بررسی کیا سورنتو نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی کیا سورنتو نمایشگاه اتومبیل داودی

کیا سورنتو یکی از شاسی بلندهای محبوب و لوکس کیا موتورز است که همواره انتخابی ارزشمند در بازار کراس اورهای بزرگ خانوادگی بوده است.

کیا سورنتو برای اولین بار در سال 2002 و بر اساس پلتفرمی مشترک با هیوندای سانتافه ساخته شد. این خودرو با فلسفه ای مشترک با سانتافه وارد بازارهای جهانی شد و هدف کیا از ساخت آن، ورود به بازار رو به گسترش شاسی بلندهای لوکس و بزرگ بود. کیا سورنتو هم اکنون در نسل سوم حیات بوده و به یکی از بزرگترین بازیگران این کلاس در جهان تبدیل شده است. سورنتو فروش بسیار خوبی را در آمریکا، اروپا، آسیا و خاورمیانه داشته است و به لطف بهره گیری از نقاط قوت قابل توجه خود، به سرعت بازار رقبا را محدود کرده و بازار خود را بزگتر از قبل می کند.

بررسی کیا سورنتو

کیا سورنتو نسل سوم در سال 2016 معرفی شد و نسخه های مدل 2016 و 2017 آن در بازار کشورمان موجود هستند. سورنتو نسل سوم بیش از هر زمان دیگری لوکس بوده و یکی از جذاب ترین خودروهای کلاس خود به شمار می رود. رقیب مستقیم کیا سورنتو در بازار، برادر هموطن آن، یعنی هیوندای سانتافه، است که از پلتفرمی مشترک با آن بهره می برد. رقبای دیگر این خودروها، شاسی بلندهایی مانند میتسوبیشی اوتلندر، تویوتا راو4، رنو کولئوس و ... می باشند.

شاید بتوان مهمترین نقطه قوت سورنتو را طراحی فوق العاده جذاب و لوکس آن دانست. کیا در طراحی و ساخت سورنتو از هیچ چیزی دریغ نکرده است. از طراحی پرکار و دقیق گرفته تا استفاده از بهترین متریال این کلاس، همه و همه در سورنتو جمع شده اند تا این شاسی بلند لوکس، هیچ ضعفی نداشته باشد. کیا سورنتو همانند برادرش، سانتافه، دارای سه ردیف صندلی است، که البته در هر دوی این خودروها ردیف سوم بیشتر برای خردسالان مناسب است. دیگر نقطه قوت سورنتو برخورداری از آپشنها و امکانات رفاهی و ایمنی بیشماری است. کیا با دست و دلبازی تمام، هر آنچه را که از یک کراس اور مدرن و لوکس انتظار می رود را در سورنتو جمع کرده است تا مشتریانش هیچ گونه کمبودی را احساس نکنند.

بررسی کیا سورنتو

پیشرانه کیا سورنتو از نوع چهار سیلندر تنفس طبیعی است. این پیشرانه 2400 سی سی حجم داشته و توانایی تولید حداکثر 188 اسب بخار را در دور موتور 6000 دور بر دقیقه دارد. حداکثر گشتاور این پیشرانه 241 اسب بخار بوده که در دور موتور 4000 دور بر دقیقه به دست می آید. جعبه دنده سورنتو از نوع 6 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک است که نیروی موتور را به هر چهار چرخ خودرو منتقل می کند. با توجه به این اعداد میتوان پیش بینی کرد که سورنتو خودروی چندان پرشتابی نخواهد بود که این پیش بینی کاملا درست هم هست. در واقع قوای فنی سورنتو تنها استفاده بدون شتاب و آرام طراحی شده است و تناسب چندانی با رانندگی اسپرت ندارد.

بررسی کیا سورنتو

همانطور که گفته شد، کیا سورنتو از آپشن های فراوانی برخوردار است که برخی از مهمترین آنها را در زیر مشاهده می کنید:

سیستم تعلیق با قابلیت ثابت نگاه داشتن ارتفاع هنگام حمل بار– سنسور نور – سیستم انطباق روشنایی چراغ با چرخش فرمان – چراغ های LED در جلو و عقب – سیستم کمکی پارک هوشمند – ترمز پارک الکترونیکی – کروز کنترل – دکمه استارت خودرو – سیستم ورود بدون کلید – سقف پانوراما – گرمکن فرمان – سنسور باران – گرمکن برای صندلی های جلو و ردیف دوم – صندلی های تاشو در ردیف دوم و سوم – روکش استیلی برای پدال ها – سیستم تهویه مطبوع دوگانه – صندلی راننده با تنظیم در 10 جهت و تهویه مطبوع – صندلی سرنشین جلو با تنظیم در 8 جهت و تهویه مطبوع – خروجی تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب- صفحه نمایشگر لمسی 4.3 اینچی – هندزفری – بلوتوث - کیسه های سرنشینان جلو – جانبی – پرده ای –سیستم مدیریت پایداری VSM – سیستم کنترل ایستایی در سربالایی HAC – ABS - EBD

بررسی کیا سورنتو

خرید کیا سورنتو نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید کیا سورنتو نمایشگاه اتومبیل داودی هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های کیا سورنتو نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

 

کیا سورنتو نمایشگاه اتومبیل داودی


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید