سامورایی جذاب لکسوس ؛ LC500 سری Inspiration

سامورایی جذاب لکسوس ؛ LC500 سری Inspiration

لکسوس به‌ تازگی خودروی لوکس LC 500 سری اینسپریشن را با رنگ سبز صدفی که یکی از خاص‌ترین رنگ‌ های بدنه‌ی سال‌ های اخیر می باشد، همراه با رینگ‌های 21 اینچی دو رنگ رونمایی کرده است.

خودروهای سری LC لکسوس با ظاهر خشن و بی نظیر خود، جزو محبوب ترین و جذاب ترین مدل‌ های خودروساز مشهور ژاپنی حساب می‌شوند. حال لکسوس از مدل جدید LC 500 کوپه از سری اینسپریشن (Inspiration Series) رونمایی کرده است.

 

 

به واقع برترین ویژگی خودروی جدید لکسوس، رنگ سبز بدنه و رنگ قهوه‌ای کابین می باشد. لکسوس عنوان Nori Green را برای رنگ سبز خودرو برگزیده و جهت تکمیل ترکیب رنگ جذاب خودرو، رنگ قهوه‌ای روشن و مشکی را برای کابین لوکس LC 500 اینسپریشن در نظر گرفته است.

 

 

لکسوس برترین جنس چرم را برای پوشش صندلی‌ها و پوشش آلکانترا را برای رودری‌ ها در نظر گرفته‌ است. در ادامه تغییرات لکسوس LC 500 سری اینسپریشین، می‌توان به رینگ‌ های ۲۱ اینچی دو رنگ و نشان رکاب مخصوص سری اینسپریشین داخل کابین اشاره نمود. در نتیجه، با هر بار باز کردن در ها، می توان نشانی از خاص‌ بودن لکسوس LC 500 سری اینسپریشن را مشاهده نمود.

 

 

لکسوس LC 500 اینسپریشن از نظر فنی ثبات خود را حفظ نموده و کماکان این خودروی دیفرانسیل عقب را به پیشرانه‌ی 5 لیتری 8 سیلندر تنفس‌ طبیعی با توان تولید ۴۷۱ اسب‌بخار قدرت و ۵۳۷ نیوتن‌متر گشتاور مجهز کرده است. این پیشرانه‌ به مانند گذشته، با گیربکس۱۰ سرعته‌ی اتومات هماهنگ می شود. بدین‌ترتیب، لکسوس LC 500 سری اینسپریشن سرعت گیری صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت را در مدت زمان ۴.۴ ثانیه انجام می دهد.

 

 

پخش LC 500 اینسپریشن از پاییز آغاز شده و تیراژ تولید آن به ۱۰۰ دستگاه محدود می‌شود. بهای پرداختی این خودروی خاص و جذاب تاکنون مشخص نشده است.در پایان لازم به ذکر است لکسوس LC 500 رسما در نمایشگاه مانتری کالیفرنیا رونمایی خواهد شد.

 


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید