BMW سری 5 جدید معرفی شد

BMW سری 5 جدید معرفی شد

خودروی لوکس BMW سری 5 با پیشرانه های بهبود یافته و استایل جدید مورد به روزرسانی قرار گرفت.

ب ام و تغییراتی در سدان لوکس و تاپ سری 5 خود انجام داد تا آن را برای رقابت با آئودی A6 جدیدتر و مرسدس بنز کلاس E تازه نفس مجهز کند. از جمله این تغییرات می توان به تکنولوژی های جدید و تغییراتی در پیشرانه ها اشاره کرد. ضمن اینکه نسخه اسپرت M5 با پیشرانه V8 در ادامه سال جاری میلادی ارائه خواهد شد.

BMW سری 5

مجموعه آپدیتها برای سدان لاکچری BMW همچنین شامل یک پیشرانه پلاگین هیبرید 389 اسب بخاری به نام 545e xDrive می شود. همچنین نسخه M55i با توان 523 اسب بخاری نیز در دسترس می باشد.

نسل هفتم سری 5، که در سال 2016 معرفی شد، با فروش بیش از 600 هزار دستگاه، موفقیت نسل های های پیش از خود را ادامه می دهد. نسخه فیس لیفت شده در دو نسخه سدان و تورینگ استیشن عرضه خواهد شد.

BMW سری 5 جدید

BMW در ادامه استراتژی الکتریکی سازی خود، سیستم ملایم هیبریدی را برای تمام مدلهای بنزینی و دیزلی چهار سیلندر و شش سیلندر خود در نظر گرفته است. این سیستم که برای اولین بار در سال گذشته در نسخه 520d ارائه شد، یک ژنراتور استارتر 48 ولتی و یک باتری ثانویه را به نسخه های عادی اضافه می کند.

BMW سری 5 جدید

به همراه یکدیگر این این مجموعه 11 اسب بخار بوست موقت را به ذخیره های توان موتور اضافه می کند. علاوه بر اینها، امکاناتی برای کاهش مصرف سوخت را نیز ارائه می کنند. از جمله این قابلیت ها می توان به عملکرد حرکت بدون مصرف انرژی اشاره کرد که در هنگام حرکت موتور را برای بازه هایی از زمان حرکت خاموش می کند. به علاوه، انرژی ترمز را بهبود داده و به موتور اجازه می دهد که در هنگام حرکت در سرعت های کمتر از 15 کیلومتر بر ساعت خاموش شود.

BMW سری 5 جدید

از میان موتورهای بنزینی می توان به نسخه های چهار سیلندر 520i با توان 181 اسب بخار و 530i با توان 248 اسب بخار و نسخه شش سیلندر 540i با توان 329 اسب بخار اشاره کرد. نسخه های 530i و 540i به طور استاندارد با سیستم دیفرانسیل عقب یا به صورت انتخابی با سیستم دو دیفرانسیل عرضه می شوند. بالاتر از آنها نسخه M550i xDrive قرار می گیرد که تنها در نسخه سدان عرضه می شود. موتور 4.4 لیتری V8 توربوشارژ این خودرو توان 523 اسب بخاری را تولید می کند که به این خودرو امکان می دهد که صفر تا صد را در 4 ثانیه طی کند.

BMW سری 5 جدید

در داخل خودرو، سری 5 جدید از نسل هفتم از سیستم اطلاعات و سرگرمی BMW به نام iDrive استفاده می کند که دارای صفحه نمایش مرکزی 10.3 اینچی یا 12.3 اینچی می باشد. مدلهای پایه SE تجهیزات بیشتری نسبت به قبل می گیرند. از سوی دیگر، نسخه های استیشن M Sport ریل های سقفی سیاه رنگی را دریافت می کنند. تغییرات بیشتر در مرکز داشبورد خودرو متمرکز شده اند. از میان آنها می توان از مواردی مانند صفحه نمایش سیستم تهویه، متریال بهتر و کنسول مرکزی سیاه رنگ نام برد.

BMW سری 5 جدید

نمایشگاه اتومبیل داودی مشهد به عنوان عاملیت رسمی پرشیا خودرو و یکی از بزرگترین و پرسابقه ترین مراکز خرید خودروهای لوکس در مشهد، با داشتن طیف کاملی از محصولات BMW آماده خدمات رسانی به همشهریان گرامی است. در لینک زیر می توانید نمونه های BMW موجود در نمایشگاه اتومبیل داودی را مشاهده کنید:

خودروهای BMW نمایشگاه اتومبیل داودی


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید