بررسی لکسوس NX نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی لکسوس NX نمایشگاه اتومبیل داودی

لکسوس NX یک کراس اور لوکس از محصولات لکسوس است. این شاسی بلند جذاب با تکیه بر ظاهر جذاب خود، با استقبال فوق العاده ای برخوردار شد و به یکی از پرطرفدارترین خودروهای یک برند پرمیوم در کشور ما تبدیل شد.

لکسوس NX برای اولین بار در جهان در سال 2014 معرفی شد و فروش آن با مدل 2015 در سرتاسر جهان آغاز شد. این خودرو در همان زمان به کشور ما نیز وارد شد و مورد استقبال فوق العاده ای نیز قرار گرفت و تنواستن یکی از برگ های برنده لکسوس در بازار ما باشد. لکسوس NX در بازارهای جهانی رقبایی چون BMW X3، مرسدس بنز GLC، پورشه ماکان و آئودی Q5 را در مقابل خود می بیند، که از این بین، تنها BMW و پورشه در کشورمان عرضه شده اند. اما میزان استقبال از لکسوس NX به گونه ای بود که به راحتی می توان آن را برنده این کلاس در کشور ما دانست. البته این کراس اور لوکس در بازارهای سایر کشورها هم به فروش قابل توجهی دست یافته است.

بررسی لکسوس NX

همانطور که ذکر شد، از مهمترین عوامل موفقیت لکسوس NX، ظاهر جذاب آن بوده است. طراحی این خودرو در سالهای آغازین عرضه به قدری خاص و جذاب بود که هر گاه یک دستگاه این خودرو از خیابانی رد میشد، حداقل چند نفر برای دیدن آن سر خود را بر میگرداندند. حتی هنوز هم لکسوس NX یکی از جذابترین خودروهای موجود در کشور ماست. بدون شک می توان لکسوس NX را از نظر طراحی یکی از پیشروترین و مدرترین خودروهای زمان خود دانست و حتی تا کنون هم طراحی پویا و جذاب لکسوس NX جذابیت خود را حفظ کرده و با استانداردهای امروز هم بسیار خودروهای زیبا و جذابی است.

بررسی لکسوس NX

اما طراحی زیبا همه آن چیزی نیست که لکسوس NX به همراه دارد. وقتی درب لکسوس NX را باز می کنید در اولین لحظه بوی چرم مرغوب به مشام می رسد. وقتی در NX می نشینید، هر جایی که می بینید و هر نقطه ای را که لمس می کنید تنها با کیفیتی بی نظیر مواجه می شوید که در کمتر خودرویی در کشور ما می توان چنین کیفیتی را یافت. تمامی ادوات و قطعات به کار رفته در لکسوس NX در حد اعلای کیفیت خود بوده و لمس آنها حسی بسیار دلنشین را به همراه دارد.

بررسی لکسوس NX

لکسوس NX از نظر فنی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. همانند سایر مدلهای لکسوس که بر پایه محصولات تویوتا ساخته شده اند، لکسوس NX نیز بر پایه پلتفرم تویوتا راو4 ساخته شده که خود یکی از بهترین خودروهای کلاس خود است. لکسوس NX در کشور ما با دو مشخصات فنی ارائه می شود. یکی از آنها دارای پیشرانه 2 لیتری توربو است که با نام لکسوس NX200t شناخته می شود و دیگری نسخه هیبریدی است که با نام لکسوس NX300h شناخته می شود. پیشرانه لکسوس NX200t از نوع چهار سیلندر خطی و مجهز به توربوشارژ است. این پیشرانه توانایی تولید 235 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور را دارد. سیستم انتقال قدرت این خودرو از نوع 6 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک بوده و نیروی موتور آن به هر چهار چرخ منتقل می شود. شتاب صفر تا صد لکسوس NX200t به 7 ثانیه می رسد و مصرف سوخت آن 9.8 لیتر در هر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی است.

بررسی لکسوس NX

لکسوس NX300h از یک پیشرانه بنزینی 2500 سی سی به همراه یک موتور برقی نیرو می گیرد. مجموع قدرت این دو پیشرانه 194 اسب بخار بوده و گشتاور آنها به 210 نیوتن متر می رسد. سیستم انتقال قدرت این خودرو از نوع eCVT می باشد و نیروی موتور به هر چهار چرخ آن منتقل می شود. مصرف سوخت لکسوس NX300h معادل 8.8 لیتر بر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی بوده و شتاب صفر تا صد آن 9.3 ثانیه می باشد.

بررسی لکسوس NX

لکسوس NX با نسخه های بسیار متفاوتی وارد کشور ما شده است که از نظر آپشن ها و امکانات رفاهی و ایمنی تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. در فول ترین نسخه این خودرو آپشن های زیر قابل مشاهده هستند:

8 کیسه هوا- بلوتوث – سیستم Siri برای خواندن و نوشتن پیام ها از طریق صوت– سیستم HomeLink – 10 بلندگو HD – ساب ووفر- کنترل صفحه نمایش به صورت لمسی – صفحه نمایش 4.2 اینچی پشت آمپر – شارژ بدون سیم موبایل – سیستم تشخیص نقطه کور BSM – قابلیت کنترل سیستم های خودرو از طریق موبایل – نشان دهنده شتاب جانبی – کروز کنترل با رادار – نورپردازی داخلی – سه حالت رانندگی Eco، Normal و Sport – سیستم ورود بدون کلید – جمع شدن صندلی ها به صورت برقی – روکش چرمی صندلی ها و غربیلک فرمان – تنظیم صندلی راننده در 10 جهت – سقف پانوراما – گرمکن و سرد کن صندلی های جلو – تهویه مطبوع دوگانه – آینه الکتروکرومیک – حافظه تنظیم صندلی – دوربین عقب – سیستم پیش گیری از برخورد – سنسور باران – سنسور نور – سیستم هشدار خروج از خطوط – سیستم کمکی پارک – سیستم کنترل باد لاستیک ها – سیستم کمکی در سربالایی HSA

بررسی لکسوس NX

خرید لکسوس NX نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید لکسوس NX نمایشگاه اتومبیل داودی هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های لکسوس NX  نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

 

لکسوس NX نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی لکسوس NX


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید