تویوتا پریوس پلاگین هیبرید 2019

تویوتا پریوس پلاگین هیبرید 2019

مدل پلاگین هیبرید تویوتا پریوس ۲۰۱۹ با بروزرسانی در نسخه‌های مختلف معرفی شد.

تویوتا تصمیم گرفته است برای نیمه‌ی سال ۲۰۱۹ مدل پلاگین هیبرید پریوس را به‌صورت جزئی بروزرسانی کند. بزرگ‌ترین تغییری که در این خودرو انجام شده، اضافه‌ شدن یک صندلی به ردیف عقب است که ظرفیت خودرو را از چهار به پنج نفر افزایش می‌دهد.

 

 

همچنین، این خودرو به رنگ سیاه متالیک جدید به‌ همراه رینگ‌های ۱۷ اینچی سفارشی مجهز گردیده است. در کابین این خودرو، استفاده از رنگ سیاه به‌جای تزیینات سفید رنگ مدل قبلی جلب توجه می‌کند. به‌ گفته‌ی تویوتا، مواد به‌ کار رفته در ساخت کابین مدل جدید نیز بسیار باکیفیت است و حس بهتری به سرنشینان منتقل می‌کند. تغییر محسوس دیگری در تویوتا پریوس پلاگین هیبرید رویت نمی شود.

 

 

این خودرو می‌تواند به مصرف سوخت ترکیبی ۱.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر دست پیدا کند و در هر کیلومتر نیز فقط ۲۸ گرم دی‌ اکسید‌کربن منتشر می‌کند. در حالت تمام برقی، تویوتا پریوس پلاگین هیبرید می‌تواند ۴۵ کیلومتر مسافت را طی کند و حداکثر سرعت آن در حالت تمام‌ برقی ۱۳۵ کیلومتر‌بر‌ساعت است.

 

 

یکی از فناوری‌های در خور توجهی که کمپانی تویوتا در پریوس پلاگین هیبرید به‌کار برده، پمپ حرارتی جدید این خودرو است. در سایر خودروها، پمپ حرارتی گرمای مورد نیاز خود را از پیشرانه یا گرم‌ کن‌های برقی دریافت می‌کند؛ ولی در نسخه 2019 تویوتا پریوس پمپ حرارتی قابلیت دریافت گرمای مورد نیاز از هوای بیرون را نیز دارد. همچنین، تویوتا از سیستم گرم‌کن باتری در پریوس پلاگین هیبرید استفاده کرده که همواره باتری را در بهترین دما نگه می‌دارد، در نتیجه، باتری‌ همیشه با بیشترین بازده خود کار می کند و بهترین کارایی را حتی در آب‌ و‌هوای سرد دارد.

 

 

مشتریان می توانند نسخه ای از این خودرو که مجهز به پنل‌ خورشیدی می باشد را سفارش دهند. پنل خورشیدی این قابلیت را دارد که شعاع حرکتی این خودرو را به‌ طور متوسط روزانه پنج کیلومتر افزایش دهد.

 


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید