هیوندای سانتافه جدید معرفی شد

هیوندای سانتافه جدید معرفی شد

هیوندای نسخه جدید سانتافه را با به روزرسانی های گسترده فنی و ظاهری رونمایی کرد. شاسی بلند هفت نفره بزرگ هیوندای، سانتافه، با تغییرات گسترده ای در بخش های مختلف خود و پیشرانه های جدید، از جمله پیشرانه های هیبریدی، مورد به روزرسانی قرار گرفت.

هیوندای جزئیات اولیه از به روزرسانی اساسی شاسی بلند پرچمدار خود، سانتافه، را منتشر کرد. بر این اساس، سانتافه جدید بهبود کلی در زمینه طراحی، پیشرانه های تازه نفس هیبریدی و یک پلتفرم کاملا جدید خواهد داشت تا جذبه لوکس سانتافه را حفظ نماید.

هیوندای سانتافه جدید

از مهمترین تغییرات این خودرو می توان به سیستم تهویه جدید اشاره کرد که حرکت هوا را در داخل موتور بهبود بخشیده و باعث می شود که گرما راحت تر خارج شده و پایداری سانتافه را بهتر می کند. همچنین قطعات سنگین تر در قسمت پایین شاسی قرار گرفه است که باعث می شود مرکز ثقل این خودرو پایین تر بیاید.

به علاوه ادعا شده است که با جایگزاری مجدد بازوهای فرمان، عملکرد دینامیکی این شاسی بلند بهتر شده است. از سوی دیگر، با تقویت مواد جذب کننده صدا و نویز در شاسی این خودرو، راحتی رانندگی نیز بهبود یافته است.

هیوندای سانتافه جدید

هیوندای سانتافه 2020 برای اولین بار با پیشرانه های هیبریدی و پلاگین هیبرید در دسترس خواهد بود. هرچند که هنوز جزئیات فنی این خودرو هنوز اعلام نشده است، اما احتمالا سانتافه جدید با همان پیشرانه 261 اسب بخاری پلاگین هیبریدی که اخیرا در کیا سورنتو به کار رفته است، عرضه خواهد شد. همچنین این خودرو دارای یک موتور دیزلی هیبرید و یک موتور دیزلی معمولی نیز خواهد بود.

هیوندای سانتافه جدید

جلوپنجره به طور قابل ملاحظه ای بزرگ شده است تا تمامی عرض خودرو را پوشش دهد. در این جلو پنجره یک الگوی سه بعدی شبکه ای کار شده است که در دو طرف آن یک جفت چراغ های روشنایی روز به زیبایی هرچه تمام تر قرار گرفته است.

هیوندای سانتافه جدید

در قسمت عقب یک چراغ میله ای جدید گرفته است که بین دو چراغ ترمز کشیده شده است. سپر عقب طرحی مشابه سپر جلو را دارد. بازطراحی قسمت خارجی این خودرو با قوس های چرخ پهن تر و طراحی جدید رینگ های آلومینیومی به اتمام رسیده است.

هیوندای سانتافه جدید

در داخل کابین پلتفرم جدید باعث افزایش راحتی سرنشینان و آسودگی خاطر آن ها در هنگام حرکت شده است. در کابین سانتافه جدید تمرکز بر کیفیت متریال لوکس و استفاده از مواد نرم در کابین بوده است. داشبورد و کنسول میانی مجددا طراحی شده اند و صفحه نمایش لمسی 7 اینچی فعلی به صورت استاندارد جای خود را به یک صفحه نمایش 10.25 اینچی داده است. همچنین دسته دنده حذف شده است و جای خود را به یک دکمه تنظیم دنده در مرکز کنسول میانی داده است.

هیوندای سانتافه جدید

یک تریم لاکچری نیز به عنوان بالاترین سطح سانتافه معرفی شده است که شامل رینگ های سفارشی 20 اینچی آلومینیومی و رنگ یکسان سپر و قوس چرخ می شود.

هیوندای سانتافه جدید

به گفته نایب رئیس بازاریابی و محصول هیوندای موتور اروپا، آندریاس کریستوف هافمن، با این رنج از آپشن های جدید، سانتافه به پیشرفت خود به عنوان یک خودروی لاکچری ادامه می دهد. به گفته وی: این خودرو یک بار نشان می دهد که ما به مشتریانمان گوش می دهیم و به طور پیوسته در حال فراهم کردن جدیدترین امکانات هستیم تا به نیازهای آنها پاس بگوییم.

هیوندای سانتافه جدید


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید