بررسی مرسدس بنز E250 نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی مرسدس بنز E250 نمایشگاه اتومبیل داودی

مرسدس بنز کلاس E یکی از نمادهای خودروهای لوکس در جهان است که در طول دهه های حضور خود، نه تنها یکی از پرفروش ترین محصولات مرسدس بنز، بلکه یکی از پرفروش ترین خودروهای لوکس دنیا بوده است.

مرسدس بنز کلاس E برای دهه ها به معنی اوج لوکس بودن، امکانات و جدیدترین تکنولوژی بوده است. این خودرو همواره مورد ستایش حرفه ای ها و افراد عادی بوده است. این خودرو در هر نسل از عمر خود، نه تنها زیباترین و جذاب ترین طراحی ممکن را با خود داشت، بلکه بدون شک همیشه یکی از بهترین خودروهای لوکس با پیشرانه های قدرتمند، سواری راحت و امکانات بی نهایت بوده است.

بررسی مرسدس بنز E250

سابقه ساخت این خودرو به دهه ها قبل و در واقع دهه 1950 میلادی بر می گرد. در سال 1953 برای اولین بار جد بزرگ این خودرو معرفی شد. اما در سال 1993 برای اولین بار نام کلاس E برای این خودروی لوکس انتخاب شد. تا کنون پنج نسل از مرسدس بنز کلاس E معرفی شده اند. خودرویی که در این مطلب قصد بررسی آن را داریم، مدل E250 است که نسخه فیس لیفت شده نسل چهارم مرسدس بنز کلاس E می باشد. این خودرو با مدل سالهای 2014 تا 2017 در بازار موجود است.

بررسی مرسدس بنز E250

این خودرو، همانطور که از یک کلاس E انتظار می رود، خودرویی بسیار با پرستیژ و لاکچری است که در این زمینه کم رقیب است. مرسدس بنز E250 سواری نرم و راحتی را ارائه می دهد. در واقع از نظر سواری این خودرو یکی از بهترین خودروهایی است که در حال حاضر امکان خرید آن وجود دارد. از سوی دیگر، از نظر شتاب و هندلینگ هم این خودرو به خوبی نظر راننده را جلب کرده و رضایت راننده را فراهم می سازد.

بررسی مرسدس بنز E250

مرسدس بنز E250 از پیشرانه ای به حجم 2 لیتر نیرو می گیرد. این پیشرانه از نوع چهار سیلندر توربوشارژ با تکنولوژی BlueEFFICIENCY است. این پیشرانه توانایی تولید 208 اسب بخار را دارد و بیشینه گشتاور آن به 350 نیوتن متر می رسد. این بیشینه گشتاور در بازه دور موتور 1200- 4000 دور بر دقیقه به دست می آید، که نشان دهنده شتاب گیری آن خودرو در هر سرعت و هر شرایطی است.

بررسی مرسدس بنز E250

گیربکس مرسدس بنز E250 از نوع 7 دنده اتوماتیک 7G-Tronic Plus است که نیروی موتور را به چرخ های عقب این خودرو منتقل می کند. شتاب صفر تا صد مرسدس بنز E250 برابر 7.4 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن به 243 کیلومتر بر ساعت می رسد. همچنین مصرف سوخت این خودروی 1680 کیلوگرمی 5.8 لیتر بر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی است. در نتیجه مرسدس بنز E250 خودرویی لوکس، راحت، پرشتاب و کم مصرف است.

جدول مشخصات مرسدس بنز E250

بررسی مرسدس بنز E250

مرسدس بنز E250 از نظر امکانات و آپشن های رفاهی و ایمنی سطح بسیار خوبی دارد که از میان آنها می توان از موارد زیر نام برد:

صندلی های اسپرت – دو خروجی اگزوز با روکش کرومی – غربالک سه پره با روکش چرمی – دوربین دور تا دور خودرو به صورت 360 درجه – سقف پانوراما – باز و بسته شدن درب صندوق عقب بدون استفاده از دست – روکش چرمی صندلی ها – روکش چرمی دست ساز برای داشبورد – چراغ های LED – سیستم BAS Plus برای جلوگیری از برخورد با موانع – سیستم PRE-SAFE – سیستم Collision Prevention Assist – سیستم Attention Assist – سیستم Park Assist – امکان اتصال به اینترنت – سیستم ECO start/stop – چراغ های LED مخصوص روز – تزئینات چوبی- سیستم صوتی Bang & Olufsen BeoSound – صفحه نمایش 7 اینچی – ورودی iPod – بلوتوث- کیسه هوای سرنشینان جلو – کیسه هوای جانبی و پرده ای – کیسه هوای زانویی – مجموعا 9 کیسه هوا- سیستم های ترمز و پایداری ABS - ASR - AB - BAS - ESP

بررسی مرسدس بنز E250

خرید مرسدس بنز E250 نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید مرسدس بنز E250 در مشهد هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های مرسدس بنز E250 نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

مرسدس بنز E250 نمایشگاه اتومبیل داودی


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید