خرید لوکس ترین خودروهای BMW در نمایشگاه اتومبیل داوودی

خرید لوکس ترین خودروهای BMW در نمایشگاه اتومبیل داوودی

BMW محبوب ترین برند اتومبیل است که با شنیدن نام اش تصویری جذاب از اتومبیل های خارجی در ذهن تداعی می شود. کمپانی BMW سال ها است که در راستای پیشرفت صنعت خودروسازی، حرفه ای های دنیا را برای طراحی لوکس ترین اتومبیل های جهان استخدام کرده و تا به امروز موفق شده خودروهایی ایده آل و بی عیب و نقص را روانه بازار کند.

 

جالب است بدانید که بسیاری از کمپانی های خودروسازی از امکانات و طراحی های بی نظیر BMW برای ساخت خودروهای لوکس الگو برداری می کنند تا بتواند روزی رقیب سرسخت این سواری دوست داشتنی شوند. خوشبختانه نمونه های زیادی از خودروهای بی ام و وارد بازار ایران می شوند که با امکانات فنی و آپشن های بالا لذت رانندگی را چند برابر می کنند. نام BMW به تنهایی نشانه لوکس بودن است اما هر کدام از محصولات این برند امکانات مختلفی دارند که باید قبل از خرید خودرو از آنها مطلع شد. شما نیز اگر برای خرید بی ام و برنامه ریزی می کنید خواندن این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله با معرفی بهترین مدل های بی ام با ذکر مشخصات فنی و امکانات خودرو شما را برای انتخابی آگاهانه راهنمایی می کنیم. با ما همراه باشید...

BMW 7 Series 730li؛ لوکس ترین خودروی جهان

تماشای لوکس ترین خودروی جهان هم لذت بخش است چه برسد به اینکه یکی از آنها را در پارکینگ منزل داشته باشید. BMW 730li سری 7 جدیدترین مدل تولید شده در کمپانی BMW می باشد که بعد از مدت کوتاهی وارد ایران شد و در لیست لوکس ترین خودروهای BMW در نمایشگاه اتومبیل داوودی قرار گرفت. بنابراین دیگر سوار شدن در لوکس ترین خوردوی جهان یک آرزوی دست نیافتنی نیست بلکه می توانید سری 7 آن را از نمایشگاه اتومبیل داوودی خریداری کنید. جالب است بدانید که نسل جدید سری 7 خودرو BMW در سال 2016 به دنیا معرفی شد و توانست جایزه لوکس ترین خودرو جهان را دریافت کند. پس از آن این کمپانی مدل های سری 7 را تا به امروز تولید و روانه بازار می کند و تا کنون هیچ کمپانی نتوانسته روی دست این سری BMW خودرویی کند. تقریبا تمام برندهای مطرح در دنیا، استاندارد های خودروسازی را بر اساس قابلیت ها و امکانات این خودرو، تعیین می کنند و سعی دارند با الگوبرداری از BMW 730li سری 7، رقیبانی لوکس به بازارجهانی عرضه کنند. BMW 730li سری 7 هم اکنون با کد g12 نیز شناخته می شود و رقیب سرسخت مرسدس بنز کلاس اِس محسوب می شود. بهتر است بدانید که بی ام وی در دو مدل کشیده و معمولی تولید می شود که در ایران تنها مدل کشیده BMW 7 Seires 730li وارد شده است، بنابراین اگر قصد خرید این خودروی لوکس را خریداری کنید پیشنهاد می کنیم نگاهی به لوکس ترین خودروهای BMW در نمایشگاه اتومبیل داوودی بی اندازید.

سری ۷ جدید با استفاده از مواد سبک ساخته شده تا وزن آن نسبت به نسل قبل به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند. کاهش وزن نسل جدید سری ۷ را باید مدیون استفاده از مواد سبک وزن و در عین حال مقاوم مانند فیبر کربن در کنار فولاد، منیزیم، پلاستیک و آلومینیوم در ساخت پلت فرم و بدنه دانست.

مشخصات فنی خودرو BMW 7 Series 730li

  1. موتور

ظرفیت موتور: 2،996 سی سی توربوشارژ

پیکربندی موتور: 6 سیلندر درون خط TwinPower ، Valvetronic

نسبت تراکم: 10.7

ضربه/ سکته مغزی: 94.69میلی متر

نوع سوخت: بنزین

  1. کارایی

قدرت: 190kw ( 255اسب بخار (

گشتاور: 310 نیوتن متر

شتاب (0-100 کیلومتر در ساعت): 7.5 ثانیه (0-100 کیلومتر در ساعت)

سرعت بالا: 250 کیلومتر در ساعت

مصرف سوخت: 7.5 – 7.8 لیتر در 100 کیلومتر

انتشار CO2: 146 گرم در کیلومتر (طبق تست LTA)

  1. داده های فنی متفرقه

انتقال: 8 سرعته (A)

نوع درایو: چرخ دنده عقب

  1. اندازه گیری

کلاس بندی: سدان لولکس

ابعاد (L x W x H): طول 5219 میلی متر، عرض 1481 میلی متر، ارتفاع 1902 میلی متر

پایه چرخ: 3،210 میلی متر

حداکثر وزن مجاز: 1865 کیلوگرم

ظرفیت مخزن سوخت: 80 لیتر

  1. ترمز

ترمز (جلو): دیسک تهویه

ترمز (عقب): دیسک تهویه

  1. تعلیق

سیستم تعلیق (جلو): محور کنترل بازوی دوتایی با سطح بازوی پایین تر جداگانه، آلومینیوم، شعاع فرمان کوچک، ضد شیرجه، سیستم تعلیق هوا با خود تسطیح خودکار.

سیستم تعلیق (عقب): محور انتگرال آلومینیومی، محور پنج حلقه ، آلومینیوم با عملکرد فرمان ، ضد یخ زدن و ضد شیرجه، سیستم تعلیق هوا با خود تراز اتوماتیک.

امکانات رفاهی و امنیتی در BMW 7 Series 730li

5 کیسه هوا، کنترل کشش، کلید هوشمند، انتشار راه دو بوت، درب برقی، چراغ های در حال اجرا در روز، لامپ های مه شکن، رینگ 17 اینچ، سنسورهای معکوس، شاخص های آینه جانبی، سقف پانوراما، کنترل خودکار آب و هوا، خطوط هوایی چند منظوره، تهویه هوا، دوربین معکوس، درگاه صوتی Aux / USB ، صندلی برقی راننده، صندلی حافظه راننده، صندلی های حافظه مسافر، صندلی چرمی، فرمان چرمی، فرمان چند منظوره، شروع موتور بدون کلید، چراغهای جلو اتومبیل، برف پاک کن های اتومات، آینه های اتومات، کنترل کروز، دکمه ترمز پارک برقی، سیستم ناوبری، رابط بلوتوث.

Sedan BMW 5 Series 530i ، لذت آسایش در رانندگی

سری 5 خودرو BMW  یکی از خودروهای ایده آل برای سفرهای خانوادگی است که حس خوب آسایش را رقم می زند. خودرویی کاملا بی سرو صدا که تنها با تماشای مناظر بیرون متوجه خواهید شد که در حال حرکت هستید. سری 5 BMW  علاوه بر داشتن کابین راحت، آپشن های بالایی دارد که باعث می شود در میان خودروهای لوکس جهان همچنان طنازی کند.

سری ۵ خودرویی جذاب است و برای افرادی که کابینی راحت با امکانات رفاهی زیاد می خواهند بسیار مناسب است، هر چند که نمی توان از قابلیت های بالای این اتومبیل چشم پوشی کرد. کابین سری ۵ دارای فضایی مناسب برای سرنشینان بوده، که کمبودی در آن حس نمی شود. بهره گیری از مواد مرغوب در روکش صندلی ها و تکنولوژی بالا در دل سری ۵ ، خودرویی ایده آل برای سفرهای خانوادگی را به ارمغان می آورد. کمپانی BMW المان های بسیاری را برای تأمین امنیت سرنشینان مد نظر قرار داده و در ساخت این سری بی ام و از امکانات ایمنی زیادی بهره گرفته که از وقوع حادثه پیشگیری و خسارات زمان وقوع حادثه را به حداقل می رساند. مگر می شود با وجود تمام این امکانات از رانندگی لذت نبرد!؟ خودروهایی که در این سری جدید تولید می شوند، ابعاد بزرگتر و درعین حال سبک تری دارند که در نمونه های جدید بازده آلایندگی اولین مدل سری 5 بهبود یافته است. از جذابیت این خودرو این است که در عین حال که یک خودروی خانوادگی است با فشردن یک دکمه به خودروی اسپرت و جوان پسند تبدیل می شود.

مشخصات فنی خودرو BMW 5 Series 530i Sedan

  1. موتور

ظرفیت موتور: 1998 سی سی توربوشارژ

پیکربندی موتور: 4 سیلندر خط 16 سوپاپ

نسبت تراکم: 10.2

سکته مغزی: 894 94.6 میلی متر

نوع سوخت: بنزین

  1. کارایی

قدرت: 188 کیلو وات (252 اسب بخار)

گشتاور: 350 نیوتن متر

شتاب (0-100 کیلومتر در ساعت): 6.2 ثانیه (0-100 کیلومتر در ساعت)

سرعت بالا: 250 کیلومتر در ساعت

مصرف سوخت: 6.9-7.3 لیتر در 100 کیلومتر

انتشار CO2: 141 گرم در کیلومتر (مطابق تست LTA)

  1. داده های فنی متفرقه

انتقال: 8 سرعته (A) Steptronic

نوع درایو: چرخ دنده عقب

  1. اندازه گیری

نوع سواری: لوکس سدان

ابعاد (L x W x H): طول 1.968 میلی متر، عرض 1.466 میلی متر، ارتفاع 4.936 میلی متر

(4،936 x 1،968 x 1،466) میلی متر

پایه چرخ: 2،975 میلی متر

حداکثر وزن مجاز: 1615 کیلوگرم

ظرفیت مخزن سوخت: 68 لیتر

ظرفیت بار: 530 لیتر

امکانات خودرو Sedan   BMW 5 Series 530i

دزدگیر، اتوپارک، مسیریاب حرفه ای، جلو پنجره هوشمند، سیستم مکش درب ها، گرمکن صندلی برای تمام صندلی ها، تهویه هوا اتوماتیک، چرخ های عقب هوشمند، پرده شیشه عقب، نورپردازی داخلی، ریموت کنترل هوشمند، چراغ های جلو هوشمند، شوینده چراغ های جلو، سیستم مولتی مدیا با دو مانیتور در عقب، شارژ بی سیم موبایل، سیستم کنترل اشاره، کیلومتر شمار چند حالته، درب صندوق هوشمند و قابلیت دسترسی از داخل کابین، نمایشگر اطلاعات روی شیشه.

خودروBMW  سری 3، اسپرت یا خانودگی؟

طراحان کمپانی BMW مهارت بسیار بالایی در خلق ویژگی های متضاد دارند و تا جایی که می توانند نبوغ خودروسازی را به مرحله ای می رسانند که محصول خروجی بتواند بیشترین آپشن های روز دنیا را در خود جای دهد. اگر نگاهی به سایر برند ها داشته باشیم هر اتومبیل در سبک و سیاق خودش کارایی دارد اما در کمپانی BMW می توان خودروهایی را دید که در عین خانودگی بودن با فشردن یک دکمه تبدیل به اتومبیل اسپرت می شوند. تقریبا تلفیق ویژگی های متضاد کار بسیار سختی است که تاکنون هیچ شرکتی نتوانسته آن را انجام دهد، در حالیکه کمپانی بی ام و، با تولید BMW سری 3 از خودروی لوکس خانوادگی با زمینه اسپرت رونمایی می کند. خودرو سدان خانوادگی با الگوبرداری از نسخه اتومبیل اسپرت نیز ساخته شد در حالیکه علاوه بر جلوه رسمی و خانوادگی هیچ یک از آپشن های اسپرت در این خودرو تغییر نکرد. خودروی تولید شده یکی از محبوب ترین اتومبیل های کمپانی BMW می باشد که می توان از آن برای رفت و آمدهای روزمره استفاده کرد. شما نیز می توانید از میان نمونه لوکس ترین خودروهای BMW در نمایشگاه اتومبیل داوودی از  خودروهای بی ام و سری3 مدل اسپرت یا خانوادکی را انتخاب کنید. در ادامه انواع اتومبیل های BMW سری 3 را با مشخصات کامل معرفی می کنیم: 

BMW 3 Series 320i

مشخصات فنی خودرو BMW 3 Series 320i

  1. موتور

ظرفیت موتور: 1998 سی سی توربوشارژ

پیکربندی موتور: 4 سیلندر خط راست

نسبت تراکم: 10.7

ضربه/ سکته مغزی: 94.69484میلی متر

نوع سوخت: بنزین

  1. کارایی

قدرت: 135 اسب بخار/ 5000 دور در دقیقه

گشتاور: 300 نیوتن متر/ 1550 دور در دقیقه

شتاب (0-100 کیلومتر در ساعت): 7.2 ثانیه (0-100 کیلومتر در ساعت)

سرعت بالا: 238 کیلومتر در ساعت

مصرف سوخت: 6.9-7.6 لیتر در 100 کیلومتر

CO2 انتشار:

  1. داده های فنی متفرقه

انتقال: 8 سرعته (A)

نوع درایو: چرخ دنده عقب

  1. اندازه گیری

کلاس بندی: سدان لولکس

ابعاد (L x W x H): طول 4633 میلی متر، قد 1429 میلی متر، عرض 1811 میلی متر.

پایه چرخ: 3،210 میلی متر

حداکثر وزن مجاز: 1865 کیلوگرم

ظرفیت مخزن سوخت: 80 لیتر

  1. ترمز

ترمز (جلو): دیسک تهویه

ترمز (عقب): دیسک تهویه

  1. تعلیق

سیستم تعلیق (جلو): محور کنترل بازوی دوتایی با سطح بازوی پایین تر جداگانه، آلومینیوم ، شعاع فرمان کوچک ، ضد شیرجه ، سیستم تعلیق هوا با خود تسطیح خودکار

سیستم تعلیق (عقب): محور انتگرال آلومینیومی، محور پنج حلقه ، آلومینیوم با عملکرد فرمان ، ضد یخ زدن و ضد شیرجه ، جداسازی آکوستیک مضاعف ، سیستم تعلیق هوا با خود تراز اتوماتیک.

امکانات خودرو BMW 3 Series 320i

رادار جاده ای (اصلی)، رادار تشخیص عابر، سنسور پارک، سنسور باران، اتو هلد، اتو پارک، دنده پشت فرمان، ترمز دستی برقی، دوربین 360 درجه، آینه تاشو، آینه فتو کرومیک، بلوتوث، کروز کنترل، صندلی برقی، چراغ شور، مموری صندلی، صندوق برقی، هد آپ، وکیوم، ماساژور، کلید OFF استارت، ESP، سانروف، دوربین عقب، صندلی چرم، پرده عقب برقی، نویگیشن، سیستم اکو و اسپورت، کی لس استارتر، رادار تابلو خوان، کولر دوال، سیستم صوتی، ایربگ فول، مانیتور بزرگ، زنون چرخشی، رادار بین خطوط، سردکن2، گرم کن 4، رادار جانبی.

BMW 3 Series Sedan 330i Luxury (A)

مشخصات فنی خودرو BMW 330i Sedan Luxury (A)

  1. موتور:

ظرفیت موتور: 1998 سی سی توربوشارژ

پیکربندی موتور: 4 سیلندر در خط 16 سوئیچ TwinPower

نوع سوخت: بنزین

  1. کارایی

قدرت: 189 کیلووات (254 اسب بخار)

گشتاور: 400

شتاب (0-100 کیلومتر در ساعت): 5.8 ثانیه (0-100 کیلومتر در ساعت)

سرعت بالا: 250 کیلومتر در ساعت

مصرف سوخت: 6.9 – 7.6 لیتر در کیلومتر

انتشار CO2: 147 گرم در کیلومتر (مشخصات سازنده)

  1. داده های فنی متفرقه

انتقال: 8 سرعته A) Steptronic)

نوع درایو: چرخ دنده عقب

  1. اندازه گیری

نوع سواری: لوکس سدان

ابعاد (L x W x H): طول 4706 میلی متر، عرض 1827،  قد: 1442میلی متر

پایه چرخ: 2،851 میلی متر

ظرفیت بار: 480 لیتر

  1. ترمز

ترمز (جلو): ترمز اسپرت M

ترمز (عقب):ترمز اسپرت M

  1. تعلیق

سیستم تعلیق (جلو): Double wishbone

سیستم تعلیق (عقب): چند پیوندی

امکانات رفاهی  خودرو BMW 330i Sedan Luxury (A)

رادار تشخیص عابر، اتو هلد، اتو پارک، دنده پشت فرمان، ترمز دستی برقی، دوربین 360 درجه، آینه تاشو، آینه فتو کرومیک، پاناروما، بلوتوث، کنترل کروز، صندلی برقی، چراغ شور، حافظه صندلی، صندوق برقی، هد آپ، وکیوم، ماساژور، کلید OFF استارت،  ESP،دوربین عقب، صندلی چرمی، پرده عقب برقی، نویگیشن، سیستم اکو و اسپورت، کی لس استارتر، رادار تابلو خوان، کولر دوال، ایربگ فول، زنون چرخشی، رادار بین خطوط، مانیتور پشت صندلی، سردکن 2، گرم کن 4، سیستم صوتیHarman kardon، کیتM.

BMW 3 Series 330i M Sport

مشخصات فنی خودرو BMW 330i M Sport

  1. موتور

ظرفیت موتور: 1998 سی سی توربوشارژ

پیکربندی موتور: 4 سیلندر در خط 16 سوئیچ TwinPower

نوع سوخت: بنزین

  1.  کارایی

قدرت: 189 کیلووات (254 اسب بخار)

گشتاور: 400 Nm

شتاب (0-100 کیلومتر در ساعت): 5.8 ثانیه (0-100 کیلومتر در ساعت)

سرعت بالا: 250 کیلومتر بر ساعت

مصرف سوخت: 6.9-7.6 لیتر در 100 کیلومتر

انتشار CO2 : 147 گرم بر کیلومتر (مشخصات سازنده)

  1. داده های فنی متفرقه

انتقال: 8 سرعته A) Steptronic)

نوع درایو: چرخ دنده عقب

  1. اندازه گیری

نوع سواری: لوکس سدان

ابعاد (L x W x H): طول 4706 میلی متر، عرض 1827،  قد: 1442میلی متر

پایه چرخ: 2،851 میلی متر

ظرفیت بار: 480 لیتر

  1. ترمز

ترمز (جلو): ترمز اسپرت M

ترمز (عقب): ترمز اسپرت M

  1. تعلیق

سیستم تعلیق (جلو): تعلیق اسپرت M

سیستم تعلیق (عقب): تعلیق اسپرت M

امکانات خودرو BMW 330i M Sport       

تعداد کیسه های هوا، کنترل کشش، فرمان چند منظوره ، سیستم خاموش و روشن اتوماتیک، سنسور باران، آینه های قابل جمع شدن الکتریکی، کنترل کروز، دکمه ترمز پارک برقی، سیستم ناوبری، رابط بلوتوث، کلید هوشمند، انتشار از راه دور بوت، درب برقی، چراغ های جلو اتومات، چراغ های روز، لامپ های مه شکن، رینگ 19 "، سنسورهای، معکوس، شاخص های آینه جانبی، سقف پانوراما، کنترل خودکار آب و هوا، خطوط هوایی چند منطقه، تهویه هوا، دوربین معکوس، درگاه صوتی Aux / USB ، صندلی برقی راننده، صندلی برقی مسافر، صندلی حافظه راننده، صندلی حافظه مسافر، صندلی های عقب، صندلی های چرمی، فرمان چرمی، صندلی های اسپرت، صفحه نمایش هدست، دکوراسیون داخلی آلومینیوم تتراگون، بسته آیرودینامیک M، فرمان چرمی M، خوشه ساز 12.3 اینچی، صفحه نمایش کنترل 10.25 اینچی، صفحه نمایش کنترل 10.25 اینچی، رادار عبور از خط، هشدار عابر پیاده با عملکرد ترمز شهری، سیستم صدای فراگیر هارمن کارون.

BMW 2 Series ، خودرویی به سبک آلمانی

طراحی خودروهای بی ام سری 2 از میان محصولات این کمپانی بیشترین شباهت را به اتومبیل های سری 02 در دهه 2960 میلادی می دهند. اتومبیل هایی که در زمان خود پرفروش ترین خودرو محسوب می شدند و اکنون به عنوان خودروهای کلاسیک محبوب آلمانی تبارها است. اتومبیل های BMW سری 2  امروزه توانسته جایگزین لوکس و مدرنی برای خودروهای سری 02 باشد با این تفاوت که آپشن ها و امکانات ویژه ای را در غالب طراحی لوکس امروزی در اختیار اتومبیل رانان قرار می دهد. اگر قصد دارید از اتومبیل های BMW سری 2 خریداری کنید بهتر است بدانید که خودروهای این سری متنوع بوده و در 4 مدل کوپه، کانورتیبل و مینی ون معمولی و کشیده تولید شده است که می توان نمونه های مختلف آن را از میان خودروهای لوکس نمایشگاه داوودی خریداری کرد.

BMW 2 Series Coupe

مشخصات فنی خودرو BMW 2 Series Coupe

  1. موتور

ظرفیت موتور: 1998 سی سی توربوشارژ

پیکربندی موتور: 4 سیلندر درون خطی

نسبت تراکم: 11

ضربه/ سکته مغزی:  7568.4 میلی متر

نوع سوخت: بنزین

  1. کارایی

قدرت: kw 135 ، 181 اسب بخار

گشتاور: 270 نیوتن متر

شتاب (0-100 کیلومتر در ساعت): 7.2 ثانیه (0-100 کیلومتر در ساعت)

سرعت بالا: 230 کیلومتر در ساعت

مصرف سوخت: 7 – 7.4 لیتر در 100 کیلومتر

انتشار: CO2 127-136 گرم در کیلومتر (طبق تست LTA)

  1. داده های فنی متفرقه

انتقال: 8 سرعته (A) اتوماتیک با حالت دستی

نوع درایو: چرخ دنده عقب

  1. اندازه گیری

کلاس بندی: کوپه کوچک اسپرت

ابعاد (L x W x H): طول 4.432 میلی متر، عرض 1.774 میلی متر، ارتفاع 1.418 میلی متر

پایه چرخ: 3،210 میلی متر

حداکثر وزن مجاز: 1865 کیلوگرم

ظرفیت مخزن سوخت: 52 لیتر

  1. ترمز

ترمز (جلو): دیسک تهویه

ترمز (عقب): دیسک تهویه

  1. تعلیق

سیستم تعلیق (جلو): دو محوره آلومینیومی

سیستم تعلیق (عقب): محور پنج حلقه از جنس استیل با بلبرینگ دوتایی

امکانات رفاهی و امنیتی خودروBMW 2 Series Coupe

چراغ های مه شکن، رینگ های 17"، سیستم تعلیق اسپرت، صندلی های اسپرتف فرمان چرمی مجهز به دکمه های چند منظوره، صفحه کیلومتر شمار با تم قرمز، اهرم دنده با طرح M ، نورپردازی داخل کابین به رنگ سفید و نارنجی، استارت خودکار، باز و بسته شدن درب ها بدون سوئیچ، دوربین عقب، سانروف، رادار جلو، رادار تغییر خطوط، رادار عابر پیاده، لاستیک ران فلت، صندلی حافظه دار برقی، گرمکن صندلی جلو، کروز کنترل، سنسور پارک، سنسور نور، سنسور باران، فنربندی اسپرت، مسیریاب حرفه ای، نمایشگر بزرگ، بلوتوث.

کلکسیونی از اتومبیل های بی ام و در اتومبیل داودی

نمایشگاه داوودی کامل ترین کلکسیون اتومبیل های بی ام و را در اختیار شما می گذارد تا هویت واقعی این خودرو را از نزدیک لمس کنید. اتومبیل داوودی با بیش از 20 سال سابقه درخشان در عرصه فروش اتومبیل های لوکس دنیا، بانک اطلاعاتی معتبری است که می توانید با مراجعه به تیم حرفه ای و فنی اتومبیل داوودی از مشاوره و راهنمایی های ایشان استفاده کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در نمایشگاه اتومبیل داوودی تنها بی ام وی خودنمایی نمی کند، بلکه مجموعه ای از لوکس ترین اتومبیل های دنیا از برندهای دوست داشتنی در این نمایشگاه گرد آوری شدند تا انتخاب های بیشتری برای خرید خودرو در اختیارتان قرار بگیرد.

پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه اقدامی برای خرید خودرو انجام دهید، سری به سایت اتومبیل داوودی بزنید و اطلاعات کامل تری از خرید لوکس ترین خودروهای BMW در نمایشگاه اتومبیل داوودی بدست آورید. بی شک اتومبیل داوودی با راه اندازی وب سایت اینترنتی  پل ارتباطی مؤثری را با کاربران در راستای گستردگی خدمات خرید و فروش خودروهای لوکس برداشته است و حال این شمایید که دست دوستی ما را می فشارید.


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید