بررسی هیوندای i20 نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی هیوندای i20 نمایشگاه اتومبیل داودی

هیوندای i20 هاچبک جذاب و جوان پسند هیوندای است که علیرغم مدت کم حضور در کشورمان، با استقبال گرمی از سوی بازار و مشتریان مواجه شد. این خودرو گزینه ای ایده آل برای جوانان، بانوان و استفاده روزمره شهری به شمار می رود.

در سالهای اخیر هیوندای ثابت کرده است که در تمامی کلاس های خودرویی توانایی ساخت محصولاتی جذاب و پرطرفدار را دارد. در این میان یکی از محصولات موفق و پرفروش هیوندای در بازارهای جهانی هیوندای I20 است که با قرار گرفتن در کلاس هاچبک های شهری گزینه ای عالی برای جوانان، بانوان و استفاده روزمره شهری به شمار می رود. در این کلاس می توان پژو 206 را سرآمد هاچبک های بازار ما دانست. همچنین رقبایی چون کیا ریو، میتسوبیشی میراژ، تویوتا یاریس و ... نیز وجود دارند. البته واضح است که هیوندای I20 نه از نظر تکنولوژی و نه از نظر لوکس بودن قابل مقایسه با خودرویی مثل پژو 206 نیست. ضمن اینکه در مدت عرضه خود در بازار به خوبی توانست اعتماد مشتریان را به خود جلب کرده و جزو پرفروش ترین های کلاس خود لقب بگیرد.

هیوندای i20 جدید

هیوندای I20 ابتدا در نسل یک و به صورت وارداتی به کشور ما آمد. در آن زمان مدت حضور i20 در کشورمان چندان طولانی نشد و علیرغم واکنش مثبت بازار، واردات آن محدودتر شد. اما بعد از برجام و با شروع همکاری کرمان موتور و هیوندای، فصل جدیدی از حضور i20 در کشورمان رقم خورد. این بار نسل دوم i20 با طراحی اسپرت تر و امکانات بیشتر به کشور ما آمد و توانست بسیار محبوب شود. نسل دوم هیوندای i20 در سال 2015 به بازارهای جهانی راه پیدا کرد و با مدل 1396 توسط کرمان موتور مونتاژ شد. البته لازم به ذکر است که داخلی سازی قطعات این خودرو در زمان عرضه بسیار پایین بود و عملا کرمان موتور دخالتی در ساخت قطعات آن نداشت. به همین جهت i20 های مونتاژی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و برای مدتها در صدر لیست باکیفیت ترین خودروهای تولید داخل به گزارش ISQI قرار گرفتند.

هیوندای i20 جدید کرمان موتور

کرمان موتور برای هیوندای i20 یکی از حجیم ترین و قدرتمندترین پیشرانه های ممکن را سفارش داده است که یک پیشرانه 4 سیلندر با حجم 1400 سی سی است. این پیشرانه توانایی تولید قدرت 98 اسب بخار در را دارد و حداکثر گشتاور تولیدی آن به 134 نیوتن متر می رسد. گیربکس این خودرو از نوع 4 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک بوده و نیروی موتور را به چرخ های جلو منتقل می کند.

هیوندای i20 جدید کرمان موتور

هیوندای I20 علیرغم ابعاد کوچک خود، خودرویی مدرن و ایمن است. این خودرو مجهز به دو کیسه هوا بوده و از سیستم كنترل پایداری الکترونیکي (ESC) بهره می برد. همچنین این خودرو موفق به کسب 4 ستاره ایمنی از موسسه معتبر EURO NCAP شده است که در این کلاس امتیاز  بسیار خوبی به شمار می رود.

داشبورد هیوندای i20 جدید

از مهمترین آپشن های هیوندای i20 می توان موارد زیر را نام برد:
آينه الكتروكروميك - سنسور پارك عقب - چراغ مه شكن جلو و عقب - كامپيوتر سفري - تهويه مطبوع اتوماتيك - تصفيه هواي يونيزه - سیستم كنترل ايستايي در سربالايي (HAC) - اخطار دهنده فشار باد چرخ ها (TPMS) - سنسور باران - محفظه خنك نگهدارنده - دوربین دید عقب - سیستم رهیاب ماهواره ای و بلوتوث - چراغ روشنایی روز (Day Light) - سنسور نور - تریم داخلی دو رنگ - آینه جانبی برقی همراه با گرمکن - رینگ 16 اینچ آلومینیومی- سیستم صوتی با 6 بلندگو - سیستم پخش MP5 - صفحه نمایش 7 اینچ - كنترل سيستم صوتي از روي فرمان

هیوندای i20 جدید

خرید هیوندای I20 نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید هیوندای I20 نمایشگاه اتومبیل داودی هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های هیوندای I20 نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

 

هیوندای i20 نمایشگاه اتومبیل داودی


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید