کیاموتورز تغییر لوگوی خود در سال جاری را تایید کرد

کیاموتورز تغییر لوگوی خود در سال جاری را تایید کرد

پس از مدتها گمانه زنی، بالاخره کیاموتورز به طور رسمی اعلام کرد که لوگوی خود را تغییر خواهد داد. لوگوی جدید کیا حالت زاویه دارتری نسبت به قبل پیدا کرده است.

کیا لوگوی جدید خود را تا پیش از پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد کرد. به گفته مدیر کیاموتورز، پارک هان وو در گفتگو با نشریات کره جنوبی: لوگوی جدید مشابه چیزی است که بر روی خودروی مفهومی جدید کیا، که Imagine نام دارد، قرار گرفته است. اما تغییراتی کوچکی خواهد داشت. انتظار می رود که لوگوی جدید از ماه اکتبر بر روی خودروهای کیا ظاهر شود.

لوگوی جدید کیا

در دسامبر 2019 سرویس اطلاعات ثبت حقوق معنوی کره جنوبی یک درخواست از سوی کیا برای یک نشان تجاری را منتشر کرد. البته شایعاتی نیز وجود دارند که کیا این لوگوی جدید را برای خودروهای برقی و هیبریدی خود رزرو کرده است.

عکس هایی که در این مطلب مشاهده می کنید، مدل مفهومی جدید کیا است که در نمایشگاه ژنو 2019 به عنوان یک کراس اور برقی کاملا جدید معرفی شد. این مدل مفهومی یک فرم کوپه-مانند را در قسمت عقب خود به نمایش می گذارد. همچنین کیا بدنه این مدل را با شش لایه از رنک نقره ای کروم پوشانده است. در داخل خودرو مجموعه ای از 21 صفحه نمایش بر روی داشبورد خودرو قرار دارد.

مدل کانسپت ایمجین کیا

لوگوی کیا بر روی مدل Imagine از خطوط تیز و زاویه داری برای متصل کردن حروف اسم این برند استفاده می کند. قسمت بالایی حرف K به قسمت بالای حرف I وصل شده است. قسمت پایین حرف I به قسمت پایین حرف A وصل شده است که با حالت خاصی نوشته شده است. برای مقایسه، در لوگوی فعلی به سادگی یک خط اتصال در بالای هر حرف قرار گرفته است.

مدیر طراحی کیا، لوک دانکرولکه (Loc Donkerwolke) در مورد مدل مفهومی Imagine گفته است که نسخه تولیدی این خودرو در حال آماده شدن است و این نسخه مشابهت زیادی با مدل مفهومی خواهد داشت. هرچند که انتظار نمی رود که داخل کابین آن به اندازه مدل مفهومی تند بوده و 21 صفحه نمایش داشته باشد.

مدل مفهومی کیا imagine

شایعات بیشتری در مورد این نسخه مفهومی وجود دارند که حاکی از این موضوع هستند که این خودرو یک کراس اور برقی با تمرکز بر عملکرد بالا خواهد بود. کیا برای ساخت یک کراس اور برقی با گستره حرکتی 500 کیلومتر هدفگذاری کرده است. این خودرو یک سیستم باتری 800 ولتی خواهد داشت که با استفاده از شارژ سریع DC 350 کیلوواتی تنها در 20 دقیقه شارژ آن از 20 درصد به 80 درصد می رسد.


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید