بهترین هاچبک های داغ 2020

بهترین هاچبک های داغ 2020

زمانی که صحبت از تعادل میان توانایی، قیمت و قابلیت استفاده روزمره می شود، هیچ خودروی اسپرتی به اندازه هاچبک های داغ نمی تواند عرض اندام کند.

ایده تبدیل یک هاچبک معمولی خانوادگی به یک خودروی اسپرت اکنون کاملا مورد احترام و بسیار محبوب است. از هاچبک های لوکس و فوق قدرتمند آلمانی تا تازه واردهای هیوندای، این بخش از بازار هیچگاه به این اندازه گزینه های متنع در اختیار مشتریان نگذاشته است. در این اینجا انتخاب های ما از بهترین خودروهای این کلاس را مشاهده می کنید:

1- هوندا سیویک تایپ R

بهترین خودروی دیفرانسیل جلوی این لیست قیمت هم چندان بالایی هم ندارد. سیویک تایپ R تلاشی واقعا موفق از سوی هوندا است. این خودرو در زمان نیاز چسبندگی لازم را در اختیار می گذارد. هندلینگ آن فوق العاده است و موتور توربوشارژ آن عملکرد بی نظیری دارد.

هوندا سیویک تایپ R

2- مرسدس بنز AMG A45 S

مرسدس بنز AMG A45 S یک هاچبک داغ چهار چرخ محرک است که قیمتی بالاتر از 50 هزار دلار داشته و از یک موتور دو لیتری چهار سیلندر نیرو می گیرد که توان 416 اسب بخار را تولید می کند و حداکثر گشتاور آن به 500 نیوتن متر می رسد. این بدین معنی است که این خودرو نه تنها سریعترین هاچبک مرسدس بنز است، بلکه موتور آن قدرتمندترین سری موتور چهار سیلندر در جهان می باشد.

مرسدس بنز AMG A45 S

3- فورد فوکوس ST

فورد فوکوس برای سالها یکی از پرفروش ترین خودروهای کلاس خود بوده و نسخه ST آن نیز با داشتن پیشرانه قوی تر و ظاهری اسپرت تر، مورد علاقه رانندگان اسپرت بوده است. فورد فوکوس ST هندلینگی دقیق و تیز داشته و احساسی خوب از کنترل بدنه و در کل المان هایی که کاراکتر یک خودروی پرفورمنس را می سازند را داراست.

فورد فوکوس ST

4- BMW M135i xDrive

بی ام و M135i خودرویی است که علیرغم شخصیت اسپرت، راندن آن ساده است و قابلیت های فنی این خودرو همواره راننده را ترغیب می کنند که مرزهای قدرت و توانایی این خودرو را به چالش بکشند. قابلیت چهار چرخ محرک این خودرو باعث می شود که بتوان با خیالی آسوده برای استفاده در جاده های لیز، مانند شرایط بارانی و برفی، بر روی آن حساب کرد.  

BMW M135

5- فولکس واگن گلف GTI و GTI TCR

شاخص ترین هاچبک داغ این لیست نه به اندازه برخی از این هاچبک ها قدرتمند است و نه به اندازه برخی سرسخت. اما این خودرو به تنهایی مطلوب است، واقعا در جاده راضی کننده است و داشتن و رانندگی رومزه با آن عالی است. توانایی های دینامیکی این خودرو واقعا محشر هستند و از این نظر فولکس واگن عالی کار کرده است.

فولکس واگن گلف GTI

6- رنو اسپرت مگان RS

نسل چهارم مگان RS یک مدعی خشک و خالی نیست. بلکه با داشتن شاسی پیشرفته، خودرویی عالی برای جاده های پرپیچ و خم است. فرمان پذیری چهار چرخ به این خودرو امکان می دهد که در فضای کوچکتری دور بزند که برای این خودرو هندلینگی خاص به ارمغان آورده است.

رنو مگان اسپرت RS

7- مینی کلابمن JCW

این خودرو دقیقا بر روی همان پلتفرمی ساخته شده است که BMW M135i بر پایه آن ساخته شده است. این خودرو همچنین از همان پیشرانه و همان سیستم چهار چرخ محرک نیز استفاده می کند. تا پیش از این، هیچ کدام از خودروهای مینی با پیشرانه ای قوی تر از 300 اسب بخار عرضه نشده بودند. همچنین تعداد کمی از آنها به اندازه این خودرو، خودروهایی واقعا سریع، با هندلینگ بالا، هوشمند و کاربردی بوده اند.  

مینی کلابمن JCW


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید