بهترین خودروهای سال به انتخاب کانسیومر ریپورتز

بهترین خودروهای سال به انتخاب کانسیومر ریپورتز

هر ساله خودروهای بسیار زیادی در آزمایش های موسسه کانسیومر ریپورتز شرکت می کنند. 10 خودرویی که به عنوان بهترین خودروها از سوی این موسسه انتخاب شده اند در واقع بهترین بهترینها بوده اند. این خودروها از میان صدها مدل تست شده توسط کانسیومر ریپورتز انتخاب شده اند و بر اساس نظرات صدها هزار عضو این موسسه برگزیده شده اند. این خودروها بالاترین امتیازات را در میان دسته های خود دارا هستند.

از جمله فاکتورهایی که بر اساس آنها به خودروها امتیاز داده شده است، می توان به تست های جاده ای، قابلیت اطمینان پیشبینی شده، رضایت مالکان و ایمنی اشاره کرد. همچنین خودروها از میان خودروهایی انتخاب شده اند که برخی از امکانات را به صورت استاندارد دارا هستند. این 10 خودرو در بازه های زمانی مختلف دسته بندی شده اند.

بازه زیر 25000 دلار

خودروی کوچک: تویوتا کرولا

تویوتا کرولا یک خودروی جادار، کم مصرف است که با تجهیزات ایمنی پیشرفته به صورت استاندارد ارائه می شود. در نسل جدید تویوتا کرولا دینامیک رانندگی بهبود یافته است و نه تنها هندلینگ آن بالاتر رفته است، بلکه سواری نرم تری نیز دارد.

تویوتا کرولا

بازه: 25000 تا 35000 دلار

 شاسی بلند کوچک: سوبارو فارستر

سوبارو فارستر در میان شاسی بلند های کوچک بالاترین مقام را کسب کرده است، چراکه این خودرو از یک طراحی کاربردی، رضایت بالای مالکان و مصرف سوخت حیرت انگیز بهره می برد.

سوبارو فارستر

هیبرید: تویوتا پریوس

پریوس 17 بار دیگر نیز در لیست بهترین خودروها قرار گرفته است که بیشتر از هر خودروی دیگری بوده است. مصرف سوخت پایین و رضایت بالای مالکان پریوس در کنار قابلیت اطمینان بالا، این خودرو را شایسته قرار گرفتن در این جایگاه کرده است.

تویوتا پریوس

سدان متوسط: سوبارو لگاسی

به عنوان بهترین خودرو دسته سدان های متوسط، سوبارو لگاسی سنگ محک این کلاس خودروها شده است. لگاسی از سیستم دو دیفرانسیل به صورت استاندارد استفاده می کند و پیشرانه ای قدرتمند و سواری نرم و هندلینگ بالا را همزمان ارائه می کند.

سوبارو لگاسی

بازه 35000 تا 45000 دلار

سدان بزرگ: تویوتا آوالون

تویوتا آوالون با اختلاف بالاترین امتیاز را در میان سدان های بزرگ کسب کرده است، چراکه این خودرو ترکیبی ایده آل از جادار بودن، پیچیدگی و بهره وری را ارائه می دهد.

تویوتا آوالون

شاسی بلند متوسط سه ردیفه: کیا تلوراید

بدون شک کیا تلوراید را می توان رهبر این کلاس دانست. کیا تلوراید مثل یک طوفان وارد بخش شاسی بلند های متوسط شد و تمامی رقبای دیرپا و قدر را در این کلاس با اختلاف زیادی به راحتی از میدان به در کرد.

کیا تلوراید

وانت جمع و جور: هوندا ریج لاین

هوندا ریج لاین به طور خلاقانه ای تمامی مرزهای موجود برای یک وانت مدرن را درنوردیده و یک سواری منحصر به فرد خودرو-مانند را با قابلیت های هوشمندانه و کاربردی در هم آمیخته است. این وانت از نظر سواری رقیب سدان های عالی بوده، از نظر هندلینگ تمامی وانت ها را مغلوب خود کرده و یک کابین ساکت و راحت دارد.

هوندا ریج لاین

بازه 45000 تا 55000 دلار

شاسی بلند متوسط: لکسوس RX

لکسوس RX ابداع کننده کلاس کراس اورهای لوکس سایز متوسط در اواخر دهه 90 میلادی بوده و همچنین به تعیین استانداردها در این کلاس پرطرفدار ادامه می دهد. فرمول موفقیت این خودروها همواره ثابت بوده است: ابعاد طلایی، تحویل توان یکنواخت، امکانات زیاد و قابلیت اطمینان ثابت شده.

لکسوس RX

خودروی اسپرت: تویوتا سوپرا

تویوتا سوپرای افسانه ای بعد از دو دهه غیبت، با بازگشتی رویایی دوباره به میدان آمده است تا با سواری لذتبخش، هندلینگ بی نظیر و شتاب عالی دوباره خود را اثبات کند.

تویوتا سوپرا

خودروی برقی: تسلا مدل 3

تسلا مدل 3 ثابت می کند که خودروهای برقی با ترکیب کارایی و تکنولوژی بالا توانایی به چالش کشیدن سدان های پرفروش را دارند. تسلا مدل 3 شتاب گیری خیره کننده ای دارد و این شتابگیری را در همه دورها ادامه می دهد. همچنین این خودرو بازه حرکتی فوق العاده ای نیز دارد.

تسلا مدل 3


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید