بهترین خودروهای سوپر اسپرت سال 2020

بهترین خودروهای سوپر اسپرت سال 2020

مک لارن، پورشه، استون مارتین و ... رقابت می کنند تا عنوان بهترین خودروی لوکس دنیا را به نام خود کنند. ما تمامی این خودروهای این لیست را تست کرده ایم تا مشخص کنیم که کدامیک از آن ها بهترین است.

ما در دوره ای زندگی می کنیم که از نظر خودروهای سوپر اسپرت گزینه های بسیار زیادی در دسترس است. هیچ گاه تا پیش از این چنین خودروهای بی نظیری در بازار عرضه نشده بودند که هر کدام هم توانایی های خاص خود را دارند.  

1- استون مارتین ونتیج

استون مارتین با این خودرو گامی بزرگ در قلمروی خودروهای اسپرت و مخصوص لذت بردن از رانندگی برداشت. چیزهای زیادی می توان در مورد ونتیج جدید گفت؛ از قابلیت های فوق پیشرفته در زمینه پیشرانه تا راحتی فوق العاده در جاده و هندلینگ دقیق و قدرت بالا. همه اینها با صدای بلند داد می زنند که استون مارتین آماده است که به شرکتی تبدیل شود که خودروهایی رقیب پورشه و خودروهای سطح بالای M بی ام و را می سازد. حتی جالب است که این خودرو هنوز با گیربکس دستی عرضه می شود.

استون مارتین ونتیج

2- مک لارن 570S

مک لارن 570S یک قلمروی خالص و جذاب از خودروهای اسپرت را به خود اختصاص داده است. اما این خودرو سخاوتمندتر و راحت تر از سایر رقباست. سطح پرفورمنس این خودرو فول العاده است و این خودرو بدون فدا کردن لذت رانندگی این را به دست آورده است. هندلینگ این خودرو نیز به همین میزان فوق العاده است: ترکیبی خاص از پایداری، دقت و انطباق با جاده را در این خودرو می توان مشاهده کرد که با بازخودروهای کنترلی عالی غنی شده است.

مک لارن 570S

3- پورشه 911 توربو S

تواناترین مدل در سبد محصولات پورشه 911 این خودرو است و این خودرو برای بار دیگر به عنوان سریعترین خودروی نقطه به نقطه بر روی کره زمین شناخته می شود. سیستم چهار چرخ محرک، موتور توئین توربو با توان 641 اسب بخار، که به این خودرو امکان طی کردن صفر تا صد را در 2.6 ثانیه می دهد و حداکثر سرعت 320 کیلومتر بر ساعت نقاط برتری این خودرو به شمار می روند. همچنین همانند همه محصولات سری 911، این خودرو با یک کابین درجه یک با سطح بالایی از آپشن ها، امکانات و متریال درجه یک عرضه می شود.   

پورشه 911 توربو S

4- استون مارتین DB11 V8

استون مارتین DB11 با صدای غرش لاستیک ها و صدای خش خس باد که در هنگام شتاب گیری از کنار ستون A به گوش می رسند، پالایش شده ترین خودروی این کلاس نیست. کابین این خودرو نیز به اندازه کافی خوب نیست، حتی با وجود اینکه در کابین این خودرو به وفور از چرم استفاده شده است و در بخش های مختلف این خودرو متریال نرم استفاده شده است.

استون مارتین DB11 V8

5- هوندا NSX

هوندا توانسته است که تکنولوژی سطح اول پیشرانه های دنیا را از آن خود کند. این برند به جای اینکه از قوائد مرسوم سوپرکارها تبعیت کند، معنی نامتداولی از عالی بودن را ارائه داده است. این خودرو همچنین گونه ای نادر از خودروهای اسپرت موتور وسط است. گونه ای که قابلیت های خود را فریاد نمی زند و خود را در معرض دید قرار نمی دهد، اما خودرویی بسیار پخته و کامل است.

هوندا NSX


تگ ها

محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید