انواع خودروهای خارجی را با اقساط 24 ماهه بخرید!

انواع خودروهای خارجی را با اقساط 24 ماهه بخرید!

این روزها با توجه به افزایش نرخ ارز و محدودیت شدید واردات خودرو، خرید یک خودروی خارجی و لوکس برای بسیاری از افراد دور از دسترس به نظر می رسد. همچنین با توجه به کاهش فعالیت های شرکت های وارد کننده، امکان خرید خودرو با شرایط متنوع و خصوصا اقساطی عملا غیر ممکن شده است.

در این میان، نمایشگاه اتومبیل داودی، به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش خودروهای لوکس در شرق کشور، با ایده ای خلاقانه، امکان خرید خودروهای خارجی و لوکس را با شرایطی استثنایی فراهم کرده است. در این طرح بی سابقه، امکان خرید انواع خودروها از بهترین برندهای موجود در کشور با پیش پرداختی اندک فراهم شده است.

در واقع این طرح شامل تمامی برندهای وارداتی موجود در کشور، از جمله BMW، بنز، لکسوس، هیوندای، تویوتا، کیا، رنو، نیسان و ... می شود.

شرایط فروش اقساطی خودروهای لوکس

در این طرح، جهت رفاه حال مشتریان و همشهریان گرامی، انواع مدلهای صفر و کارکرده از تمامی برندهای مطرح موجود در بازار کشورمان با سال ساخت 2013 به بعد به فروش می رسند. این امکان بسیار کم سابقه است که بتوان خودروهای لوکس را، آنهم در شرایط فعلی، با شرایط اقساطی مناسب خریداری کرد. نکته مهمتر اما امکان خرید اقساطی خودروهای کارکرده است. خودروهایی که توسط کارشناسان مجرب نمایشگاه داودی کارشناسی شده اند تا خیال خریداران گرامی از از بابت اصالت و سلامت خودروها راحت باشد.

در این طرح، برای خرید انواع خودروها، کافیست تنها 30% از مبلغ کل را در زمان خرید پرداخت کنید و الباقی مبلغ طی اقساط 24 ماهه دریافت خواهد شد. به بیان دیگر، با پرداخت تنها 30% از مبلغ خودرو به صورت نقد، می توانید مالک بهترین خودروهای موجود در بازار شوید و بلافاصله پس از عقد قرارداد خودروی خود را تحویل بگیرید.

شرایط فروش اقساطی خودروهای لوکس و وارداتی نمایشگاه داودی

 نمایشگاه اتومبیل داودی با بیش از 20 سال سابقه در امر خرید و فروش خودروهای لوکس، گلچینی از بهترین خودروهای روز جهان را در این طرح به معرض فروش می گذارد. سابقه طولانی اتومبیل داودی در بازار خودرو و تجربه بالای کارشناسان ما در امر خرید و فروش خودرو عواملی هستند که باعث دلگرمی و اعتماد مشتریان عزیز به این مولتی برند خودرویی شده اند. نمایشگاه داودی، با دارا بودن صدها دستگاه انواع خودروهای لوکس، مجموعه ای بی نظیر را برای خریداران سخت پسند خود ارائه می کند که در آن برای هر سلیقه و نیازی، گزینه های متعددی وجود دارد.

شرایط فروش اقساطی خودروهای وارداتی و لوکس نمایشگاه داودی

نمایشگاه اتومبیل داودی با تکیه بر سابقه درخشان خود در امر خرید و فروش انواع خودروها، عاملیت رسمی شهر مشهد پرشیاخودرو، نماینده BMW در ایران، نیز هست و تمامی مدلهای این برند لوکس آلمانی را با شرایط رسمی به فروش می رساند. 

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد در فروش اقساطی خودروهای لوکس، می توانید با تلفن  38554422 تماس حاصل کرده و از کارشناسان ما جزئیات این طرح را دریافت کنید. همچنین می توانید با مراجعه به نمایشگاه اتومبیل داودی در آدرس مشهد، چهاراه بیسیم، بهار 26، به صورت حضوری از جزئیات طرح آگاه شده و از خودروها بازدید نمایید.


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید