ماشین جدید rs6 audi که توسط شرکت خودرو سازی منصوری ویرایش و بازسازی شده

ماشین جدید rs6 audi که توسط شرکت خودرو سازی منصوری ویرایش و بازسازی شده

معرفی ماشین جدید rs6 audi بازسازی شده توسط شرکت منصوری

کمپانی منصوری (به انگلیسی: Mansory) شرکت خودروسازی لوکس آلمانی-سوئیسی است که درحال حاضر در آلمان است، که در زمینه تیونینگ و سفارشی سازی خودرو ها فعالیت می نماید. شرکت منصوری در سال ۱۹۸۹ توسط یک مهاجر ایرانی‌تبار، بنام کوروش منصوری تأسیس شد. حالا به برسی ماشین جدید این کمپانی میپردازیم .
این شرکت که در سال‌های اولیه خود، در زمینه های ارائه خدمات مهندسی و تأمین قطعات مختلف خودرو، برای شرکت‌های مطرح تیونیگ فعالیت انجام میدهد، در اواسط دهه ۱۹۹۰ با هدف توسعه فعالیت‌هایش، به شهر مونیخ، آلمان نقل مکان کرد و تمرکز خود را بر تیونینگ و توسعه مدل‌های خاصی از خودروهای شرکت‌هایی مانند Rolls-Royce Motor Cars ، Bentley ،Aston Martin و Ferrari و ....تمرکز کرده است.
شرکت منصوری در سال ۲۰۰۱ (1380)، نخستین کارخانه تولیدی خود را، راه‌اندازی کرد، که در پی آن به‌طور مستقل، اقدام به تولید قطعات و تجهیزات مورد نیاز تیونینگ خودروهای سفارشی خود نمود. این شرکت هم‌اکنون دارای ۲ کارخانه تولیدی در کشورهای آلمان و سوئیس می‌باشد و دفاتر بین‌المللی آن، در شهرهای اوساکا، سئول، لس آنجلس، ابوظبی و سنگاپور می‌باشند.
برخی از شرکت‌هایی که منصوری تاکنون با آن‌ها مشارکت داشته، عبارتند از: استون مارتین، لامبورگینی، مرسدس بنز، فراری، آئودی، رنجرور، پورشه، مازراتی، رولز-رویس موتور کارز و بنتلی.
شرکت منصوری هم‌اکنون در حوزه‌هایی چون طراحی داخلی هواپیماهای تجاری و کشتی‌های تفریحی، طراحی و تولید لوازم خانگی، تجهیزات اداری و کالاهای لوکس فعالیت می‌کند.
ئودی آراس6(Audi RS6) خودرویی است که در سه سری که در سال‌های B5: ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۱، B7: ۲۰۰۶–۲۰۰۸ در آلمان تولید شده‌است. طراحی آن موتورجلو بوده،و خودرو چهار چرخ محرک بوده است.
آئودی آر اس6 بالاترین رده سری ای 6 می‌باشد که فقط در بعضی از نسلهای رده شاسی ای 6  به بازار عرضه شده است. قدیمترین نسل این خودرو در سال ۲۰۰۰ و بر روی شاسی بی فور (B4) به بازار عرضه شد. این نسل از آر اس 6 تنها به صورت آوانت عرضه شد.
نسل دوم این شاسی بعد از وقفه طولانی در سال ۲۰۰۶ به بازار عرضه شد. این نسل بر روی شاسی بی ۷ (B7)ساخته شد. این مدل از آر اس ۴ در اروپا به ۳ صورت آوانت، سدان و کروکی و در امریکا به ۲ صورت بدنه سدان و کابریوله تولید شد.
مشخصات خودرو (اصلی)
۴۴۴اسب بخار
۴۳۰ نیوتن متر گشتاور
۱۷۹۵ وزن
۱۰.۷لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت
۴WD محور های محرک
۲۵۰ حداکثر سرعت
قیمتی ۷۹۸۰۰ یورویی داشته که برابر با ۹۲۸۰۰ دلار آمریکا معادل 2/320/000/000 تومان می‌باشد.
قیب آئودی برای محصولاتی چون مرسدس-ای ام جی C63 استیت دارای نمایی خشن‌تر و گیراتر نسبت به نمونه‌های استاندارد بوده و از رینگ‌های ۱۹ اینچی استاندارد یا ۲۰ اینچی سفارشی استفاده می‌کند.
    این ماشین به تازگی توسط خود برند منصوری در تاریخ 2021/5/4 معرفی شد . این ماشین هنوز به بازار المان و ... نیامده ولی متقاضی های زیادی دارد . تم سبز فسفری و مشکی ترکیب بسیار زیبایی به این خودرو داده و مخصوصا (دنده خلبانی ان) صندلی های مخملی و حتی (دیسک منصوری و رینگ ان) حس راحتی رو برای شما میسازه و یک رانندگی رویایی و جذاب رو برای شما میسازه.

 


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید