بررسی میتسوبیشی اوتلندر نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی میتسوبیشی اوتلندر نمایشگاه اتومبیل داودی

میتسوبیشی اوتلندر یک کراس اور سایز متوسط است که توسط میتسوبیشی عرضه شده است. این کراس اور در نسل سوم خود به کشور ما آمد اما نسخه ای که بیشترین فروش را داشت، نسخه فیس لیفت شده نسل سوم میتسوبیشی اوتلندر بود که با مدل 2016 به بعد وارد کشور ما شد و فروش نسبتا خوبی را با توجه به شرایط بازار به دست آورد.

میتسوبیشی یکی از برندهای پرسابقه و خوشنام ژاپنی است که علاوه بر خودروسازی، در صنایع دیگری مانند کشتی سازی نیز ید طولایی دارد. اما در کشور ما میتسوبیشی بیش از همه با خودروهایش و مدلهایی مانند لنسر و گالانت، که در دهه هفتاد شمسی وارد کشور شدند، شناخته می شود. مدلهایی که با توانایی های بالای خود، افتخار و احترام زیادی را برای میتسوبیشی در سرتاسر جهان به ارمغان آورده اند. آغاز قرن بیست و یکم میلادی مقارن بود با آغاز اقبال عمومی به خودروهای شاسی بلند و کراس اور. میتسوبیشی نیز به عنوان یکی از پیشگامان خودروسازی جهان، در سال 2001 میتسوبیشی اوتلندر را عرضه کرد.

بررسی میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر یک کراس اور سایز متوسط است که توسط میتسوبیشی عرضه شده است. این کراس اور در نسل سوم خود به کشور ما آمد اما نسخه ای که بیشترین فروش را داشت، نسخه فیس لیفت شده نسل سوم میتسوبیشی اوتلندر بود که با مدل 2016 به بعد وارد کشور ما شد و فروش نسبتا خوبی را با توجه به شرایط بازار به دست آورد. اوتلندر در بازار ما رقبایی قدری دارد. از نظر ابعاد و مشخصات فنی می توان اوتلندر را خودرویی مابین هیوندای توسان و سانتافه دانست. میتسوبیشی اوتلندر رقبایی چون هیوندای سانتافه، کیا سورنتو، تویوتا راو4، رنو کولئوس و ... دارد.

بررسی میتسوبیشی اوتلندر

برای مبارزه با این رقبای خوشنام و پر سابقه، میتسوبیشی از سلاح کیفیت و قابلیت اطمینان بالای خود استفاده کرده است. مشخصا برای یک خودروی شاسی بلند مقاومت و دوام بالا چیزی است که بالاترین درجه اهمیت را خواهد داشت. در همین راستا، میتسوبیشی اوتلندر از نظر دوام و کیفیت یکی از برترین خودروهای کلاس خود است و خودرویی است که می توان در شرایط سخت واقعا بر روی آن حساب کرد. میتسوبیشی همچنین از پلتفرمی مستحکم و ایمن برای اوتلندر استفاده کرده است تا خیال سرنشینان را از هر لحاظ راحت کند.

بررسی میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر از یک پیشرانه 4 سیلندر تنفس طبیعی به حجم 2400 سی سی نیرو می گیرد. پیشرانه ای که حداکثر توان تولیدی آن 166 اسب بخار بوده و حداکثر گشتاور آن به 220 نیوتن متر در دور موتور 4200 دور بر دقیقه می رسد. سیستم انتقال قدرت در اوتلندر از نوع CVT بوده، اما این CVT با نمونه های قدیمی پردردسر یا نمونه های ضعیف موجود در خودروهای چینی تفاوت های بسیاری دارد. سیستم انتقال قدرت CVT به کار رفته در میتسوبیشی اوتلندر از جدیدترین تکنولوژی موجود استفاده می کند و به صورت هوشمندانه نیروی مورد نیاز راننده را در اختیارش می گذارد. نیروی موتور اوتلندر به هر چهار چرخ آن منتقل شده و این خودرو از سیستم تمام چرخ محرک هوشمند میتسوبیشی استفاده می کند. این مجموعه شتاب صفر تا صد 10.2 ثانیه و مصرف سوخت سیکل ترکیبی 9.3 لیتر در هر صد کیلومتر را برای این شاسی بلند 1585 کیلویی به ارمغان می آورند.

بررسی میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر موفق به کسب 5 ستاره ایمنی از موسسه ایمنی یوروانکپ شده است و مجهز به 7 کیسه هوای ایمنی شامل 2 عدد کیسه هوای جلو و سرنشین، 2 عدد کیسه هوای جانبی، 2 عدد کیسه هوای پرده ای و 1 عدد زانویی می شود. این خودرو همچنین مجهز به سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، کنترل فعال پایداری ACS و کنترل کششTCL،  ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیب دار HAC و ترمز اضطراری کمکی می باشد. لیست تجهیزات رفاهی و آپشن های میتسوبیشی اوتلندر شامل موارد زیر است:

سیستم صوتی حرفه ای 710 واتی Rockforod Fosgate با 9 بلندگو (4 باند، 4 تویتر و ساب ووفر) - نمایشگر 7 اینچی لمسی به همراه دوربین دنده عقب- سیستم کروز کنترل - سیستم ورود و خروج بدون سوئیچ (Keyless) - استارت خودرو دکمه ای-  شوینده چراغ ها بر روی سپر جلو - سنسور پارک بر روی سپر عقب - سانروف 3 حالته - صندلی های تمام چرم به همراه تنظیم الکتریکی صندلی راننده در 4 جهت - گرم کن صندلی های جلو - پدال شیفترهای تعویض دنده از پشت فرمان - درب برقی صندوق عقب

بررسی میتسوبیشی اوتلندر

خرید میتسوبیشی اوتلندر نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید میتسوبیشی اوتلندر نمایشگاه اتومبیل داودی هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های میتسوبیشی اوتلندر نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

 

میتسوبیشی اوتلندر نمایشگاه اتومبیل داودی

 


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید