بررسی BMW X1 نسل اول نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی BMW X1 نسل اول نمایشگاه اتومبیل داودی

یک شاسی بلند جمع و جور و جذاب که علیرغم برند لوکس BMW و قابلیت های بالا، همچنان آنقدر گران نیست که نتوان به آن فکر کرد.

ب ام و X1 کوچکترین کراس اور ساخت BMW است که در سال 2009 وارد بازارهای جهانی شد. این خودرو پاسخ BMW به بازار رو به رشد خودروهای کراس اور جمع و جور بود که توانست با تحسین های فراوانی روبرو شود. X1 در مقابل خود شاسی بلندهایی مانند مرسدس بنز GLA، آئودی Q3 و لکسوس NX را می بیند. تا کنون دو نسل از BMW وارد بازار شده است و خودرویی که اکنون قصد بررسی آن را داریم، نسخه فیس لیفت شده از نسل اول X1 است. این چهره از X1 در سال 2013 معرفی شد و تا مدل 2015 دیده می شود.بررسی BMW X1

نسل اول BMW X1 بر روی پلتفرمی یکسان با سری 3 E91 ساخته شده است و همانند آن خودرو، فاصله محوری 2760 میلی متر را دارد. X1 از نظر انتقال قدرت به چرخ ها، دو نسخه دیفرانسل عقب (sDrive) و دو دیفرانسیل (xDrive) را دارد. معروف ترین نسخه های X1 نسخه های sDrive20i، xDrive25i، xDrive28i و xDrive35i می باشند. نسخه ای که بیشترین عرضه و فروش را در کشورمان داشته است، xDrive28i است.

بررسی BMW X1

ب ام و X1 نسخه xDrive28i یک موتور چهار سیلندر خطی به حجم 2 لیتر و تکنولوژی توربوشارژ دارد. این پیشرانه توانایی تولید 241 اسب بخار و بیشینه گشتاور 350 نیوتن متر را دارد. حداکثر گشتاور این خودرو در بازه دور موتور 1250 – 4800 دور بر دقیقه به دست می آید که نشانگر شتابگیری عالی این خودرو در تمامی دورها است. در واقع این پیشرانه بدون هیچ گونه تاخیر، حتی در پایین ترین دورهای موتور، با شتاب عالی از جا کنده می شود.

مشخصات فنی BMW X1

گیربکس BMW X1 از نوع 6 سرعته اتوماتیک استپ ترونیک است که نیروی موتور را با ضریب 40/60 به هر چهار چرخ منتقل می کند. شتاب صفر تا صد BMW X1 معادل 6.5 ثانیه و مصرف سوخت این خودرو در سیکل ترکیبی 7.8 لیتر در هر صد کیلومتر است.

بررسی BMW X1

ب ام و X1 خودرویی است که توانست فروش بسیار خوبی را در میان رقبا به دست آورد. از دلایل استقبال زیاد از این خودرو، هندلینگ عالی، پیشرانه قدرتمند، مصرف سوخت بسیار خوب و آپشن های سطح بالا هستند. در نتیجه این خودرو را می توان گزینه ای عالی برای جوانان و خانواده های کم جمعیت دانست. جذابیت X1 حتی با گذشت چندین سال از معرفی اولیه آن، هنوز هم بسیار بالاست و فروش بسیار خوبی را در بازار خودروهای دست دوم تجربه می کند.  

بررسی BMW X1

از میان آپشن های این خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رینگ های 17 اینچی - حافظه برای ذخیره سازی تنظیم صندلی راننده - روکش چرمی فرمان - صندلی های اسپرت به صورت سفارشی - سیستم تهویه مطبوع خودکار - سیستم Servotronic - سیستم BER - کروز کنترل - دوربین عقب - سیستم ECO Pro - سیستم Start/Stop- سیستم iDrive - قابلیت پخش CD - نویگیشن - ورودی USB و AUX - نشان دهنده لحظه ای اطلاعات ترافیکی - بلوتوث - قابلیت استفاده از اینترنت- کیسه هوا برای سرنشینان جلو - جانبی - کیسه هوا برای سر سرنشینان جلو و عقب- سیستم های ترمز و پایداری DSC - ABS - CBC - DTC - HSA

بررسی BMW X1

خرید و فروش BMWX1 در مشهد

نمایشگاه اتومبیل داودی مشهد به عنوان عاملیت رسمی پرشیا خودرو و یکی از بزرگترین و پرسابقه ترین مراکز خرید خودروهای لوکس در مشهد، با داشتن طیف کاملی از محصولات BMW آماده خدمات رسانی به همشهریان گرامی است. در لینک زیر می توانید نمونه های BMW X1 موجود در نمایشگاه اتومبیل داودی را مشاهده کنید:

 

ب ام و X1 نمایشگاه داودی مشهد


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید