هر آنچه در مورد BMW 530i نمایشگاه داوودی باید بدانیم

هر آنچه در مورد BMW 530i نمایشگاه داوودی باید بدانیم

بی ام و یکی از محبوب ترین برند های خودرو در سطح جهان می باشد که روز به روز بر تعداد طرفداران اش افزوده می شود. خودروی BMW 530i نمایشگاه داوودی یکی از بهترین شاهکارهای کمپانی بی ام و در سری 5 می باشد که فرصت یک رانندگی حرفه ای را در اخیار طرفدارانش می گذارد. خودروی بی ام و 530 آی امکانات و آپشن های زیادی دارد که این خودروی آلمانی را نسبت به مدل های سری 2 و سری 3 برتری می دهد. در این مقاله قصد داریم خودروSedan BMW 530i که یکی از محصولات سری 5 بی ام و را به طور کامل معرفی کنیم.

اطلاعات فنی اتومبیل BMW 530i سری 5

بی ام و 530 آی از محصولات سری 5 شرکت بی ام و در نمایشگاه داودی است. در نمونه جدید این خودرو تغییراتی نسبت به نمونه های قبلی اعمال شده که بر ویژگی های مثبت این مدل افزوده است. در این مدل پنجره های جلو بزرگ تر و ورودی های هوای جدیدی به آن اضافه شده است. شرکت بی ام و در تولید مدل 530 آی سری 5 توانسته در حدود 100 کیلوگرم وزن این خودرو را کاهش دهد. BMW 530i در بازار جهانی رقیب سرسختی برای خودروهای مرسدس بنز می باشد. در ادامه اطلاعات فنی این خودرو را در اختیارتان می گذاریم:

 BMW 530i موتور خودرو در جلو ،محور هادر عقب و در کلاس سدان قرار دارند.

خرید خودرو های آخرین سیتسم نمایشگاه داودی مشهد

  • نوع موتور BMW  530i توربوشارژ و حجم آن 1998 سی سی می باشد.
  • موتور در جلو خودرو و محورها در عقب قرار دارند.
  • نوع کلاس خودرو BMw Sedan 530i می باشد.
  • موتور این خودرو دارای 16 سوپاپ و 4 سیلندر می باشد که آرایش سیلندر ها به صورت خطی و محور محرک آن دیفرانسیل عقب است.
  •  قدرت موتور 248 اسب بخار(5200 الی 6500 دور در دقیقه) می باشد و حداکثر گشتاور آن 350 نیوتن متر(1450 الی 4800 دور در دقیقه) است.
  • گیربکس BMW 530i دارای 8 سرعته می باشد که به صورت اتوماتیک و با شیفت دست نیرو را به چرخ ها وارد می کند. شتاب صفر تا صد در حدود 6.2 ثانیه که می تواند تا سرعت 250 کیلومتر در ساعت حرکت کند.  

خرید بی ام انواع سری 5 در مشهد

  • ابعاد BMW 530i بر حسب میلیمتر دارای طول 4935، عرض 1867 و ارتفاع 1478 است که فاصله دو محور آن 2974 میلیمتر است.
  • وزن BMW 530i 1615 کیلوگرم است و باک سوخت آن 70 لیتر ظرفیت دارد.
  •  مصرف سوخت BMW 530i بگونه ای است که در شهر به میزان 7.3 لیتر، در جاده به میزان 5.2 لیتر و به صورت سیکل ترکیبی 5.9 لیتر در هر 100 کیلومتر می سوزاند.

امکانات و آپشن های لوکس BMW 530i نمایشگاه داوودی

BMW 530i که نمایشگاه داودی به فروش می رساند دارای امکانات رفاهی و تجهیزات متنوعی است که سبب شده این خودرو یکی از با کیفیت ترین خودرو های لوکس باشد که توجه هر خریداری را به خود جلب می کند. BMW 530i از امکانات و تجهیزاتی از قبیل رادار تشخیص عابر، سنسور پارک، سنسور باران، اتو هلد، اتو پارک، دنده پشت فرمان، ترمز دستی برقی، دوربین 360 درجه، آینه تاشو، آینه فتو کرومیک، پاناروما، بلوتوث، کروز کنترل، صندلی برقی، چراغ شور، مموری صندلی، صندوق برقی، نایت ویژن (دوربین دید در شب)، هد آپ، وکیوم ، ماساژور، کلید OFF استارت، ESP، دوربین عقب، صندلی چرم، پرده عقب برقی، نویگیشن، سیستم اکو و اسپورت، کی لس استارتر، رادار تابلو خوان، کولر دوال، سیستم صوتی، ایربگ فول، مانیتور بزرگ، زنون چرخشی، رادار بین خطوط، مانیتور پشت صندلی، سردکن  صندلی2جلو، گرم کن 4صندلی و کیتM را دارا می باشد.

آپشن های حرفه ای بی ام سری 5

BMW 530i سری 5 در نمایشگاه داوودی با تمام امکانات و تجهیزاتی که بیان شد ارائه می شود. شما می توانید این خودرو لوکس برند بی ام و را با مناسب ترین قیمت از نمایشگاه داودی خریداری کنید. شما می توانید اطلاعات فنی بیشتری را در رابطه با خودور بی ام و 530 آی در نمایشگاه داوودی و از طریق مشاوره با متخصصان فنی داوودی کسب کنید.

طراحی داخلی اتومبیل BMW 530i سری 5

ساختاری که در ابتدا در مورد بی ام و 530 آی گفته شد نشان می دهد که برند 530 آی سدان یک روند نو ظهور را در طراحی داخلی و بیرونی تجربه کرده است. کمپانی BMW مطمئناً زمان قابل توجهی را برای طراحی خودرو مدل 530 آی قرار داده است كه شامل تغییراتی در بخش جلو و عقب اتومبیل، موتور اصلاح شده به همراه بخش های تغییر یافته در قسمت های مختلف می باشد.

طراحی داخلی لوکس و حرفه ای بی ام و 530I

در طراحی این مدل از سری 5، چراغ های جلو با لیزرهای خاصی طراحی شده تا وسعت دید بالاتری را برای رانندگی به خصوص در شب مهیا کنند. طراحی داخلی 530 آی با نام تجاری جدید همچنان ناشناخته است، با این وجود نسبت به مدل های دیگر بی ام و بزرگ تر و اتاق داخلی آن مرتفع تر است. بی شک با خرید اتومبیل بی ام 530 آی در نمایشگاه داودی محو طراحی داخلی این مدل از سری 5 خواهید شد.

تجربه رانندگی در BMW 530i نمایشگاه داوودی

رانندگی با BMW 530i نمایشگاه داوودی به شما تجربه یک سواری نرم را می دهد. صندلی های این خودرو بسیار راحت و مناسب طراحی شده است که سرنشینان احساس خستگی را در طول رانندگی نخواهند داشت. فرمان بی ام و 530 آی بسیار خوش دست است و یک رانندگی مطمئن را خواهید داشت. BMW 530i نمایشگاه داوودی دوربین 360 درجه دارد که خودرو را از بیرون شبیه سازی می کند. هر چهار چرخ دارای ترمز های دیسکی خنک شونده هستند که اعتماد به نفس شما را در حین رانندگی افزایش می دهد.

OVDN HK,HU FD HL HC UHLGDJ LAIN

BMW 530i نمایشگاه داوودی فرمان برقی دارد که اطلاعات دقیقی را ارائه می دهد و می توان به راحتی در پیچ های جاده رانندگی کرد. در این مدل اتومبیل می توان دنده را با شیفترهای پشت فرمان به آسانی عوض کرد، در نتیجه BMW 530i نمایشگاه داوودی یک سواری مدرن و لوکس را برای شما رقم خواهد زد. بی ام و 530 آی جدید نسبت به تولیدات قبلی از قدرت و توانایی بالاتری برخوردار است و یک رانندگی هیجانی را در سرعت های بالا رقم می زند. بی ام و 530 آی سدان بسیار به خودروهای این برند در سری 7 شبیه بوده درحالیکه از حالت اسپرت خارج شده و شمایل لوکس تری پیدا کرده است. صندلی های چرمی بی ام و 530 آی دارای تهویه می باشد که مانع از عرق کردن بدن هنگام نشستن می شوند.

OVDN HK,HU FD HL IHD 2019 KLHDA'HI NH,ND

خرید لوکس ترین خودروهای دنیا در نمایشگاه داوودی

نمایشگاه داوودی بیش از 20 سال در زمینه خرید، فروش خودروهای لوکس در مشهد می باشد که امکان خرید و فروش لوکس ترین خودروهای دنیا را در سراسر کشور مهیا کرده است. نمایشگاه داودی دارای خودروهای لوکس و مدرن از برندهای معتبری مانند ام وی ام، ام جی، بی ام و، هوندا و غیره می باشد. اگر می خواهید از خودروهای لوکس و مدرن نمایشگاه داوودی اطلاع پیدا کنید می توانید با مراجعه به سایت داوودی و تماس با ما از مشاوره جامع متخصصان نمایشگاه داوودی استفاده کنید. همچنین می توانید در سایت نمایشگاه داوودی خودروهای برند های معتبر دنیا را از لحاظ فنی، امکانات و تجهیزات مورد بررسی قرار دهید.

 

در بخش تماس با ما، راه های ارتباطی با نمایشگاه داودی از طریق تلگرام، اینستاگرام و ایمیل برای مشتریان فراهم شده است علاوه بر این شما می توانید در این بخش پیام خود را بگذارید تا در اسرع وقت تیم پشتیبانی به شما پاسخ دهد.


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید