بررسی رنو کچپر نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی رنو کچپر نمایشگاه اتومبیل داودی

رنو کپچر کراس اوری است که از زمان اولین عرضه خود همواره خودرویی محبوب و پرفروش بوده است. این خودرو در چند سال اخیر تقریبا همیشه در صدر لیست پرفروش ترین خودروهای کراس اور و شاسی بلند قاره اروپا قرار داشته است.

رنو کپچر یکی از آغازگران مسیر تحول و توسعه محصولات رنو بود که این برند را از یک برند منزوی با محصولاتی خسته کننده، به یک برند پویا و فعال با محصولاتی جذاب و پرفروش تبدیل کرد. رنو کپچر در سال 2013 معرفی شد و با مدل 2014 به بازارهای جهانی راه یافت. این خودرو بر روی پلتفرم هاچبک پرطرفدار رنو کلیو ساخته شده است. رنو کچپر در بازار ما رقبایی مانند پژو 2008، سانگ یانگ تیوولی و ... را پیش روی خود می بیند.

بررسی رنو کپچر

رنو کپچر توسط ایران خودرو به بازار کشورمان وارد شد و در واقع ایران خودرو انحصار واردات و خدمات پس از فروش این خودرو را در اختیار دارد. رنو کپچر در پیش فروش های متعدد ایران خودرو با استقبال بی سابقه ای روبرو شد و ظرفیت های فروش آن به سرعت پر می شد. در نتیجه می توان گفت که رنو کپچر علاوه بر بازارهای خارجی، در بازارهای داخلی نیز موفق ظاهر شده است و موفق شده که رقبا را کنار بزند.

بی شک علت این فروش خوب را می توان در فلسفه ساخت کراس اورهای اقتصادی جستجو کرد. رنو کپچر ظاهری جذاب و جوان پسند دارد و با داشتن یک موتور کم حجم اما قدرتمند، شتاب بالا را در کنار مصرف سوخت پایین به طور همزمان ارائه می کند. علاوه بر این، رنو کپچر به عنوان یک خودروی شهری در عین حال که فضای مناسبی را برای 4 سرنشین بزرگسال فراهم میکند، خودروی چندان بزرگی نیز نیست و مانور دادن در شهرهای شلوغ و پرترافیک با این خودرو کار آسانی است.

رنو کپچر

پیشرانه رنو کچپر یک پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ با حجم 1200 سی سی است. این موتور توانایی تولید 116 اسب بخار قدرت را داشته و حداکثر گشتاور آن به 190 نیوتن متر می رسد که در دور موتور 2000 دور بر دقیقه به دست می آید. به دست آمدن این گشتاور بالا، در دور موتور پایین باعث شتاب گیری سریع و چابک بودن رنو کپچر می شود. گیربکس رنو کپچر از نوع 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه است و نیروی موتور را به چرخ های جلوی این کراس اور منتقل می کند. شتاب صفر تا صد رنو کپچر 10.9 ثانیه می باشد و این خودرو در هر صد کیلومتر تنها 5.9 لیتر بنزین مصرف می کند. رنو کپچر از نطر ایمنی خودروی بسیار خوبی است و موفق به کسب 5 ستاره ایمنی از موسسه ایمنی EURO-NCAP شده است.

بررسی رنو کپچر

از میان آپشن های رنو کپچر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سيستم تهويه مطبوع اتوماتيك - سيستم تنظيم ارتفاع نور چراغ هاي جلو - سنسور اتوماتيك نور چراغ ها - آيينه هاي جانبي برقي و تاشونده با ديد گسترده و مجهز به گرمكن عقب - بدنه 2 رنگ - غربيلك فرمان چرمي - رينگ آلومينيومي 17 اينچ - سيستم استارت دكمه اي هوشمند، كروز كنترل و سيستم محدودكننده سرعت (Speed Limiter)، سيستم مصرف بهينه موتور(ECO-MODE) - مولتي مديا با صفحه 7 اينچي- كارت قفل و استارت هوشمند رنو - گرم كن صندلي هاي جلو - سيستم ترمز ضدقفل ABS - سيستم توزيع متعادل نيروي ترمزEBD - سيستم ترمز كمكي در موارد اضطراري EBA - سيستم كنترل پايداري الكتريكي ESP - سيستم كمكي حركت در سربالايي HSA - راننده، سرنشين جلو و جانبي (مجموعاً 4 عدد)

بررسی رنو کپچر

خرید رنو کپچر نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید رنو کپچر نمایشگاه اتومبیل داودی هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های رنو کپچر نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

 

رنو کچپر نمایشگاه اتومبیل داودی


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید