استقبال سیتروئن از آینده با کانسپتی خودران

استقبال سیتروئن از آینده با کانسپتی خودران

کانسپت سیتروئن 19_19 با یک مرتبه شارژ باتری‌ها که به لطف فناوری شارژ سریع تنها به 20 دقیقه زمان برای شارژ 80 درصد ظرفیت نیاز دارد، می‌تواند تا شعاع 800 کیلومتر حرکت کند.

جدیدترین کانسپت سیتروئن 19_19 نام گرفته و به منظور بیان دیدگاه این شرکت فرانسوی از نهایت راحتی در یک خودروی سواری بزرگ، ساخته شده است.

این خودرو که قرار است از تاریخ 16 می در نمایشگاه VivaTech در پاریس به نمایش گذاشته شود، احتمالاً بازدیدکنندگان را با توانایی خاصی که در چنته دارد حیرت‌زده خواهد کرد. آری، از شعاع حرکتی 19_19 صحبت می‌کنیم که بنابر ادعای شرکت سازنده برابر با 800 کیلومتر خواهد بود. البته این تنها ویژگی کانسپت یاد شده نیست بلکه شاهد نصب سیستم رانندگی خودکار و سیستم 

شرکت سیتروئن کانسپت جدید خود را یک سفینه فضایی حقیقی در رده خودروها نامیده که البته با نگاهی به طراحی خارجی و داخلی آن، اعطای چنین لقبی چندان هم بی‌ربط به نظر نمی‌رسد.

براساس اعلام سیتروئن، بدنه این کانسپت (که فاصله محورهایش برابر با 3.1 متر است) در عین انتقال حسی از طرح بدنه هواپیما، در نیمه بالایی فرم حبابی اتاق هلیکوپتر را به بیننده یادآور می‌شود. به لطف نصب چرخ‌های 30 اینچی که به تایرهای 255/30 R30 ساخت گودیر مجهز هستند، ارتفاع کلی 19_19 بلندتر از بسیاری از خودروهای متداول شده است. در کانسپت 19_19 از سیستم تعلیق نوآورانه‌ای استفاده شده که روی بالشتک‌های هیدرولیکی سوار بوده و توسط سیستم کنترل هوشمند، مرتباً مورد پایش قرار دارد. سیتروئن برای توصیف حس سواری با این خودرو آن را با «قالیچه پرنده» مقایسه کرده است. دربخش جانبی این خودرو از پنلی مشکی رنگ استفاده شده که با در جلو ترکیب و به اینترفیس خوشامدگویی برای سرنشینان مجهز شده است. این بخش می‌تواند به صورت شخصی‌سازی شده عمل کرده و پس از شناخت راننده، توسط تصاویر گرافیکی پویانمایی به او خوشامد بگوید.


تگ ها

محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید