بررسی هیوندای آزرا-گرنجور نمایشگاه اتومبیل داودی

بررسی هیوندای آزرا-گرنجور نمایشگاه اتومبیل داودی

هیوندای آزرا-گرنجور یک سدان لوکس سایز بزرگ از محصولات هیوندای است که در بازار خودروهای لوکس کشورمان به خوبی شناخته شده است. این خودرو یکی از محبوب ترین خودروهای هیوندای در کشورمان به شمار می رود که حتی نسخه های دست دوم آن بازار گرمی داشته و به خوبی خرید و فروش می شوند.

هیوندای آزرا برای اولین بار در سال 198 میلادی تولید شد و تاکنون 5 نسل از آن وارد بازارهای جهانی شده است. هیوندای گرنجور در سبد محصولات هیوندای موقعیتی بالاتر از سوناتا و پایینتر از جنسیس دارد و با تبدیل جنسیس به یک برند مستقل، آزرا به لوکس ترین خودرویی تبدیل شده است که نشان هیوندای را دارد. هیوندای برای لوکس ترین سدان خود هیچگاه کم نگذاشته است و همواره این خودرو را با نقاط قوت فراوان وارد بازار کرده تا در برابر رقبای قدری از شرق و غرب عالم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

بررسی هیوندای آزرا گرنجور

 

چهارمین نسل از هیوندای آزرا با نام گرنجور شناخته می شود و از سال 2012 وارد بازار شد. این خودرو در زمان عرضه به علت پیشرفت های چشمگیری که نسبت به نسل قبل از خود داشت، تحسین کارشناسان سراسر جهان را برانگیخت و به فروشی خیره کننده دست یافت. هرچند که کمی بعد از عرضه این خودرو با ممنوعیت واردات خودروهای بالای 2500 سی سی، واردات آن به شدت محدود شد و عملا بیشتر گرنجورهای وارداتی از مدل 2012 و 2013 هستند.

بررسی هیوندای آزرا گرنجور

هیوندای گرنجور در بازارهای جهانی رقبایی چون کیا کادنزا، تویوتا آوالون، شورولت ایمپالا، کرایسلر 300، نیسان ماکسیما، دوج چارجر و فورد تاروس را در برابر خود می بیند. اما سدان لوکس هیوندای در برابر این نام های قدر حرف های زیادی برای گفتن دارد و مشتریان بسیاری در سراسر جهان این خودرو را به عنوان یک گزینه جادار و لوکس خانوادگی انتخاب می کنند. در بازار کشورمان تنها رقیب مستقیم گرنجور، کیا کادنزا است که از پلتفرمی مشترک با آن استفاده می کند.

بررسی هیوندای آزرا گرنجور

هیوندای آزرا-گرنجور از یک پیشرانه شش سیلندر V شکل به حجم 3000 سی سی نیرو می گیرد. پیشرانه گرنجور توانایی تولید حداکثر قدرت 250 اسب بخار و حداکثر گشتاور 288 نیوتن متر را دارد. انتقال قدرت در گرنجور توسط یک گیربکس اتوماتیک تیپ ترونیک 6 سرعته به چرخ های جلو انجام می شود. شتاب صفر تا صد گرنجور 8 ثانیه بوده و مصرف سوخت این خودرو در سیکل ترکیبی 9.6 لیتر در هر صد کیلومتر است. هیوندای گرنجور به عنوان یک سدان لوکس راحتی قابل توجهی را ارائه می دهد. سیستم تعلیق این خودرو مجهز به ASD جهت افزایش راحتی رانندگی و کنترل روی خودرو می باشد. همچنین این خودرو مجهز به تعداد زیادی سیستم های پایداری و ایمنی، از جمله BAS - EBD - ESC - MDPS - VSM می باشد. این خودرو همچنین مجهز به 9 کیسه هوا است.

بررسی هیوندای آزرا گرنجور

هیوندای گرنجور از لیست بالایی از آپشن ها و تجهیزات رفاهی بهره می برد که از میان آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سقف پانوراما – آینه الکتروکرومیک- پرده عقب با موتور برقی و پرده‌ برای شیشه‌های جانبی به صورت دستی – صندلی‌های چرمی – تنظیم صندلی راننده در 10 جهت و صندلی سرنشین جلو در 8 جهت – حافظه برای تنظیمات صندلی راننده – گرمکن صندلی جلو – تهویه صندلی‌های جلو – تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو  – پشت سری‌های فعال شونده هنگام تصادف – کمربند مخصوص کودک - دوربین عقب- بلوتوث – 8 گیگابایت حافظه داخلی – قابلیت پخش iPod/USB/AUX 7 اسپیکر – تشخیص صدای راننده برای تماس تلفنی

بررسی هیوندای آزرا گرنجور

 

خرید هیوندای گرنجور نمایشگاه اتومبیل داودی

با توجه به اطلاعات فوق اگر علاقمند به خرید هیوندای گرنجور نمایشگاه اتومبیل داودی هستید، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش نمایشگاه بهره مند شوید تا شما را با کارکرد و قابلیت های این خودرو پرطرفدار بیشتر آشنا نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات جذاب نمایشگاه اتومبیل داودی دیدن کنید تا انتخاب شایسته ای با توجه به نیاز خود داشته باشید. برای مشاهده آگهی های هیوندای گرنجور نمایشگاه داودی لینک زیر را باز کنید:

 

هیوندای گرنجور نمایشگاه اتومبیل داودی


محصولات معتبرترین برندهای خودروسازی جهان را در اتومبیل داودی بیابید