بررسی کیا اپیروس نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی کیا اپیروس نمایشگاه اتومبیل داودی

کیا اپیروس یکی از لوکس ترین و باشخصیت ترین خودروهای زمان خود بوده است. کیا این خودرو را با هدف جذب خریداران شاخص و جنتلمن طراحی کرد و این کار را به قدری خوب انجام داد که توانست گروه بزرگی از این قشر را به خرید این خودروی خود جذب کند.

 

کیا اپیروس برای برند کیا یک خودروی معمولی نبوده است. این خودرو به عنوان پرچمدار محصولات کیا معرفی شد و کیاموتورز تمام تلاش خود را به کار بست تا یک خودروی بسیار لوکس را تولید کند که قیمت چندان زیادی هم نداشته باشد. کیا در رسیدن به این هدف کاملا موفق بود، چراکه اپیروس توانست نظر بسیاری از مدیران و افراد سطح بالا را به خود جلب کند و فروش قابل توجهی داشته باشد. این فروش فوق العاده تا زمان جایگزینی اپیروس با دو خودروی لوکس دیگر کیا، یعنی کادنزا و K900 ادامه پیدا کرد.

خرید کیا اپیروس

کیا اپیروس در زمینه طراحی با الهام گیری از خودروهای فوق لوکسی مانند بنتلی به اپیروس استایل یک خودروی کلاسیک و لوکس را داد. این استایل ویژه که در هیچیک از رقبای قیمتی اپیروس دیده نمیشد، باعث استقبال گسترده خاص پسندان از اپیروس شد. به جز طراحی، عوامل دیگری نیز در اپیروس وجود داشتند که باعث محبوبیت این خودرو شدند. یکی از مهمترین این عوامل، موتور قدرتمند 6 سیلندر اپیروس بود که قدرت کافی را در اختیار خودرو قرار می دهد. نکته دیگر، برخورداری از امکانات و آپشن های فراوان در این خودرو بود که در زمان خود قدم رو به جلوی بزرگی بودند. مساله دیگر سواری نرم و راحت اپیروس است. همانطور که از یک خودروی لوکس انتظار می رود، کیا اپیروس سواری بسیار راحتی را به سرنشینان ارائه می دهد.

خرید کیا اپیروس

کیا اپیروس اشتراکات فنی بسیاری با همترازان خود، هیوندای آزرا و جنسیس دارد. این خودرو همانند جنسیس یک از پیشرانه قدرتمند 6 سیلندر خورجینی استفاده می کند. پیشرانه ای که 3800 سی سی حجم داشته و توانایی تولید حداکثر 266 اسب بخار را دارد. حداکثر گشتاور کیا اپیروس 353 نیوتن متر بوده که در دور موتور 4500 دور بر دقیقه به دست می آید. جعبه دنده کیا اپیروس از نوع 5 سرعته اتوماتیک است و نیروی موتور را به چرخ های جلوی اپیروس منتقل می کند. شتاب صفر تا صد کیا اپیروس 7.5 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن به 230 کیلومتر بر ساعت می رسد. مصرف سوخت کیا اپیروس نیز 10.9 لیتر در هر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی است.

خرید کیا اپیروس

کیا اپیروس از امکانات ایمنی سطح بالایی نسبت به زمان خود استفاده می کند. بی جهت نیست که این خودرو موفق به کسب بالاترین سطح ایمنی از موسسه ایمنی IIHS شده است. این خودرو از سیستم های ایمنی ABS - BAS - EBD - TCS - ESP – ECS استفاده می کند که برخی از آنها حتی در حال حاضر نیز در برخی از خودروها موجود نیستند. همچنین این خودرو مجهز به کیسه های هوای راننده و سرنشین و کیسه های هوای جانبی است. از میان سایر امکانات این خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تنظیم صندلی راننده در 8 جهت - آینه‌های جانبی برقی - کروز کنترل - رینگ‌های 16 اینچی - نشان‌دهنده باد لاستیک‌ها - گرمکن صندلی - روشن و خاموش شدن خودکار چراغ‌ها (سنسور نور) - سنسور باران - سنسور پارک – سانروف- قابلیت پخش CD و MP3 - ورودی AUX و USB  - 8 بلندگو

خرید کیا اپیروس

خرید کیا اپیروس نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید کیا اپیروس در مشهد هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های کیا اپیروس نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

 

کیا اپیروس نمایشگاه اتومبیل داودی

 


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید