35 4Matic

مرسدس بنز CLA یکی از کوچکترین خودروهای این لیست است. اما زمانی که صحبت از خودروهای اسپرت می شود، کوچک بودن الزاما به معنی بد بودن نیست. این خودرو از یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ نیرو می گیرد که توانایی تولید 302 اسب بخار را دارد. همچنین فرمان پذیری عالی، هندلینگ فوق العاده و گیربکس دوکلاچه آن از برگ های برنده این خودرو هستند.

مرسدس بنز AMG CLA


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید