نگاهی به کیا سورنتو UM نمایشگاه اتومبیل داودی

نگاهی به کیا سورنتو UM نمایشگاه اتومبیل داودی

سورنتو یکی از نام های شناخته شده در بازار خودروی که در سالهای حضورش در بازار همواره با استقبال گرمی مواجه شده است.

سورنتو یکی از نام های شناخته شده در بازار خودروی که در سالهای حضورش در بازار همواره با استقبال گرمی مواجه شده است. کیا سورنتو از فرمولی مشابه با برادرش هیوندای سانتافه برای موفقیت در بازار استفاده کرده است، فرمولی که جواب خود را در بازار ما به خوبی پس داده است: بهره گیری از طراحی لوکس و جذاب به همراه آپشن های زیاد و داشتن سه ردیف صندلی. مواردی که همواره متقاضیان زیادی در بازار ما داشته اند.

البته سورنتو تفاوت هایی نیز با برادر خود دارد که عمدتا به فلسفه طراحی کیاموتورز برمی گردد. محصولات کیاموتورز معمولا نسبت به برادران کره ای خود ماهیت اسپرت تر و مدرن تری دارند. در مورد کیا سورنتو هم این مورد دیده می شود که سورنتو با نزدیک شدن به سبک طراحی شاسی بلند های جذاب آمریکایی، خودرویی با ابهت و اسپرت به نظر می رسد.

کیا سورنتو هر آنچه که از یک شاسی بلند مدرن و امروزی انتظار می رود را در خود جمع کرده است. با بهره گیری از مقادیر مناسب کروم و خطوط روی بدنه، کیا موتورز سورنتو را خودرویی عضلانی و لوکس معرفی می کند. به علاوه کیفیت بسیار بالای رنگ و تجهیزات سورنتو به شدت بر جذابیت آن افزوده است.

جلو پنجره سورنتو از زبان طراحی کیا که به پوزه پلنگ معروف است پیروی می کند. این زبان طراحی از شاهکارهای طراح کارکشته، پیتر شرایر، است. کسی که حضور او در راس تیم طراحی کیا تحولات گستره ای را در طراحی محصولات این برند رقم زد و جایزه های طراحی فراوانی را برای این برند به ارمغان آورده است.

طراحی سورنتو به گونه ای است که در نگاه اول هر بیننده ای را مفتون خود می کند. حتی افرادی که علاقه ای به خودروهای شاسی بلند ندارند نیز نمی توانند از تحسین این خودرو خودداری کنند. در طراحی سورنتو سعی شده است که خطوط روی بدنه چندان برجسته و اغراق آمیز به نظر نرسند. به علاوه سورنتو با نزدیک شدن به حالت معکبی و زوایای تیز، بسیار با ابهت به نظر می رسد.

زیر کاپوت سورنتو پیشرانه ای مشابه با سانتافه نهفته است. این پیشرانه از سری Theta II هیوندای-کیا بوده و از نوع 4 سيلندر خطی با تکنولوژی GDI و با حجم 2400 سی سی می باشد. این پیشرانه میتواند حداکثر 188 اسب بخار را تولید کند و بیشینه گشتاور آن به 241 نیوتن میتر می رسد. همچنین این بیشینه گشتاور در دور موتور 4000 دور بر دقیقه به دست می آید. گیربکس این خودرو از نوع اتوماتیک 6 دنده است که از قابلیت تیپ ترونیک بهره می برد. انتقال قدرت در این کراس اور دو تنی به صورت دو دیفرانسیل انجام می شود.

از نکات بارز سورنتو می توان به این مساله اشاره کرد که این خودرو علیرغم وزن زیاد و ابعاد بزرگ، سواری راحتی را نسبت به کلاس خود ارائه می کند. همچنین فضای کابین آن بسیار بزرگ و جادار بوده که در نتیجه باعث آرامش سرنشینان در سفرهای طولانی می شود. در کابین این خودرو عمدتا از مواد نرم و باکیفیت استفاده شده است که سورنتو را به یکی از بهترین ها در کلاس خود تبدیل می کند.

کیا سورنتو از آپشن های رفاهی و ایمنی زیادی بهره می برد که از میان آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم انطباق روشنایی چراغ با چرخش فرمان- سیستم کمکی پارک هوشمند - ترمز پارک الکترونیکی - سقف پانوراما - گرمکن فرمان - سنسور باران - گرمکن برای صندلی های جلو و ردیف دوم - صندلی راننده با تنظیم در 10 جهت و تهویه  

خرید کیا سورنتو نمایشگاه داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید کیا سورنتو نمایشگاه داودی هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید.


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید