پژو 2008 یا رنو کپچر نمایشگاه اتومبیل داودی مشهد؟

پژو 2008 یا رنو کپچر نمایشگاه اتومبیل داودی مشهد؟

کراس اورهای کوچک کلاسی هستند که این روزها جزو پرطرفدارترین کلاس های خودرویی به شمار می روند و فروش مدلهای این کلاس در سرتاسر جهان بسیار داغ است. در این کلاس دو بازیگر اصلی در بازار جهانی پژو 2008 و رنو کپچر هستند که در بازار کشورمان نیز بازار بسیار داغی دارند.

هر دوی این خودروها در کشور ما توسط ایران خودرو عرضه می شوند. با این تفاوت که پژو 2008 به صورت مونتاژی و رنو کپچر به صورت وارداتی در بازار ما حضور دارند. رنو کپچر اندکی زودتر از رقیب هموطنش وارد کشورمان شد و توانست در شرایط آن روز بازار فروش قابل توجهی را تجربه کند. می توان علل اصلی موفقیت رنو کپچر در بازار ما را نبود رقیبی قدرتمند و طراحی جذاب و به روز دانست. البته فروش بالای کپچر تنها به کشور ما خلاصه نمی شود، بلکه این کراس اور جذاب برای مدتهای طولانی پرفروش ترین خودروی بازار اروپا در کلاس خود بوده است.

در طرف مقابل، پژو 2008 اولین خودروی پسابرجامی بود که انتظار طولانی برای آن وجود داشت و به محض باز شدن فروشش، به طور خیره کننده ای تمام ظرفیت آن به اتمام رسید. البته بدون شک پژو 2008 لیاقت این فروش بالا را هم داشته است، چراکه این خودرو نه تنها در بازار اروپا بسیار پرفروش بوده است، بلکه از نظر قوای فنی و پیشرانه نیز بدون شک بهترین خودروی کلاس خود به شمار می رود. پژو 2008 بر خلاف سایر خودروهایی که در کشورمان مونتاژ می شوند، خودرویی بسیار به روز است که دقیقا مشابه نسخه فرانسوی و با کیفیتی بسیار بالا در بازار ما عرضه می شود.

پژو 2008 یا رنو کپچر

در زمینه قوای فنی همانطور که قبلا گفته شد، پژو 2008 بدون شک به رقیب خود برتری دارد. پژو 2008 از یک پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ به حجم 1600 سی سی نیرو می گیرد. این پیشرانه که در بسیاری از محصولات گروه پژو سیتروئن، مانند سیتروئن C3، پژو 508، مدلهای مختلف DS و ... استفاده شده است، به صورت مشترک توسط پژو و BMW توسعه یافته است. حداکثر توان این پیشرانه 163 اسب بخار بوده و حداکثر گشتاور آن به 240 نیوتن متر می رسد که در دور موتور 1400 دور بر دقیقه به دست می آید. گیربکس رنو کپچر از نوع 6 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک است. شتاب صفر تا صد پژو 2008 با این مشخصات فنی 8.3 ثانیه است.  

در طرف مقابل، رنو کپچر به مراتب از رقیب هموطنش ضعیف تر است، اما در جای خود نمی توان آن را خودروی ضعیفی نامید. در واقع مشخصات فنی رنو کپچر برای خودرویی در سطح خود بسیار مناسب بوده و از بسیاری از رقبا وضعیت بهتری دارد. رنو کپچر یک پیشرانه 3 سیلندر به حجم 1200 سی سی دارد که حداکثر توان تولیدی آن 116 اسب بخار بوده و حداکثر گشتاور آن به 190 اسب بخار می رسد که در دور موتور 2000 دور بر دقیقه به دست می آید. گیربکس رنو کپچر از نوع 6 سرعته خودکار دوکلاچه می باشد.

پژو 2008 یا رنو کپچر

از آپشن های پژو 2008 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فرمان برقی – تهویه مطبوع دوگانه – سنسور نور – چراغ مخصوص روز – آینه های جانبی تاشو برقی – سنسور پارک در عقب – دوربین دید عقب – سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS – رینگ 16 اینچی آلومینیومی – کروز کنترل – سنسور باران- صفحه نمایش 7 اینچی – 6 بلندگو – بلوتوث- کیسه هوا برای سرنشینان جلو – کیسه هوای پرده ای – جمعاً 6 کیسه هوا-  سیستم های ترمز و پایداری ABS – ESP – EBA – HAC

پژو 2008 یا رنو کپچر

همچنین رنو کپچر دارای آپشن ها و تجهیزات زیر است:

سيستم تهويه مطبوع اتوماتيك - چراغ هاي LED روز روشن - سيستم تنظيم ارتفاع نور چراغ هاي جلو - سنسور اتوماتيك نور چراغ ها - آيينه هاي جانبي برقي و تاشونده با ديد گسترده و مجهز به گرمكن عقب - بدنه 2 رنگ - غربيلك فرمان چرمي - تودوزي چرم - رينگ آلومينيومي 17 اينچ - سيستم استارت دكمه اي هوشمند، كروز كنترل و سيستم محدودكننده سرعت (Speed Limiter)، سيستم مصرف بهينه موتور(ECO-MODE) ، قابليت تلسكوپي تنظيم فرمان و تنظيم ارتفاع - كارت قفل و استارت هوشمند رنو - 3 عدد پشت سري عقب قابل تنظيم - گرم كن صندلي هاي جلو - كنسول مياني صندلي هاي جلو و شيشه هاي كوچك عقب و شيشه عقب تيره- مولتي مديابا صفحه 7 اينچي- کیسه هوای راننده، سرنشين جلو و جانبي (مجموعاً 4 عدد)- سيستم ترمز ضدقفل ABS - سيستم توزيع متعادل نيروي ترمزEBD - سيستم ترمز كمكي در موارد اضطراري EBA - سيستم كنترل پايداري الكتريكي ESP - سيستم كمكي حركت در سربالايي HSA

پژو 2008 یا رنو کپچر

هر دوی این خودروها در نمایشگاه اتومبیل داودی موجود بوده و کارشناسان ما آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره، خرید و فروش این خودروها و سایر خودروهای لوکس و وارداتی هستند. برای مشاهده نمونه های موجود رنو کپچر و پژو 2008 نمایشگاه داودی مشهد لینک های زیر را باز کنید:

رنو کپچر نمایشگاه اتومبیل داودی

پژو 2008 نمایشگاه اتومبیل داودی

پژو 2008 یا رنو کپچر


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید