بررسی فولکس واگن تیگوآن نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی فولکس واگن تیگوآن نمایشگاه اتومبیل داودی

در این مطلب به بررسی کراس اور جذاب و لوکس آلمانی به نام فولکس واگن تیگوآن می پردازیم. خودرویی که یکی از بهترین گزینه ها در میان کراس اورهای لوکس و جمع و جور به شمار می رود.

فولکس واگن بزرگترین گروه خودروسازی دنیاست و شاخه اصلی آن یعنی برند فولکس واگن یکی از معتبرترین و خوشنام ترین برندهای جهان خودروسازی به شمار می رود. از میان محصولات فولکس واگن، خودرویی که یکی از بهترین بازخوردها را گرفته و در بازارهای مختلف خوش درخشیده است، یک کراس اور لوکس به نام تیگوآن است. تیگوآن که در کلاس خودروهایی مانند تویوتا راو4، هیوندای توسان، کیا اسپورتیج، نیسان ایکس تریل، رنو کولئوس و ... قرار می گیرد، یکی از جذابترین خودروهایی است که در سالهای اخیر وارد کشور ما شده است.

فولکس واگن تیگوآن جدید

در جای جای تیگوآن می توان اثرات مهندسی دقیق و بی نقص آلمانی را مشاهده کرد. تیگوان از زبان طراحی مشترک محصولات فولکس واگن استفاده می کند. اساس این زبان طراحی، سادگی و شیک بودن در عین داشتن مولفه های لوکس است. استفاده از خطوط صاف و پرهیز از اغراق و خطوط منحنی از ویژگی های این زبان طراحی هستند. ضمن اینکه داشتن جلو پنجره با خطوط کرومی امضای طراحی محصولات فولکس واگن به شمار می روند.

فولکس واگن تیگوان

تیگوآن حس لوکس بودن یک خودروی آلمانی را به خوبی نمایان می کند. جنس به کار رفته در داخل و خارج تیگوآن جزو بهترین های این کلاس است و احساس نشستن در خودرویی به مراتب گرانتر را القا می کند. کیفیت مثال زدنی یک خودروی آلمانی در جای جای این کراس اور لوکس قابل لمس است. کابین از چرم و متریال نرم پوشیده شده است و ابزارها و قطعات از بهترین کیفیت موجود در این کلاس ساخته شده اند. به علاوه، نورپردازی کابین و آپشن های زیاد این خودرو تا حد زیادی از استانداردهای این کلاس بالاتر بوده و به خودروهای پرمیوم نزدیک است.

فولکس واگن تیگوان

فولکس واگن تیگوآن بر پایه پلتفرم فوق العاده MQB فولکس واگن ساخته شده است. این پلتفرم بستر ساخت بسیاری از محبوبترین خودروهای گروه خودروسازی فولکس واگن از جمله محصولات آئودی، اشکودا، سئات و ... است. پیشرانه فولکس واگن تیگوان از نوع چهار سیلندر خطی توربوشارژ است. حجم این پیشرانه 2 لیتر بوده و حداکثر توان آب به 180 اسب بخار می رسد. نکته فوق العاده در مورد این پیشرانه گشتاور 320 نیوتن متری آن است که در دور موتور 1500 به دست می آید و این به این معنی است که با پایین ترین دور موتور، حداکثر گشتاور به دست می آید. قدرت این موتور از طریق یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به هر چهار چرخ منتقل می شود. شتاب صفر تا صد فولکس واگن تیگوآن تنها 7.7 ثانیه بوده و مصرف سوخت سیکل ترکیبی آن 7.3 لیتر در هر صد کیلومتر است.    

فولکس واگن تیگوآن

فولکس واگن تیگوان در زمینه آپشن ها و امکانات یکی از بهترین های کلاس خود است و لیست بلند بالایی از تجهیزات ایمنی و رفاهی را ارائه می کند. از جمله مهمترین این آپشن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 دکمه استارت خودرو به همراه سیستم ورود بدون کلید - سیستم اتوماتیک خاموش / روشن خودور ( Start / Stop) - امکان تعویض دنده از پشت فرمان - فرمان برقی با روکش چرم همراه با کنترل سیستم صوتی و بلوتوث -صفحه نمایش 9.2 اینچی لمسی- صندلی‌های اسپرت با کیفیت چرم مرغوب - صندلی‌های جلو برقی، 12 حالته همراه با حافظه صندلی - صندلی‌های متحرک و تاشو ردیف عقب - گرمکن صندلی‌های جلو و عقب - میز پذیرایی تاشو در پشت صندلی‌های جلو - خروجی برق 12 ولت برای سرنشینان ردیف جلو، عقب و فضای صندوق عقب – سیستم تهویه مطبوع سه گانه همراه با فیلتر ضدآلرژی قابلیت تنظیم جداگانه - آینه‌های جانبی تاشو و برقی همراه با حافظه و گرمکن - نورپردازی داخلی - چراغ‌های LED جلو همراه با چراغ‌های روشن در روز به صورت مجزا - گرمکن اتوماتیک نازل آب پاش شیشه جلو - سنسور نمایشگر باد لاستیک - اتو هلد Auto Hold  - شیشه های سولار و دودی - چراغ مشایعت - درایو مود - کروز کنترل - سیستم هشدار خستگی راننده

فضای داخلی فولکس واگن تیگوآن

خرید فولکس واگن تیگوآن نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید فولکس واگن تیگوآن نمایشگاه اتومبیل داودی هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های فولکس واگن تیگوآن نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

 

فولکس واگن تیگوآن نمایشگاه اتومبیل داودی

فولکس واگن تیگوآن


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید