بررسی لکسوس CT200h نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی لکسوس CT200h نمایشگاه اتومبیل داودی

لکسوس CT200h یک هاچبک جذاب و لوکس است که با بهره گیری از موتور هیبریدی قدرتمند، شتاب و توانایی های فنی بی نظیری در کلاس خود دارد.

لکسوس CT200h یک خودروی لوکس هیبریدی است که بر اساس پلتفرمی مشترک با تویوتا پریوس ساخته شده است. این خودرو اولین محصول برند لکسوس بود که جلوپنجره معروف دوکی شکل این برند را بر روی خود داشت. لکسوس CT200h در سال 2010 رونمایی شد و با مدل 2011 وارد بازارهای جهانی شد. حروف CT در نامگذاری این خودرو از سرواژه کلمات Creative Touring گرفته شده که به معنی "گشت و گذار خلاقانه" است. همچنین 200h به معنی داشتن موتور هیبریدی است که بخش بنزینی آن حجم دو لیتری دارد.

بررسی لکسوس CT200h

لکسوس CT200h در سال 2014 فیس لیفت شد و تغییراتی در زمینه طراحی سپرها، طراحی داخلی و آپشن ها بر روی آن اعمال شد. در نتیجه این تغییرات، هاچبک جذاب لکسوس بیش از پیش جذاب شد و با استقبال بسیار خوب بازار مواجه گردید. لکسوس CT200h در غیاب رقبای بین المللی خود یعنی هاچبک های لوکس مرسدس بنز و BMW، توانست گزینه ای خاص و اسپرت برای استفاده جوانان و خاص پسندان محسوب شود.

بررسی لکسوس CT200h

لکسوس CT200h دارای یک پیشرانه 1.8 لیتری VVT-i چهار سیلندر است که در تویوتا پریوس و آئوریس نیز به کار رفته است. این پیشرانه به تنهایی توانایی تولید 98 اسب بخار قدرت و حداکثر 142 نیوتن متر گشتاور را دارد. این پیشرانه با یک موتور الکتریکی جفت شده است که در مجموع توان 134 اسب بخار و گشتاور 207 نیوتن متر را تولید می کنند. سیستم انتقال قدرت در لکسوس CT200h از نوع CVT الکتریکی است که نیروی موتور را به چرخ های جلو منتقل می کند. مصرف سوخت لکسوس CT200h در سیکل ترکیبی 4.1 لیتر در هر صد کیلومتر است.

مشخصات فنی لکسوس CT200h

لکسوس CT200h دارای چهار حالت رانندگی است که شامل نرمال، اسپرت، اکو و برقی است. حالت اسپرت گاز و فرمان خودرو را برای رانندگی هیجان انگیز تنظیم می کند. به علاوه سیستم کنترل پایداری و کشش را به نوعی تنظیم می کند که دخالت کمتری داشته باشند تا عملکرد خودرو به حداکثر برسد. حالت برقی موتور بنزینی را غیر فعال کرده و خروجی آلاینده های خودرو را به صفر می رساند. شتاب صفر تا صد لکسوس CT200h در حالت اسپرت 9.8 ثانیه است.

بررسی لکسوس CT200h

لکسوس CT200h لیست کاملی از آپشن های رفاهی و ایمنی را ارائه می ددهد که از میان آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کلید SmartAccess و دکمه Start/Stop - سانروف - تهویه جداگانه برای سرنشینان جلو - کروز کنترل - سیستم حافظه LPS برای نگهداری تنظیمات - تزئینات داخلی به وسیله NuLuxe - روکش چرمی فرمان - روکش کرومی شیفتر - تنظیم صندلی راننده در 10 جهت - کنترل سیستم صوتی از روی فرمان - نمایش اطلاعات خودرو مانند مصرف سوخت - روشن و خاموش شدن خودکار چراغ ها (سنسور نور) - سیستم Smart Stop - نشان دهنده باد لاستیک ها - رادار - چراغ های LED برای روز - سیستم WIL (در هنگام تصادف صندلی های جلو به عقب می روند تا صدمه کمتری به آن ها وارد شود) - سیستم Safety Connect - کیسه کمک های اولیه - قابل سفارش: آینه الکتروکرومیک - سیستم HomeLink - دوربین عقب - تزئین چرمی - حافظه صندلی - سنسور باران - تنظیم الکتریکی صندلی سرنشین جلو - گرمکن صندلی های جلو - تزئین Black NuLuxe - سیستم تعلیق Sport-tuned - فرمان، سپرها، بال عقب و پدال F Sport - سیستم PCS- سیستم صوتی با 6 بلندگو و قابلیت پخش CD - سیستم ASL - بلوتوث - USB - iPod - MP3 - WMA - قابل سفارش: سیستم صوتی با 10 بلندگو و چنجر 6 تایی - نویگیشن با صفحه 7 اینچی- کیسه هوای سرنشینان جلو - کیسه هوای جانبی - پرده ای - کیسه هوا برای زانوهای سرنشینان جلو- سیستم های ایمنی و پایداری EPS - VSC - TRAC – ECB-  ABS - BA - EBD

بررسی لکسوس CT200h

 

خرید لکسوس CT200h نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید لکسوس CT200h در مشهد هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های لکسوس CT200h نمایشگاه داودی مشهد لینک زیر را باز کنید:

 

 لکسوس CT200h نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی لکسوس CT200h


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید