BMW به رکوردی جدید در فروش خودرو رسید!

BMW به رکوردی جدید در فروش خودرو رسید!

تعداد خودروهای فروخته شده BMW در سال 2019 با رشد 1.2 درصدی به 2.52 میلیون دستگاه رسید. شاسی بلندها و خودروهای لوکس عوامل اصلی این رشد تقاضا برای خودروهای BMW بوده اند.

خودروسازی BMW اعلام کرد که سال گذشته رکوردی برای فروش محصولات این برند بوده است و علیرغم کاهش رشد بازار اروپا و کاهش تقاضا در بازار چین، سال 2020 سال بهتری برای کمپانی خواهد بود. بر اساس اعلام مدیر فروش BMW، پیتر نوتا, این کمپانی که مقر آن در مونیخ است، 2.52 میلیون دستگاه خودرو در سال 2019 به فروش رسانده است. این میزان نسبت به سال 2018 رشد 1.2 درصدی را نشان می دهد که در آن سال 2.49 دستگاه ب ام و، مینی و رولز رویس فروخته شده بود. نوتا افزود: "ما با اعتماد به نفس به سال آینده نگاه می کنیم و برای افزایش فروش در سال آینده هدفگذاری کرده ایم."

BMW M2

لحن خوشبینانه نوتا در خلاف جهت حرکت صنعت خودروسازی است. دومین سال کاهش فروش در بازار چین در سال 2019 به دست آمد و همین روند در آمار فروش خودروها در اروپا که تا هفته آینده اعلام خواهد شد، مشاهده می شود در این شرایط، نجاتبخش BMW شاسی بلند پرچمدار X7 و نسخه به روز رسانی شده کوپه پرفورمنس M8 بوده اند. پیشبینی میشود که این نوع از خودروها در سال 2020 با تقاضای بیش از دوبرابری نسبت به سال 2018 روبرو شوند.

bmw X7

بر اساس اعلام گروه اتحادیه خودروسازان آلمان VDA، تولید خودرو در آلمان سال گذشته به کمترین مقدار حدود ربع قرن اخیر خود رسیده و بزرگترین اقتصاد اروپا از بحرانی که به دلیل جنگ تجاری جهانی ایجاد شده است، آسیب دیده است. اگر BMW می خواهد که از جریمه های اتحادیه اروپا برای آلاینده ها، که از سال 2020 اجرایی می شوند، دوری کند، باید همانند رقبا، تعادلی میان اتکا به خودروهای بنزینی و حرکت به سمت خودروهای الکتریکی ایجاد کند. این قوانین از سال آینده سخت گیرانه تر می شوند و احتمالا بخشی از خودروسازان را، در صورتی که به میزان متوسط آلایندگی مطلوب نرسند، با جریمه های میلیونی مواجه خواهند کرد.

BMW M8

سهام BMW که جزئیات بیشتری از فروش سال گذشته این کمپانی را می دهد، با کاهش 0.3 درصدی به 74.02 یورو رسید. این سهام با رشدی 3.5 درصدی سال 2019 را به پایان رسانده است.

bmw سری 5

نمایشگاه اتومبیل داودی به عنوان بزرگترین مرکز فروش خودروهای لوکس در شرق کشور، با دهها سال سابقه در زمینه خرید و فروش انواع خودروهای لوکس و خارجی، مدتی است که عاملیت پرشیا خودرو، واردکننده رسمی محصولات ب ام و و مینی را در شهر مشهد دریافت کرده است. بنابراین امکان خرید انواع محصولات BMW و مینی با شرایط فروش ویژه نقدی و اقساطی در نمایشگاه اتومبیل داودی فراهم است. همچنین انواع محصولات BMW و یک عدد خودروی مینی در عاملیت داودی حضور دارند که مشتریان گرامی می توانند ضمن بازدید از آنها، از مشاوره های کارشناسان نمایشگاه اتومبیل داودی استفاده کنند.

 


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید