تاريخچه BMW به نقل از نمايشگاه اتومبيل داوودي

تاريخچه BMW به نقل از نمايشگاه اتومبيل داوودي

باواريا موتور كه با اسم معروف BMW آن را مي شناسيم يك شركت خودروسازي با تاريخ غني است، اين شركت كه براي توليد خودروهاي لوكس آلماني ساخته شده است تقريبا بيش از يك قرن از تاسيس آن مي گذرد و با وجود مشكلات زيادي كه در جنگ جهاني دوم و مبارزات آلمان برايش بوجود آمد،ولي سرپاماند و به موفقيت خود را ادامه داد. در دهه هاي اخير BMW به يكي از راهبران اتومبيل دنيا تبديل شده و حضور خود را در سراسر دنيا گسترش داده است،امروزه BMW يكي از معتبرترين برندهاي شناخته شده جهان مي باشد، گسترش اين شركت بگونه اي بوده كه

تاريخچه اتومبيل BMW به بيان اتومبيل داودي

شركت بي ام و در سال هاي 1913-1916: شكل گيري باوارياي موتور براي اولين بار از نتيجه ادغام دو شركت توليد كننده موتور بوجود آمد. اين شركت در آن سالها با عنوان BayerischeFlugzeug-Werke (BFW)  شناخته مي شد.

شركت بي ام و در سال 1917: موفقيت شركت بي ام و با توليد اولين محصولش با عنوان موتور هواپيما llla آغاز به كار كرد كه اين موتور شامل يك كاربراتور خلاقانه بود كه عملكرد هواپيما را در ارتفاعات زياد بهبود مي بخشيد،دولت آلمان راغب به خريد موتورهاي llla شد و در نهايت اين شركت آلماني موفقيت بزرگي در اين زمينه كسب مي كند.
نمادهای آبی و سفید نمادین این شرکت نیز در سال 1917 معرفی شده است. رنگ ها ، همان رنگ موجود در پرچم باواریا ، در یک قاب دایره ای به چهار بخش تقسیم می شوند که نمایانگر یک پیشران هواپیما در حال چرخش است. اگرچه این شرکت با گذشت زمان به یک مارک و برند خودرو تبدیل شده است ، ولي لوگو اين شركت از آن زمان تا کنون همان طرح قبلي باقی مانده است.

خرید انواه بی ام و نمایشگاه داوودی مشهد

پيشنهاد مي كنيم براي اطلاعات بيشتر در مورد انتخاب نام و نماد برند مقاله " علت نام گذاري و طراحي لوگو BMW به بيان نمايشگاه داودي" را بخوانيد
شركت بي ام و در سال 1928: شركت بي ام و براي اولين بار ساخت اتومبيل را آغاز كرد،اولين اتومبيل اين شركت خودرويي كوچك با حداكثر سرعت حدود 50 مايل در ساعت بود كه از اين مدل خودرو كمتر از 19000 عدد توليد شد.

شركت بي ام و در سال 1940: BMW328  يك خودروي سبك وزن،آيروديناميك و آلومينيومي جديد بود كه برنده مسابقه مشهور Miglia در ايتاليا شد.اين خوردو به دليل ثبت سرعت باورنكردني 103 مايل بر ساعت اين جايزه را از آن خود كرد.

شركت بي ام و در سال 1951: پس از ويراني هاي جنگ جهاني دوم BMW به سالها زمان نياز داشت تا تلفات ناشي از همكاري با دولت براي ساخت تسليهات نظامي را جبران كند و مي بايست تمامي تلفات و خسارات را جبران كند تا بتواند به كار خود ادامه دهد.
شركت بي ام و در سال 1951: بعد از گذشت حدود يازده سال ،اين كمپاني به اندازه كافي توانست بهبود يابد و بخش بزرگي از خسارتهاي وارد شده را جبران كند ، و در اين سال توانست BMW501 را روانه بازار كند،اگر چه اين خودرو لوكس در آلماني كه هنوز يك ويرانه بيش نبود،نتوانست موفقيتي كسب كند اما يك گام بزرگ و موثر در مسير درست بود، تا آنها بتوانند شجاعت و اعتماد به نفس خود را براي ساخت خوردوهاي لوكس افزايش دهند.
شركت بي ام و در سالهاي 1972-73: BMW در اين سالها شروع به گسترش و توسعه شركت خود در سراسر جهان مي كند.اين شركت درسال 1972 توليد BMW را در آفريقاي جنوبي بعنوان اولين مركز توليد BMW در خارج از خاك آلمان آغاز كرد و اين روند توسعه جهاني را تا سال 1973 ادامه داد و شركتهاي فروش خود را تقويت كرد ، اولين تقويت در گروه فروش شركت BMW در فرانسه صورت گرفت،اين گسترش ها و تقويت ها اولين گامهاي BMW به سوي "جهاني شدن" بودند.

شركت بي ام و در سال 1979: در اين سال باواريا موتور كار خود را بعنوان يك رهبر در توسعه فن آوري هاي جديد الكترونيكي خودرو آغاز مي كند. اين شركت موتورهاي الكترونيكي ديجيتالي خودروها را توسعه مي دهد،ريز كامپيوتر هاي طراحي شده DEMs منجربه بهبود مسافت طي شده،كاهش انتشار گازهاي گلخانه اي و رشد عملكرد بهينه خودرو بصورت فزاينده اي شدند.و در اين بين كلي زمان و پول براي تحقيق در مورد احتمالات استفاده از هیدروژن و برق به عنوان منبع انرژی خودرو نیز صرف شد ، و این شرکت را به خوبی در اين زمينه يكه تاز كرد.

شركت بي ام و در سال 1986: BMW M3 روانه بازار شد.اين اتومبيل پرسرعت و كم حجم در نهايت به يكي از موفق ترين اتومبيل هاي مسافرتي تاريخ تبديل شد و علاوه برآن قهرمان مسابقات جهاني تورينگ در سال 1987 شد،به همين دليل اين شركت موفق ترين سال كاري خود را در ايالات متحده جشن مي گيرد.آنها با فروش  نزديك 100 هزار خودرو تنها در ايالات متحده اطمينانشان براي جهاني شدن افزايش مي يابد.

شركت بي ام و در سال 1992: BMW تصميم مي گيرد اولين كارخانه خود در ايالات متحده را تاسيس كند،اين كارخانه به مساحت 1150 هكتار و در كاروليناي جنوبي تاسيس شد.
شركت بي ام و در سال 1994: در اين سال دربهاي كارخانه BMW در ايالات متحده گشوده شد و اين كارخانه توليد كننده خودروهايي  مانند سري E363 ، Z3، Z4 را مي باشد.

خرید بی ام و های سدان در مشهد

شركت بي ام و در سال 1998: شركت بي ام و برند معروف Rolls-Royce  خودروهاي لوكس بريتانيايي با 1300 كارمند را از گروه فولكس واگن خريداري و به شركتهاي زير مجموعه خود در آورد و از آن زمان به بعد خودروهاي اين شركت با مالكيت شركت بي ام و توليد گرديدند.تابعه شدن رولز رويس باعث شد اين شركت زنده شود و توانست بالاترين فروش خود را در سال 2013 تجربه كند.
شركت بي ام و در سال 2001: شركت بي ام و خودرو هاي جديد MINI  و MINI Cooper را منتشر كرد.اين خودروهاي جديد و نو موفقيتي در سرتا سر جهان كسب كردند و مورد اقبال مردم قرار گرفتند و همين اقبال بعدها در سال 2014 سبب شد تا خط توليد خودرو MINI 6 مدل مختلف از اين خودرو را توليد كند. بيشترين اقبال از خودور MINI در ايالات متحده صورت گرفت،جايي كه سالانه بيش از 60000 دستگاه MINI در ايالات متحده به فروش مي رسد.
شركت بي ام و در سالهاي 2005-8: بي ام و در ان سالها جدا از گسترش و توسعه خود ،توانست در اين چهار سال متوالي برنده جايزه بين المللي موتور سال شود.

شركت بي ام و در سال 2013: در اين سال شركت بي ام و توانست i3 را روانه بازار كندو اين خودرو در همان ابتدا توانست توجه جهان را به خود جلب كند به دليل اينكه اين خودرو اولين خودرو تمام الكترونيكي توليد شده توسط BMW در سراسر جهان است.

شركت بي ام و در سال 2014- تاكنون: اين خودرو اكنون داراي مدل هاي متنوع،لوكس و پرقدرت است،و يك برند شناخته شده و معتبر در سراسر دنياست!

پيشنهاد مي كنيم براي كسب اطلاعات بيشتر مقاله خرید لوکس ترین خودرو های بی ام از نمایشگاه داودی را بخوانيد

خرید خودرو های لوکس بی ام نمایشگاه داودی

شما مي توانيد براي خريد اين خودرو لوكس با تمامي تنوعي كه دارد در داخل كشور از طريق وبسايت نمايشگاه داوودي اقدام كنيد و بدون نياز به حضور در محل نمايشگاه بصورت اينترنتي خريد خود را به ثبت برسانيد و يا از محل نمايشگاه داوودي واقع در خيابان بهار شهر مشهد مقدس بازديد فرمائيد.


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید