ایمن ترین خودروهای سال 2020

ایمن ترین خودروهای سال 2020

برای بسیاری از خریداران خودرو، ایمنی یک اولویت اساسی در هنگام خرید یک مدل جدید است. در حالی که کیسه های هوا، کمربندهای ایمنی و نقاط جاذب ضربه در هنگام تصادف از سرنشینان حفاظت می کنند، تکنولوژی های موجود در خودروهای جدید از خود برخورد پیشگیری می کنند. این سیستم ها در کمپانی های مختلف به صورت های مختلفی موجود هستند، اما هدف همگی آنها کاهش تصادفات بدون دخالت راننده هستند. در اینجا لیستی از خودروهایی قرار گرفته است که بالاترین سطح ایمنی را ارائه می دهند.

10- مزدا 6

دو سال قبل مزد نسل جدید مزدا 6 را، که پرچمدار محصولات مزدا بود، معرفی کرد. شاسی بازبینی شده نه تنها باعث یک سواری راحت شده است، بلکه باعث ایمنی به مراتب بالاتر آن شده است. همچنین این خودرو از هندلینگ بالاتر و کابین ساکت تری را نیز دارد.

مزدا 6

9- مرسدس بنز کلاس C

پرفروش ترین خودروی سواری در میان مدلهای مرسدس بنز، یعنی C کلاس، در سال 2019 وارد نسل چهارم خود شد. در این نسل طراحی خودرو به روز شده، قدرت خودرو افزایش یافته و به امکانات جدید مجهز شده است.

مرسدس بنز کلاس C

8- مرسدس بنز GLE

مرسدس بنز شاسی بلند GLE را در سال گذشته به روزرسانی کرد و پیشرفت هایی را در زمینه ایمنی، سرگرمی، اتصال و رانندگی در آن قرار داده است. مرسدس بنز GLE از زمان عرضه در سال 2016 همواره دارای رتبه برتر ایمنی IIHS بوده است.

مرسدس بنز GLE

7- نیسان ماکسیما

سدان پرچمدار نیسان یک به روزرسانی کلی را در سال 2016 تجربه کرد که تعریف جدیدی از یک سدان اسپرت را ارائه کرد. برای مدل 2020 سپر ایمنی 360 درجه نیسان به عنوان استاندارد در همه نسخه های ماکسیما عرضه شده است.

نیسان ماکسیما

6- سوبارو کراس ترک هیبرید

سوبارو کراس ترک هیبرید با جدیدترین نسخه از سیستم EyeSight سوبارو عرضه شده است که یک سیستم خلاقانه دستیار راننده است که از دوربین های دید اطراف و سنسورهای مختلفی استفاده می کند.

سوبارو کراس ترک هیبرید

5- سوبارو فارستر

سوبارو فارستر با افزایش فاصله محوری خود کابینی جادارتر و فضای بار بیشتری را ارائه می دهد. این خودرو همچنین در زمینه ایمنی و پیشگیری از تصادف نیز ارتقای قابل توجهی نسبت به نسل قبل داشته است.

سوبارو فارستر

4- سوبارو لگاسی

سوبارو لگاسی که برای سال 2020 کاملا به روزرسانی شده است، آخرین مدلی است که بر روی پلتفرم جهانی سوبارو ساخته شده است. تغییرات در ساختار خودرو باعث ارتقای ایمنی شده است که با جذب ضربات، 40 درصد انرژی بیشتری نسبت به نسل قبلی را جذب می کند.

سوبارو لگاسی

3- سوبارو اوت بک (Outback)

در حال حاضر خودروهای استیشن واگن چندان زیادی در بازار موجود نیستند، اما می توان به جرئت گفت که سوبارو اوت بک ایمن ترین استیشن بازار است.

سوبارو اوت بک

2- تسلا مدل 3

این خودرو به عنوان خودرویی که تسلا را قادر به دریافت بالاترین سطح ایمنی IIHS کرد، سومین مدل پیاپی از این خودروساز نوآور آمریکایی در حوزه خودروهای برقی بوده است و این عنوان با نسخه پایه این خودرو به دست آمده است.

تسلا مدل 3

1- تویوتا کمری

تویوتا کمری در سال 2018 با نسل کاملا جدید عرضه شد و با بالاترین سطح سیستم های ایمنی و تکنولوژی عرضه شد. این خودرو به مدت 6 سال پیاپی رتبه بالاترین سطح ایمنی از موسسه IIHS را دریافت کرده است.

تویوتا کمری


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید