بررسی هیوندای النترا نسل ششم نمایشگاه داودی

بررسی هیوندای النترا نسل ششم نمایشگاه داودی

النترا سرباز هیوندای در رقابت تنگاتنگ سدان های جمع و جور کلاس C است که در کلاسی شلوغ با کیا سراتو، تویوتا کرولا، مزدا 3، میتسوبیشی لنسر و ... به نبرد می پردازد.

النترا سرباز هیوندای در رقابت تنگاتنگ سدان های جمع و جور کلاس C است که در کلاسی شلوغ با کیا سراتو، تویوتا کرولا، مزدا 3، میتسوبیشی لنسر و ... به نبرد می پردازد. بدون شک هیوندای سوناتا در برابر رقبای سرسخت خود نه تنها به هیچ وجه رقیبی دست و پا بسته نیست، بلکه به جرئت می توان النترا را جزو بهترین های این کلاس دانست. هیوندای النترا نه تنها در بازارهای جهانی به موفقیت های فراوانی دست یافته است، بلکه در بازار داخلی ما نیز جزو خودروهای بسیار پرطرفدار و خوش فروش به شمار می رود.

هیوندای النترا جدید

هیوندای النترای نسل ششم با مدل 2016 وارد کشور ما شد و علیرغم اینکه به دوران محدودیت های واردات برخورد، به سرعت در خیابان های کشور ما گسترش پیدا کرد و توانست جانشین شایسته ای برای نسل های موفق قبل از خود باشد.

هیوندای النترا جدید

هیوندای النترا 2017 از تغییرات گسترده ای نسبت به نسل پیشین خود بهره می برد. از جمله این تغییرات می توان به ظاهر محافظه کارانه تر النترا نسبت به نسل قبل اشاره کرد. خطوط مورب و سیال جای خود را به خطوط صاف و زوایای تیزتر داده است. می توان گفت که هیوندای النترا طراحی به مراتب پخته تر و رسمی تری را به دست آورده است. طراحی که کاملا نشان از بلوغ طراحی و رسیدن به سبکی لوکس و نوآورانه دارد. پس از 6 نسل از تکامل، النترا به جایی رسیده است که نمی توان از طراحی آن ایرادی گرفت و از هر زاویه ای که به آن نگاه می کنیم جز زیبایی و لوکس بودن چیزی نمیبینیم. در نتیجه هیوندای النترا دیگر به هیچ عنوان یک خودروی اقتصادی به شمار نمی رود، بلکه می توان آن را در زمره خودروهای لوکس و سطح بالا قرار داد.

هیوندای النترا جدید فیس لیفت

جذابیت های النترا در داخل کابین نیز ادامه پیدا می کند. جنس ادوات به کار رفته در کابین النترا جزو بهترین های این کلاس بوده و فضای داخلی آن نیز جزو بزرگترین و راحت ترین های این کلاس می باشد. جنس متریال به کار رفته در کابین بسیار خوب بوده و کاملا انتظارات را برآورده می کند. از نظر امکانات و آپشن ها هم هیوندای النترا از بهترین های کلاس خود بوده و در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن دارد.

فضای داخلی هیوندای النترا فیس لیفت

هیوندای النترا نسل ششم بر خلاف نسل قبلی خود که از یک پیشرانه 1.8 لیتری استفاده می کرد، از یک پیشرانه 2 لیتری نیرو می گیرد. این پیشرانه کاملا مشابه کیا سراتو بوده و قدرت و شتاب مناسبی را برای النترا فراهم می کند. این پیشرانه توانایی تولید 156 اسب بخار را داشته و حداکثر 195 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این پیشرانه با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک جفت شده است و حداکثر آن سرعت 203 کیلومتر بر ساعت بوده و شتاب صفر تا صد آن 9.9 ثانیه می باشد. 

موتور هیوندای النترا فیس لیفت

هیوندای النترا همچنین یکی از ایمن ترین خودروهای کلاس خود نیز می باشد. این خودرو با داشتن 7 ایربگ از جمله ایربگ های جلو، جانبی، پرده ای و زانویی، ساختار بدنه تقویت شده و استفاده از انواع سیستم های ایمنی مانند ESP ایمنی بسیار بالایی را ارائه می کند. این خودرو موفق به کسب 5 ستاره کامل ایمنی نیز شده است.

هیوندای النترا فیس لیفت جدید

هیوندای النترا لیست بلندبالایی از آپشن ها و امکانات رفاهی را ارائه می دهد. از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فرمان برقی – رینگ 17 اینچی آلومینیومی – گرمکن صندلی جلو و عقب – سیستم تشخیص نقطه کور – سیستم کنترل فشار باد لاستیک TPMS – کروز کنترل – سیستم کمکی پارک جلو و عقب – دوربین عقب – سیستم ورود بدون کلید – سانروف – قابلیت نوع انتخاب رانندگی DMS – آینه وسط الکتروکرومیک – روکش چرمی صندلی ها – حافظه صندلی راننده – سردکن صندلی جلو – تهویه مطبوع دوگانه – سنسور نور – چراغ مخصوص روز – سنسور باران - سیستم صوتی اینفینیتی با نمایشگر 5 اینچی – تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان – 6 بلندگو – ساب ووفر

فضای داخلی هیوندای النترا فیس لیفت جدید

 

خرید هیوندای النترا فیس لیفت نمایشگاه اتومبیل داودی

برای خرید انواع خودروهای لوکس و واردانی از جمله هیوندای النترا می توانید به نمایشگاه اتومبیل داودی مراجعه کنید. کارشناسان ما در نمایشگاه اتومبیل داودی انواع خدمات مشاوره خرید خودرو را ارائه می دهند. برای مشاهده نمونه های موجود هیوندای النترا لینک زیر را باز کنید:
 

هیوندای النترا نمایشگاه اتومبیل داودی


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید