بررسی هیوندای ولستر نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی هیوندای ولستر نمایشگاه اتومبیل داودی

در کشور ما کمبود خودروهای اسپرت و جوان پسند به شدت محسوس است. در واقع به جز چند گزینه انگشت شمار، بیشتر خودروهایی که به عنوان خودروهای اسپرت از سوی جوانان مورد استفاده قرار میگیرند، خودروهایی خانوادگی یا خودروهای شهری معمولی هستند. اما هیوندای ولستر خودرویی است که کاملا برای استفاده جوانان طراحی شده است و مطابق نیازهای این قشر توسعه یافته است.

 هیوندای ولستر به عنوانی جایگزینی برای هیوندای کوپه و در سال 2012 معرفی شد. هیوندای کوپه خودرویی بود که هیوندای با هدف جذب اقشار جوانان و دوستداران خودروهای کوپه تولید کرد. اما این خودرو علیرغم شایستگی های بالایی که داشت، هرگز نتوانست آنگونه که باید و شاید در بازارهای جهانی به موفقیت برسد.

بررسی هیوندای ولستر

هیوندای با درس گرفتن از مواردی که موجب عدم موفقیت هیوندای کوپه شد، هیوندای ولستر را طراحی کرد. هیوندای ولستر با استایلی کاملا جسورانه و مدرن به میدان آمد تا خلا چنین خودرویی را در میان محصولات هیوندای پر کند و قطعا در این کار بسیار موفق بود. فروش قابل توجه این خودرو در بازارهای جهانی نشانه این است که هیوندای کار خود را به خوبی انجام داده است.

بررسی هیوندای ولستر

یکی از مهمترین مسائل در میان خودروهای اسپرت داشتن طراحی خاص و جذاب است. بدون شک ولستر با داشتن طراحی بسیار خاص، در این زمینه یکی از جالب ترین خودروهای کلاس خود است. هیوندای در ساخت این خودرو جسارت فراوانی به خرج داده و ریسک های بزرگی کرده است. یکی از بزرگترین این ریسک ها طراحی نوع درب های این خودرو است. در واقع این خودرو دارای 3 درب می باشد که یک درب آن در طرف راننده و دو درب دیگر در طرف کمک راننده هستند. این مساله باعث شده است که از طرفی سوار شدن سرنشینان به خودرو راحت تر از خودروهای کوپه دو درب معمولی باشد. از سوی دیگر مزایای خودروهای اسپرت کوپه نیز در این خودرو حفظ شده اند.

بررسی هیوندای ولستر

هیوندای در طراحی ولستر از خطوط سیال و منحنی های زیادی بهره برده است. طراحی مدرن و جسورانه این خودرو برای رقابت با رقبای خود حرف های زیادی دارد. از جلوترین قسمت خودرو، تا انتهای خودرو و لوله اگزوزهای آن که به زیبایی در وسط قرار گرفته اند، همگی در راستای یک هدف، که همان اسپرت بودن و جذابیت بصری است، قرار گرفته اند.

بررسی هیوندای ولستر

ولستر از پیشرانه ای 4 سیلندر به حجم 1600 سی سی نیرو می گیرد. حداکثر قدرت این پیشرانه 138 اسب بخار بوده و حداکثر گشتاور آن به 167 نیوتن متر می رسد که در دور موتور 4850 دور بر دقیقه به دست می آید. گیربکس این خودرو از نوع 6 دنده اتوماتیک است که نیروی موتور را به چرخ های جلوی خودرو منتقل می کند. شتاب صفر تا صد ولستر با این مشخصات فنی 10.5 ثانیه بوده و مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی 7.8 لیتر در هر صد کیلومتر است. بدون شک ولستر با این مشخصات خودروی چندان سریعی نیست و نمیتوان آن را خودروی پرشتاب و قدرتمندی دانست. اما در مجموع برای استفاده معمولی و شهری گزینه مناسبی است.

بررسی هیوندای ولستر

از میان تجهیزات و امکانات رفاهی و ایمنی ولستر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کروز کنترل - آینه‌های جانبی تاشو برقی به همراه گرمکن - مه شکن جلو - بال عقب - گیربکس 6 سرعته دو کلاچه - رینگ‌های 17 اینچی - چراغ‌های LED مخصوص روز- سیستم Smart Key به همراه دکمه استارت - سیستم ESP - سقف پانوراما - روکش چرمی صندلی‌ها - تنظیم برقی صندلی راننده - کیلومتر شمار سوپرویژن - دوربین عقب به همراه سنسور - گرمکن صندلی‌های جلو - رینگ‌های 18 اینچی- سیستم صوتی با قابلیت پخش CD و MP3 به همراه ورودی AUX و USB - تلفن - صفحه نمایش لمسی 7 اینچی - نویگیشن - آمپلیفایر و ساب‌ووفر- 6 کیسه هوا- سیستم های ایمنی و پایداری  ABS - HAC - BA - VSM - ESC

بررسی هیوندای ولستر

خرید هیوندای ولستر نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید هیوندای ولستر در مشهد هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های هیوندای ولستر نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

 

هیوندای ولستر نمایشگاه اتومبیل داودی


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید