بررسی کیا کادنزا نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی کیا کادنزا نمایشگاه اتومبیل داودی

کیا کادنزا لوکس ترین و گرانترین محصول کیاموتورز است که تا کنون وارد کشور ما شده است. البته در صف خودروهای کیا در بازارهای جهانی، کیا K900 یا کوریس (که هرگز وارد بازار کشورمان نشد)، بالاتر این خودرو قرار می گیرد.

کیا کادنزا یک سدان بزرگ و لوکس خانوادگی است که که برای خانواده های لوکس پسند طراحی شده است. این خودرو هرآنچه که از یک سدان لوکس انتظار می رود را در خود جمع کرده است. یکی از مهمترین فاکتورها برای یک خودروی خانوادگی فضای بزرگ و راحت است که کادنزا با دست و دلبازی تمام، آن را برای سرنشینانش فراهم می کند. کادنزا دارای فضای پا و سر بسیار خوب و صندوق عقبی جادار است و سواری نرم آن باعث راحتی سرنشینان در مسافت های طولانی می شود.

بررسی کیا کادنزا

فاکتور مهم دیگری که از یک سدان لوکس انتظار می رود، تکنولوژی به روز و مدرن است و بدون شک کیا موتورز هرگز در این مورد کوتاهی نکرده و نمی کند. کادنزا لیست بلندبالایی از آپشن های ایمنی و رفاهی را ارائه می دهد که مزیتی رقابتی برای این خودرو است. همچین کادنزا از نظر ایمنی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و موفق به کسب 5 ستاره کامل از موسسه ایمنی NHTSA شده است. کادنزا از ایربگ های راننده، سرنشین جلو، پرده ای و جانبی بهره می برد و دارای سیستم های ایمنی و کنترل پایداری از جمله ABS - ESC - EBD – TCS می باشد.

بررسی کیا کادنزا

مساله دیگری که برای مشتریان بسیار مهم است، مشخصات فنی خودرو است که بدون شک کادنزا در این زمینه عملکرد درخشانی را به نمایش می گذارد. کادنزا از یک پیشرانه  V6 به حجم 3500 سی سی نیرو می گیرد. این پیشرانه که دقیقا مشابه پیشرانه شش سیلندر سانتافه و سورنتو است، توانایی تولید حداکثر توان 286 اسب بخار و حداکثر گشتاور 338 نیوتن متر در دور موتور 5000 دور بر دقیقه را دارد. در نتیجه می توان کادنزا را یکی از قدرتمندترین سدان های وارد شده به کشورمان بدانیم که در زمینه قدرت و شتاب حرف های زیادی برای گفتن دارد.

بررسی کیا کادنزا

انتقال قدرت موتور در کادنزا از طریق یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک صورت می گیرد که نیروی موتور را به چرخ های جلوی آن منتقل می کند. شتاب صفر تا صد کادنزا 7.2 ثانیه بوده و این خودرو برای طی کردن مسافت 100 کیلومتر در سیکل ترکیبی نیاز به 9.4 لیتر بنزین دارد.

بررسی کیا کادنزا

همانطور که گفته شد، کادنزا با توجه به زمان عرضه خود لیست مناسبی از آپشن ها را دارا بود که هرچند با خودروهای کاملا به روز کنونی قابل مقایسه نیست، اما در مقایسه با معاصران خود حرف های زیادی را برای گفتن دارد. از جمله آپشن های کیا کادنزا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان - سیستم ورود و استارت بدون کلید - سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو - سقف پانوراما - پرده برقی عقب - آینه میانی الکتروکرومیک - سنسور باران - کروز کنترل - نویگیشن - سیستم تهویه مطبوع برای صندلی‌های جلو - دوربین عقب- سیستم صوتی با قابلیت پخش CP و MP3 به همراه 6 اسپیکر شرکت JBL - چنجر 6تایی - ورودی‌های iPod و Bluetooth

بررسی کیا کادنزا

خرید کیا کادنزا نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید کیا کادنزا نمایشگاه اتومبیل داودی هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های کیا کادنزا نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

 

کیا کادنزا نمایشگاه اتومبیل داودی


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید