بررسی MG360 نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی MG360 نمایشگاه اتومبیل داودی

ام جی 360 یکی از خودروهایی است که علیرغم اینکه به عنوان یک خودروی چینی شناخته می شود، اما از کیفیتی بسیار خوب و قابلیت های فنی بالا برخوردار است.

ام جی برندی انگلیسی است که حدود 100 سال سابقه در امر طراحی و ساخت خودروهای لوکس و اسپرت دارد. این برند چند سالی است که تحت مالکیت سایک موتور چین قرار گرفته است و محصولات آن در این کشور به تولید می رسند. محصولات MG اولین بار به صورت وارداتی توسط مدیاموتورز به کشورمان وارد شدند، اما چندی بعد تولید محصولات این برند در داخل کشور نیز آغاز شد.

ام جی 360

ام جی 360 اولین محصول مونتاژی ام جی در بازار ایران بود. این خودرو با نسخه های دنده دستی، اتوماتیک و توربوشارژ به کشورمان وارد شد. این خودرو توانست در مدتی کوتاه با استقبال خوبی مواجه شود و به یکی از پرفروش ترین سدان های چینی کشورمان تبدیل شود. در این مطلب به بررسی ام جی 360 توبوشارژ نمایشگاه اتومبیل داودی می پردازیم.

ام جی 360

ام جی 360 در اصل یک فیس لیفت از ام جی 350 به شمار می رود. خودرویی که قبلا به صورت وارداتی به کشورمان آمده بود و تا حدودی زیر سایه مدل قوی تر و بزرگتر MG 6 قرار گرفته بود. اما ام جی 360 سعی کرده است که نقاط ضعف ام جی 350 را برطرف کرده و آن ها را به نقاط قوت خود تبدیل کند. یکی از این موارد پیشرانه و قوای فنی ام جی 360 است که نسبت به 350 بهبود پیدا کرده است. همچنین طراحی ظاهری 360 نیز به روزتر شده و به خودرویی مدرن تر تبدیل شده است.

ام جی 360

ام جی 360 طراحی ساده و امروزی دارد. استایل ام جی از اغراق ها و شلوغی های خودروهای چینی به دور است و ظاهر آن حتی بیشتر به خودروهای ژاپنی شباهت دارد. این امر باعث شده است که طراحی این خودرو ماندگارتر باشد و خیلی دیر قدیمی شود. ام جی 360 با بهره گیری از این طراحی ساده و شکیل، خودرویی مناسب برای خانواده ها و افراد لوکس پسند ساخته است که نسبت به رقبای کره ای و ژاپنی قیمت مناسب تری داشته و در عین حال از نظر آپشن ها و قابلیت های فنی حرف های زیادی برای گفتن دارد.

ام جی 360

همانطور که قبلا ذکر شد، ام جی 360 در ایران در سه نسخه حضور دارد. در این مطلب نسخه توربوشارژ این خودرو به عنوان نمونه انتخاب شده است. ام جی  360 توربو دارای یک موتور 4 سیلندر توربوشارژ به حجم 1500 سی سی است که توانایی تولید حداکثر 130 اسب بخار را دارد. همچنین حداکثر گشتاور این خودرو نیز به 210 نیوتن متر می رسد که در دور موتور 2000 دور بر دقیقه به دست می آید.

گیربکس ام جی 360 از نوع 6 سرعته اتوماتیک است و نیروی موتور را به چرخ های جلوی خودرو منتقل می کند. شتاب صفر تا صد MG360 معادل 9.7 ثانیه بوده و مصرف سوخت این خودروی 1330 کیلوگرمی، 6.9 لیتر بر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی است.

ام جی 360

ام جی 360 از نظر آپشن ها و امکانات رفاهی و ایمنی دست پری دارد. از مهمترین آپشن های این خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شیشه بالابر برقی درب های عقب و جلو - شیشه بالابر راننده مجهز به سیستم تشخیص مانع - سردنده چرم و کروم - چراغ های جلو هالوژن با قابلیت تنظیم ارتفاع و خاموش شدن تاخیری - چراغ روشنایی در روز - آینه های جانبی مجهزبه چراغ راهنما و تنظیم برقی به همراه گرمکن - تیغه برف پاک کن ژله ای - صندلی با روکش چرم - صندلی با قابلیت تنظیم در 6 جهت برای راننده و 4 جهت برای سرنشین جلو - صندلی های عقب با قابلیت تاشوندگی - تکیه گاه آرنج جهت صندلی های جلو و عقب - سانروف برقی - سیستم آلارم محدود کننده سرعت - سیستم تهویه مطبوع همراه با فیلتر تصفیه هوا - محفظه نگهدارنده زیر صندلی سرنشین جلو و محفظه نگهدارنده عینک - چراغ مطالعه صندلی های عقب - سنسور کمک پارک و دروبین دید عقب- مانیتور 8 اینچی لمسی با قابلیت کنترل توسط تلفن همراه - سیستم بلوتوث با قابلیت اتصال تلفن همراه به سیستم صوتی و مانیتور - سیستم صوتی مجهز به رادیو و درگاه های USB/AUX - سیستم صوتی مجهز به 2 بلندگو و 2 تیونر - کنترل سیستم صوتی از روی فرمان -  مجهز به سیستم ترمز ضد قفل و توزیع نیروی ترمز ABS و EBD - سیستم کمکی ترمز BA - سیستم کنترل ترمزها در پیچ CBC - سیستم نظارت بر فشار باد هر چرخ بصورت مستقل TPMS - سیستم کنترل پایداری ESP- دارای کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو

ام جی 360

خرید MG360 نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید ام جی 360 در مشهد هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های ام جی 360 نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

ام جی 360 نمایشگاه اتومبیل داودی

 


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید